Anonym skriver:
Det er meget indviklet ja. Desværre.
Det er det bestemt er enig, det offentlig, og statsforvaltning især må ikke tage side eller egentlig udtale sig om sådanne ting. Netop derfor undskyldte de også.
Men lige netop det synes jeg også viser at den her sag er kommet for langt ud. Og nu da han står og skal snakke med en advokat, er det rart at se hvordan verden ser ud.
Der er dog heller ikke pædagoger at kontakte da barnet brat blevet taget ud af sin dagpleje pga. flytning med moderen og nu ikke går noget sted.
oki - men er sikker på det er en tabt sag - nu det er vurderet at der skal være overvågning...
Tror næppe nogen dommer vil tilkende et barn til en person der har overvåget samvær.
Grunden til et overvåget samværd SKAL være tilstede - ellers får man det ikk.
Tror faderen vil få et bedre indblik i hvordan han står - ved anonymt at kontakte statsforvaltningen og høre ind til om DE tror han kan få barnet - nu der er overvåget samvær.
En advokat vil aaaltid sige der er en mulighed - det er deres job - og de skal tjene penge. Og de siger ikke nej til en sag - selv om de kan "se den tabt" på forhånd.
Så med mindre pengene klør på kontoen - ville jeg forhøre mig om det reelt ville være muligt at vinde. - for det skulle GODT nok undre mig meget
Anmeld