Carina87 skriver:
 Jeg ved simpelthen ikke, havd jeg skal sige, for alt er blevet sagt. Men fedt Pia! Fedt at du holdt faste i den planlagte ammestops dato, at du skal have en rigtig BH på, at du kan drikke en hel flaske vin bare fordi du har ondt af dig selv! Det må være så underligt at vide at det nu var sidste gang! Hvor er Idas respekt for hormonelle mødre, der er ved at skubbe ungen ud af reden?

Johannes fik sidste flaske den aften, hvor vi havde mødtes i Viborg om dagen. Jeg anede ikke det var den sidste der, så jeg synes egentlig det var lidt vemodigt... Men han mangler den ikke - slet ikke! Han falder mega hurtigt i søvn. Når knap nok ud af døren. Håber også du får en god nattesøvn snart
 Ja, jeg synes også, at jeg er rimelig sej, at jeg holder fast, men jeg har SÅ meget lyst til at amme hende lige nu og har haft det hele aftenen, fordi den lille pjevs er syg.
 Hun har feber og vågner ca. hvert kvarter, hvor jeg lige er inde for at give lidt mælk (i glas
)....så jeg er virkelig fristet, men når hun så er rask, finder jeg nok på en anden undskyldning for, at jeg bliver "nødt" til at amme hende...
 Sejt, at han godt kan undvære flasken.
 Hvordan kom du på, at han ikke skulle have den mere? Altså du skriver, at du ikke vidste, at det var den sidste flaske?

Anmeld