Fogedretten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Ja det er rigtigt, men vidste ikke de tog sig af det. Kunne være man skulle prøve at kontakte dem imorgen og høre angående det

Det ved jeg heller ikke om de gør længere, men så har du hvert fald sikret dig. Håber, I finder ud af det. Oftest er der en ganske god grund til at man tilbageholder barnet. I mit tilfælde var det hvert fald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Muffie

Somregel hvis du ikke udlevere barnet eller overholder aftalerne, skal han kontakte fogedretten. Hvis du efterfølgende op til flere gange bliver væk uden gyldig grund, vil de somregel starte med at tildele dig bøder, hvor du skal betale mere og mere for hver gang du ikke møder, og hvis det kommer helt til yderligheder kan fogedretten give faderen tilladelse til at få politiet til at hente dig og barnet og bringe det til samvær.

Nu kender jeg jo ikke din grund til ikke at ville udlevere så hvis du nu har en eller anden virkelig god grund til at holde barnet fra samvær og oplyser den, kan det være at i får en anden sag ud af det.

Anmeld

17. januar 2012

Talbutikken

Kathepige skriver:

Det er godt nok 18 år siden, men han kontaktede dem og fortalte hvad han havde gjort.I dit tilfælde så sig at du har underrettet kommunen og statsforvaltningen og hvorfor du har tilbageholdt dit barn.Så bliver du hvert fald ikke kontaktet hvis faderen kontakter dem.Du må jo i princippet - råddent, ja, ikke bare tilbageholde barnet, men det gælder om at holde stierne rene og et skridt foran

Vil lige sige at kommunen intet har at sige i sådanne nogle sager.. Desværre!

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Muffie skriver:

Somregel hvis du ikke udlevere barnet eller overholder aftalerne, skal han kontakte fogedretten. Hvis du efterfølgende op til flere gange bliver væk uden gyldig grund, vil de somregel starte med at tildele dig bøder, hvor du skal betale mere og mere for hver gang du ikke møder, og hvis det kommer helt til yderligheder kan fogedretten give faderen tilladelse til at få politiet til at hente dig og barnet og bringe det til samvær.

Nu kender jeg jo ikke din grund til ikke at ville udlevere så hvis du nu har en eller anden virkelig god grund til at holde barnet fra samvær og oplyser den, kan det være at i får en anden sag ud af det.

Ja men bøderne får man vist kun, hvis de ikke er enige i den grund man giver. Og det skulle de gerne være her. Så kan de jo gå ind og sige at det er rigtigt gjort

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Vil lige sige at kommunen intet har at sige i sådanne nogle sager.. Desværre!

Narj, men de kan jo støtte en i de bekymringer der er

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Det ved jeg heller ikke om de gør længere, men så har du hvert fald sikret dig. Håber, I finder ud af det. Oftest er der en ganske god grund til at man tilbageholder barnet. I mit tilfælde var det hvert fald.

Det er der også her

Anmeld

17. januar 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Lige præcis og så er det meget rart med baglandet i orden, hvis man skulle have behov for dem i en ny omgang i statsantet f.eks.

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Lige præcis og så er det meget rart med baglandet i orden, hvis man skulle have behov for dem i en ny omgang i statsantet f.eks.

Ja, tror jeg vil prøve at høre dem ad

Anmeld

17. januar 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Det er der også her

Gør hvad der er bedst for dit barn.

Anmeld

17. januar 2012

Talbutikken

Anonym skriver:

selvfølgelig selvfølgelig.. Men hvis der er fælles forældremyndighed, så må de ikke tage part i sagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.