....med Idas malkeko!
 Jeps, nu skal det være! For et halvt år siden lavede jeg en aftale med Olivers mødregruppe om, at vi skulle holde tøse-middag uden børn på fredag. Det gør vi ca. en gang om året, så får vi noget godt at spise, lidt alkohooool 
og så snakker vi ellers hele natten! Sidste gang blev klokken 4.30, før jeg var hjemme!
 Drønhyggeligt, og det var planlagt efter, at så var jeg i hvert fald ved at være færdig med at amme!
 Jeg ammer jo så endnu, men har været på hård nedtrapning siden i mandags - uh, det er svært!
 Fordi jeg ville med til den tøse-middag (uden at skulle være tvunget til at tage Ida med), besluttede jeg, at det skulle være slut nu!
 Nu har vi selvfølgelig været nødt til at udskyde tøse-middagen til d. 10. februar, så min første indskydelse var, at så kunne jeg jo amme lidt endnu!
 Men så sagde den hjernehalvdel, der er imod fortsat amning til den anden halvdel, at nu skal det altså være - også selvom tøsemiddagen ikke bliver på fredag alligevel!
 Hendes tænder er ikke skidesjove, når jeg ammer hende, og så er jeg generelt bange for, at det er mig, der skal sige stop og ikke Ida - hun kunne blive ved længe, tror jeg!
 Nå, men end of story, er at hun kun bliver ammet om aftenen nu. 1 gang på hvert bryst og det er det! Selv om natten hvor dovenlars
 her jo plejer at amme, har jeg sagt stop de sidste to nætter. I stedet har hun fået lidt mælk i et glas og det er gået rigtig fint! Begge nætter vågnede hun kun 1 gang, har drukket lidt mælk af glasset og sovet videre.

Så vi er på rette vej - jeg mangler bare lige at overbevise mig selv om, at på fredag er det definitivt slut....jeg skal BARE lige overtale den sidste ene procent, om at det er ok, og at hun HAR fået det, der kan tilkomme hende, og at det var godt nok!
 Jeg tror måske slet ikke, det bliver så besværligt, som jeg selv tror, for det er jo gået rigtig nemt om natten, så jeg krydser fingre for, at det går!
 Nu glæder jeg mig bare til at få en BH på, som ikke er beregnet til amning!

Jer, der også har ammet længe, har I nogle gode råd at slynge rundt med?
 Var det svært at stoppe (jeg tænker både for barn og for jer
)? Jer der giver flaske/har givet flaske kan jo egentligt også godt give jeres besyv med, for den er jo også svær at slippe af med!
 I får lige et bonusbillede af prinsessen til sidst!