Kan I se den...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

baby84

jeg kan sagtens se en streg selvfølgelig må du lige prøve igen om nogle dage og se om den udvikler sig som den skal, men jeg tror jeg var blevet lidt varm indeni ved det syn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Bak

baby84 skriver:

jeg kan sagtens se en streg selvfølgelig må du lige prøve igen om nogle dage og se om den udvikler sig som den skal, men jeg tror jeg var blevet lidt varm indeni ved det syn

Ja, varm er lige ordet Faktisk blev jeg varm overalt undtagen fingrene! De blev snarere lidt klamtsvedende (haha!).

Det er godt nok spændende

Anmeld

17. januar 2012

TbCp

Sådan så mine ud da jeg var omkring 3+5 henne..
Så.. jeg kan godt se stregerne

Anmeld

17. januar 2012

FrkZier

anbo skriver:

Ja, endnu en tvivlstråd omkring den der måske ekstra streg... Har dog ikke selv prøvet at stå i denne situation, men jeg håber meget I har tid til at hjælpe mig med at vurdere min test

Jeg er i dag 3+5, hvis den er der. Testen er taget med morgenurin og de to første billeder er taget efter 3 min, det sidste er taget efter ca. 10 min.

Ihh.. hvor kunne det være fantastisk hvis den er der! (Min kæreste kunne også med sine meget trætte morgenøjne se stregen )

jeg kan altså desværre ikke se nogen ekstra streg men krydser fingre for den er der og det bare er mig der ikke har fået pudset brillerne ordentligt

Anmeld

17. januar 2012

Bak

k skriver:

jeg kan altså desværre ikke se nogen ekstra streg men krydser fingre for den er der og det bare er mig der ikke har fået pudset brillerne ordentligt

Det kan jeg egentlig godt forstå, du ikke kan. Synes også selv de er meget svære at se på billederne. Det er mere tydeligt i virkeligheden Men jeg køber helt sikkert en clear blue på vej hjem så håber jeg ikke vi behøver at pudse brillerne for at se det

Anmeld

17. januar 2012

Mira0911

På det du skriver, forstår jeg at stregen er kommet efter den gyldige tid? 

Anmeld

17. januar 2012

FrkZier

anbo skriver:

Det kan jeg egentlig godt forstå, du ikke kan. Synes også selv de er meget svære at se på billederne. Det er mere tydeligt i virkeligheden Men jeg køber helt sikkert en clear blue på vej hjem så håber jeg ikke vi behøver at pudse brillerne for at se det

stod selv i samme situation og var selv sikker på jeg ku se en streg, men da jeg sku tage et billede og sende til min mor for at høre hendes mening kunne man bare slet ikke se den hehe.. ja på en clear blue burde der ikke være så meget at snakke om, så det enten eller vi håber den er der!

Anmeld

17. januar 2012

Frk.S

Jeg kan godt ane 2 streger på alle billederne.
Nr. 2 streg ER svag, men jeg synes der er farve i, så jeg tror den er god nok - specielt når du skriver, at stregen er tydeligere i virkeligheden.

Et forsigtig tillykke herfra. Glæder mig til en opdatering i morgen - og håber jeg så kan komme med et kæmpe tillykke!

Anmeld

17. januar 2012

sandorff

anbo skriver:

og her er så det sidste billede

jeg syntes godt at jeg kan ane en svag streg...

Anmeld

17. januar 2012

Bak

Mira0911 skriver:

På det du skriver, forstår jeg at stregen er kommet efter den gyldige tid? 

Ja, den kunne ses efter 3 min 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.