Hvornår og hvordan putter i..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.249 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

mamiolvi

Jeg puttet Simone kl ca 22 og hun er heldigvis blevet god til at falde i søvn selv, før faldt hun i søvn ved mit bryst.. Hun bruger stadigvæk ikke sut.. Desværre.. Hun sover så til ved syv tiden uden at vågne.. Tænker lidt om hvornår man begynder at putte tidligere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

SaNiNa

Naia bliver gjort klar til nat samtidig med Nicklas og så blivet hun puttet et sted mellem 19.20-20.30 lige fortiden alt efter hvornår hun lige skal spise

Så sover hun til kl 23 hvor hun bliver lagt til og så spiser hun igen et sted mellem 01-06.vis hun først spiser kl 06 så er hun også vågen der hvis hun spiser kl 2 eller 5 kan hun godt sove til kl 7 hvor Nicklas skal op

Anmeld

17. januar 2012

***S***

William bliver lagt i seng ved 19-19.30 tiden  Han får sin natflaske og så falder han som regl altid i søvn ved flasken også ligger jeg ham bare i seng! Han vågner en gang om natten et sted mellem 3-5 tiden får en flaske og sover igen til 7-8 tiden.

Anmeld

17. januar 2012

Kofoed.

Vi putter oftest i barnevogn med en lille gåtur omkring klokken 20, så vågner hun ved 4 tiden og skal have mad, så i tremmeseng inden ved os til klokken 7-8 stykker. Håber nu når vi flytter, at hun kan sove hele natten i sengen på hendes eget værelse, men pt er det ikke muligt og vi vækker hende hele tiden, hvis hun ligger i soveværelset.

Anmeld

17. januar 2012

maryjane

Synes det svinger en del, men de sidste dage har hun nok sovet fra 21-tiden ca til lidt i syv om morgenen. Det er sjældent hun vågner for at spise noget om natten. Dog synes jeg ikke helt det går super med lurene om dagen, men de bliver nok heller ikke så faste før hun er noget ældre... Synes stadig dagene er noget forskellige.

Hun sover i sin lift inde i sengen, selvom vi nu er ved at synes hun er for stor til den... Armene kan tit ikke ordentligt være der, men ved med sikkerhed der ikke bliver sovet til nat hvis vi bare putter hende i tremmesengen. Hehe, men det kommer vel en dag.

Anmeld

17. januar 2012

mamiolvi

maryjane skriver:

SimoneSynes det svinger en del, men de sidste dage har hun nok sovet fra 21-tiden ca til lidt i syv om morgenen. Det er sjældent hun vågner for at spise noget om natten. Dog synes jeg ikke helt det går super med lurene om dagen, men de bliver nok heller ikke så faste før hun er noget ældre... Synes stadig dagene er noget forskellige.

Hun sover i sin lift inde i sengen, selvom vi nu er ved at synes hun er for stor til den... Armene kan tit ikke ordentligt være der, men ved med sikkerhed der ikke bliver sovet til nat hvis vi bare putter hende i tremmesengen. Hehe, men det kommer vel en dag.

Simone ligger i sin tremmer seng og sover hele natten .. jeg har sådan nogle senge formindsker i ... som er ca 5 cm tykke de er helt vild gode ...

Anmeld

17. januar 2012

maryjane

mamiolvi skriver:

Simone ligger i sin tremmer seng og sover hele natten .. jeg har sådan nogle senge formindsker i ... som er ca 5 cm tykke de er helt vild gode ...

ej det lyder smart

Anmeld

17. januar 2012

maryjane

mamiolvi skriver:

Hvor har du købt den henne hvis du kan huske det? Har du evt et link eller noget

Anmeld

18. januar 2012

mamiolvi

maryjane skriver:

Hvor har du købt den henne hvis du kan huske det? Har du evt et link eller noget

Jeg har arvet mine, og selv syet betræk.. Men er sikker på baby Sam har dem... Eller søg senge formindsker.. Så kan du finde dem...

Anmeld

18. januar 2012

Ka+Ma=Be

mamiolvi skriver:

Jeg har arvet mine, og selv syet betræk.. Men er sikker på baby Sam har dem... Eller søg senge formindsker.. Så kan du finde dem...

Er det en sengerand du tænker på? For ja, dem kan man købe mange steder (inkl. babysam)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.