AnneBJ skriver:
 Ingen kloge ord herfra - som du ved elskede jeg at STOPPE med at amme 
 Derfor kan jeg godt se det vemodige i det alligevel. Felix får stadig én flaske, lige inden sengetid, og spiser alt mellem 30 og 150 ml.. 
 Rigtig god tur (når I når der til - det er megasejt du holder fast i at stoppe fredag alligevel, selvom du kunne trække den!) - ih, og lækre Ida! Hun er blevet så stor synes jeg, virkelig piget, istedet for babyet nu!

Ahmen, jeg kan også se det sørgelige i alt!
 I aften har jeg f.eks. tænkt, at det var 3. sidste gang, jeg ammede Ida, og at det var helt forfærdeligt!!!

Selve amningen var dog hurtigt overstået, så jeg tror faktisk også selv, hun er ved at sige lidt fra. Altså hun vil gerne ammes, men der går ikke ret mange minutter, så er hun færdig og gider ikke ligge der mere, så det er ok!
 30 ml. er heller ikke meget, så jeg håber, at hun kan stilles ved at få mælk i en kop
. Jeg forestiller mig bare ikke, at hun vil være i stand til at drikke 150 ml. af en kop, men mindre kan selvfølgelig også gøre det, hvis bare vi sørger for, at hun får nok væske resten af døgnet!
 Jeg synes også, hun er ved at være stor og knap så baby-agtig. Idag gik hun et par skridt igen - endda flere gange, så der går ikke ret længe, før jeg har en gående tumling i stedet for en kravle-baby!
 Og så er hun ved at få krøller - lige som Zilan!

Zilan havde de sødeste små baby-krøller, så dem er jeg bare så glad for, at Ida også er ved at få!