Fogedretten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.206 visninger
38 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Anonym trådstarter

Tænker og håber på at andre har prøvet det.

Jeg har af grunde jeg ikke vil fortælle her valgt ikke at udlevere mit barn til faren.

Har i nogen ide om, hvor lang tid der går fra faren kontakter fogedretten til de gør noget ved det?

Nogen erfaring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Tænker og håber på at andre har prøvet det.

Jeg har af grunde jeg ikke vil fortælle her valgt ikke at udlevere mit barn til faren.

Har i nogen ide om, hvor lang tid der går fra faren kontakter fogedretten til de gør noget ved det?

Nogen erfaring?

Fogedretten? Er du sikker på det er dem, der kommer?Man kan jo klart have sine grunde og min egen far har tilbageholdt mig, men han sørgede for at kontakte kommune og politiet først.Håber, du finder ud af det

Anmeld

17. januar 2012

kimfrit

Mon ikke du mener stats forvaltningen? 

Jeg ville prøve at ringe derind ano

Anmeld

17. januar 2012

Talbutikken

Så vidt jeg ved vil du først blive indkald til et møde, hvor du skal give en begrundelse for hvorfor du nægter at udlever..

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Fogedretten? Er du sikker på det er dem, der kommer?Man kan jo klart have sine grunde og min egen far har tilbageholdt mig, men han sørgede for at kontakte kommune og politiet først.Håber, du finder ud af det

Kommune og statsamt er informeret. Kommunen er inde over det.

Men så længe vi har en aftale lavet i amtet. Så kan faren kontakte fogedretten og få hjælp til at få samværet igennem.

Hvad kontaktede han politiet med? Altså hvad gør de?
For dem har jeg slet ikke skænket en tanke

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Så vidt jeg ved vil du først blive indkald til et møde, hvor du skal give en begrundelse for hvorfor du nægter at udlever..

Det har jeg også hørt, men troede det gik rimelig hurtigt sådan noget.
Aner jo selvfølgelig ikke om han har kontaktet dem

Anmeld

17. januar 2012

Talbutikken

Anonym skriver:

Det har jeg også hørt, men troede det gik rimelig hurtigt sådan noget.
Aner jo selvfølgelig ikke om han har kontaktet dem

Jeg ville også tro det går rimeligt hurtigt, men ved det ikke.

Anmeld

17. januar 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Kommune og statsamt er informeret. Kommunen er inde over det.

Men så længe vi har en aftale lavet i amtet. Så kan faren kontakte fogedretten og få hjælp til at få samværet igennem.

Hvad kontaktede han politiet med? Altså hvad gør de?
For dem har jeg slet ikke skænket en tanke

Det er godt nok 18 år siden, men han kontaktede dem og fortalte hvad han havde gjort.I dit tilfælde så sig at du har underrettet kommunen og statsforvaltningen og hvorfor du har tilbageholdt dit barn.Så bliver du hvert fald ikke kontaktet hvis faderen kontakter dem.Du må jo i princippet - råddent, ja, ikke bare tilbageholde barnet, men det gælder om at holde stierne rene og et skridt foran

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Jeg ville også tro det går rimeligt hurtigt, men ved det ikke.

Ja, men har ikke været noget endnu

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Det er godt nok 18 år siden, men han kontaktede dem og fortalte hvad han havde gjort.I dit tilfælde så sig at du har underrettet kommunen og statsforvaltningen og hvorfor du har tilbageholdt dit barn.Så bliver du hvert fald ikke kontaktet hvis faderen kontakter dem.Du må jo i princippet - råddent, ja, ikke bare tilbageholde barnet, men det gælder om at holde stierne rene og et skridt foran

Ja det er rigtigt, men vidste ikke de tog sig af det. Kunne være man skulle prøve at kontakte dem imorgen og høre angående det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.