Nu er det snart slut :o((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

piadas

bøgelund skriver:

puhaa... jeg syns du er sej, at du har klaret det så længe..  

og jeg sidder da os her, og bliver helt et flødehoved, når jeg læser om jeres lille "moment" inde i sengen..  og så griner den terrorist bare..  

det virker ikke til, at Ida kommer til at mangle det. nu er det slik der trækker..  så mon ikke du kommer over det hurtigt.. 

syns ellers du fortjener en god flaske vin, jeg ville gerne dele med dig, hvis jeg drak det p**.  

til dig, og nu ikke noget med, at græde dig i søvn.. 

Tak skal du have! Jeg er også glad for det, for jeg løb tør for mælk efter seks måneder ved de to store, så Ida er suverænt den, jeg har ammet længst.

Ha, ja det er altså svært med det slik, når hun ser de to store guffe i sig...

Jamen, så må vi finde noget andet, du kan drikke, hvis du ikke kan lide vin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

CA

Jeg ved simpelthen ikke, havd jeg skal sige, for alt er blevet sagt. Men fedt Pia! Fedt at du holdt faste i den planlagte ammestops dato, at du skal have en rigtig BH på, at du kan drikke en hel flaske vin bare fordi du har ondt af dig selv! Det må være så underligt at vide at det nu var sidste gang! Hvor er Idas respekt for hormonelle mødre, der er ved at skubbe ungen ud af reden? 

Johannes fik sidste flaske den aften, hvor vi havde mødtes i Viborg om dagen. Jeg anede ikke det var den sidste der, så jeg synes egentlig det var lidt vemodigt... Men han mangler den ikke - slet ikke! Han falder mega hurtigt i søvn. Når knap nok ud af døren. Håber også du får en god nattesøvn snart

Anmeld

21. januar 2012

piadas

Carina87 skriver:

Jeg ved simpelthen ikke, havd jeg skal sige, for alt er blevet sagt. Men fedt Pia! Fedt at du holdt faste i den planlagte ammestops dato, at du skal have en rigtig BH på, at du kan drikke en hel flaske vin bare fordi du har ondt af dig selv! Det må være så underligt at vide at det nu var sidste gang! Hvor er Idas respekt for hormonelle mødre, der er ved at skubbe ungen ud af reden? 

Johannes fik sidste flaske den aften, hvor vi havde mødtes i Viborg om dagen. Jeg anede ikke det var den sidste der, så jeg synes egentlig det var lidt vemodigt... Men han mangler den ikke - slet ikke! Han falder mega hurtigt i søvn. Når knap nok ud af døren. Håber også du får en god nattesøvn snart

Ja, jeg synes også, at jeg er rimelig sej, at jeg holder fast, men jeg har SÅ meget lyst til at amme hende lige nu og har haft det hele aftenen, fordi den lille pjevs er syg. Hun har feber og vågner ca. hvert kvarter, hvor jeg lige er inde for at give lidt mælk (i glas)....så jeg er virkelig fristet, men når hun så er rask, finder jeg nok på en anden undskyldning for, at jeg bliver "nødt" til at amme hende...

Sejt, at han godt kan undvære flasken. Hvordan kom du på, at han ikke skulle have den mere? Altså du skriver, at du ikke vidste, at det var den sidste flaske?

Anmeld

22. januar 2012

CA

piadas skriver:

Ja, jeg synes også, at jeg er rimelig sej, at jeg holder fast, men jeg har SÅ meget lyst til at amme hende lige nu og har haft det hele aftenen, fordi den lille pjevs er syg. Hun har feber og vågner ca. hvert kvarter, hvor jeg lige er inde for at give lidt mælk (i glas)....så jeg er virkelig fristet, men når hun så er rask, finder jeg nok på en anden undskyldning for, at jeg bliver "nødt" til at amme hende...

Sejt, at han godt kan undvære flasken. Hvordan kom du på, at han ikke skulle have den mere? Altså du skriver, at du ikke vidste, at det var den sidste flaske?

Åh jamen stakkels lille Ida! God bedring til hende. Johannes kører med forkølelse på 4. uge Heldigvis uden påvirkning af temperatur og humør 

Du har nok ret i det med undskyldningerne. Håber I klarer den ud over undskyldningerne. 

Jamen, vi tog ret impulsivt hjem til mine forældre lørdag og blev og sov, da jeg også blev ramt af sygdom. Der havde vi ikek flaske med, og han blev puttet uden . uden så meget som et klynk. Han sov bare med det samme. Så jeg så ingen grund til at lave den aftenen efter. Han mangler den slet ikke. Og sover virkelig bare med det samme. Aldrig har det været så nemt at putte ham. 

Anmeld

22. januar 2012

piadas

Carina87 skriver:

Åh jamen stakkels lille Ida! God bedring til hende. Johannes kører med forkølelse på 4. uge Heldigvis uden påvirkning af temperatur og humør 

Du har nok ret i det med undskyldningerne. Håber I klarer den ud over undskyldningerne. 

Jamen, vi tog ret impulsivt hjem til mine forældre lørdag og blev og sov, da jeg også blev ramt af sygdom. Der havde vi ikek flaske med, og han blev puttet uden . uden så meget som et klynk. Han sov bare med det samme. Så jeg så ingen grund til at lave den aftenen efter. Han mangler den slet ikke. Og sover virkelig bare med det samme. Aldrig har det været så nemt at putte ham. 

Øv, med de sygdomme!

Hvor kan man bare blive overrasket! Det var jo nærmest held i uheld, at I endte med at overnatte hos dine forældre (selvfølgelig på en træls baggrund)!

Fedt, at han er så nem at putte! Jeg tror, det er gået op for Ida nu, at hun ikke får mere mælk fra mig, for hun brokkede sig en hel del, da jeg lagde hende i seng (eller også er det fordi hun tog sig en middagslur på næsten 4 timer)! Hun har i hvert fald været nogenlunde frisk igen idag, så hun har nok været mere bevidst om den manglende mælk...og jeg har stadig lyst til at lægge hende til, men altså nu er det to døgn siden, så det er vist et no go!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.