Kan I se den...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.936 visninger
36 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Bak

Ja, endnu en tvivlstråd omkring den der måske ekstra streg... Har dog ikke selv prøvet at stå i denne situation, men jeg håber meget I har tid til at hjælpe mig med at vurdere min test

Jeg er i dag 3+5, hvis den er der. Testen er taget med morgenurin og de to første billeder er taget efter 3 min, det sidste er taget efter ca. 10 min.

Ihh.. hvor kunne det være fantastisk hvis den er der! (Min kæreste kunne også med sine meget trætte morgenøjne se stregen )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Bak

og her er så det sidste billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2012

MissTas

anbo skriver:

Ja, endnu en tvivlstråd omkring den der måske ekstra streg... Har dog ikke selv prøvet at stå i denne situation, men jeg håber meget I har tid til at hjælpe mig med at vurdere min test

Jeg er i dag 3+5, hvis den er der. Testen er taget med morgenurin og de to første billeder er taget efter 3 min, det sidste er taget efter ca. 10 min.

Ihh.. hvor kunne det være fantastisk hvis den er der! (Min kæreste kunne også med sine meget trætte morgenøjne se stregen )

kan desværre ikke se nogen streg nummer 2, men krydser da for at den er der ville prøve igen om et par dage

Anmeld

17. januar 2012

Gaia

Synes sørme der er en svag streg så den er der, er jeg ret sikker på. Men just in case så prøv lige en test igen imorgen, mon ikke allerede der den er lidt tydligere. 

Anmeld

17. januar 2012

Kløver

Jeg kan meget svagt ane en streg, men ville tage en ny test igen om et par dage. Krydser for at den er der

Anmeld

17. januar 2012

Bak

Den er også lidt tydeligere i virkeligheden

Uha.. må prøve igen om to dage (læs: i morgen)

Hvem sagde testmonster

Anmeld

17. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

kan se nr. 2 streg på det sidste billed

Anmeld

17. januar 2012

Flødebollen

anbo skriver:

Jeg kan også ane en streg. Dog meget utydeligt, hvor øjnene lige skulle knibes sammen, og jeg har fået min morgenkaffe

Jeg ville prøve igen i morgen tidlig eller overmorgen - Et forsigtigt tillykke her fra

Anmeld

17. januar 2012

noah3006

anbo skriver:

Den er også lidt tydeligere i virkeligheden

Uha.. må prøve igen om to dage (læs: i morgen)

Hvem sagde testmonster

Jeg kan godt se stregerne på alle 3 billeder..... de er meget svage på de 2 første men den er da "tydelig" på det sidste.... Tillykke... og test du bare igen.. det gjorde jeg også mange gange efter jeg havde fået positiv test første gang men jeg troede ikke helt på det fordi mine også var svage...  og så nok fordi man er så glad og inderst inde nok ikke helt har forstået at det er virkeligt. Men dejligt for dig/jer.

Klem

Anmeld

17. januar 2012

Bak

Nej, hvor spændende at der er så mange, der også kan se den Tusind tak fordi I har taget jer tid til at knibe øjnene sammen

Jeg opdaterer i morgen tidlig med en clearblue test, så for mig!

Hvordan skal jeg nu kunne koncentrere mig resten af dagen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.