Århha altså! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Anonym trådstarter

Nu har mig og kæresten prøvet i over 2 år. og der sker bare INTET! 
jeg har pco, og vil simpelthen ikke betale mig til et barn.. Jeg forstår bare ikke hvorfor det lige skal ramme os! 

Nu har jeg lige læst på face at 3 af mine veninder er gravide.. De bliver sku alle gravide på stribe! årrrrh.. det er simpelthen ikke til at holde ud! 

selvfølgelig er jeg glad på deres vegne.. Men sidder bare med den følelse at "det skulle ha været mig" arrrgh .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Masig

Anonym skriver:

Nu har mig og kæresten prøvet i over 2 år. og der sker bare INTET! 
jeg har pco, og vil simpelthen ikke betale mig til et barn.. Jeg forstår bare ikke hvorfor det lige skal ramme os! 

Nu har jeg lige læst på face at 3 af mine veninder er gravide.. De bliver sku alle gravide på stribe! årrrrh.. det er simpelthen ikke til at holde ud! 

selvfølgelig er jeg glad på deres vegne.. Men sidder bare med den følelse at "det skulle ha været mig" arrrgh .. 

Den følelse har jeg også haft mange gange... det er også bare bund uretfærdigt når man bliver sprunget over i køen hele tiden...

Hvorfor vil du ikke have hjælp? Nu er det jo gratis...

Anmeld

18. januar 2012

prinsensmor

Kender det alt for godt, vi har prøvet i 18mdr og intet

Vi er sendt videre til fertilitets undersøgelser så nu må vi se

Men det er bare dybt frustrende..

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Den følelse har jeg også haft mange gange... det er også bare bund uretfærdigt når man bliver sprunget over i køen hele tiden...

Hvorfor vil du ikke have hjælp? Nu er det jo gratis...

Ja, konstant og hele tiden.. Og sådan har det været i 2 år!

Jeg tror bare at jeg føler at der ikke er "nok" galt med mig til at jeg skulle have hjælp med at få barn. Jeg er ikke overvægtig eller noget som helst! .. Og man kan jo ikke se på mig at jeg "fejler" noget .. forstår du?

Anmeld

18. januar 2012

prinsensmor

Masig det må jeg lige høre om, er det gratis igen??? Eller er det ikk vedtaget endnu?!??!?!?! 

Jeg har googlet det men har ikk kunne finde noget på det..

Årh jeg starter gerne projekt lillebaby

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

prinsensmor skriver:

Kender det alt for godt, vi har prøvet i 18mdr og intet

Vi er sendt videre til fertilitets undersøgelser så nu må vi se

Men det er bare dybt frustrende..

Ja, må ærligt indrømme at jeg bliver meget skuffet og rundt på gulvet :/ .. 

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

prinsensmor skriver:

Masig det må jeg lige høre om, er det gratis igen??? Eller er det ikk vedtaget endnu?!??!?!?! 

Anmeld

18. januar 2012

prinsensmor

Anonym skriver:

Ja, må ærligt indrømme at jeg bliver meget skuffet og rundt på gulvet :/ .. 

Selvom jeg er glad på pigernes vegne, sidder der en lille djævle og gnaver i mig, det er min tur.. Hader bare at være så primitiv..

Anmeld

18. januar 2012

Anonym trådstarter

prinsensmor skriver:

Selvom jeg er glad på pigernes vegne, sidder der en lille djævle og gnaver i mig, det er min tur.. Hader bare at være så primitiv..

Jeg har det på præcis samme måde! iih, kan bare ikke have tanken om hvem den næste er der bliver gravid før mig

Anmeld

18. januar 2012

Masig

prinsensmor skriver:

http://www.hexedoktoren.dk/fertilitetsbehandling-om-fertilitet-behandling-for-barnloshed-og-kunstig-befrugtning.aspx

det er bare én artikel om det... der fndes masser hvis man googler lidt frem og tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.