De bortførte børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Pige2009

tinasmor skriver:

Faren havde klaget til Psykolognævnet over den udtalelse der i første omgang var med til at han tabte sagen. Psykolog nævnet gav medhold i at den rapport ikke var lavet godt nok. Han har derfor søgt om igen at kunne få sagen taget op. Men indtil nu lever Emma stadigvæk med moren.

Janus ringede til moren og her gav hun en søforklaring om at hun følte, at det var faren der havde vendt dem ryggen. Og Janus var sådan lidt: OK; men du tog jo din datter og du kunne jo sagtens bo hvis du ville  i Newzeland. Ej, men det synes hun så ikke lige hun gad og at  hun ikke havde Citat: Overskud og energi" til at tage sig af sådan noget....!!! ????

Ja, jeg blev virkelig rødglødende indeni! Hvad sker der for hende sådan at rejse fra sin mand uden videre og så på den måde kidnappe barnet?!  Hatten af for pigens mormor, som ser sagen fra pigens side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

amalfine

FamilenStorm skriver:

Måtte fælde en tåre.. Hvor var det bare synd for ham faderen.. Og ikke mindst den lille Emma.. Puha jeg fik en klump i halsen, da hun sagde at hun savnede ham, og bare holdt godt fast rundt om ham..

Uden at kende til noget, så synes jeg det virkede mere som om det var moderen der var ustabil, og "påførte" sin datter nogle lidelser hun slet ikke har...

Absolut samme tanker/ følelser jeg havde...

Anmeld

16. januar 2012

Pige2009

Ansemusen skriver:

Tjaeh... Det er nu heller ikke fordi de gør så forfærdeligt meget ved bortførte danske børn

Nej, det er jo netop også et af temaerne i serien - det er pinligt

Anmeld

16. januar 2012

Camilla..

Det er trist...

Anmeld

17. januar 2012

Janni.

Har ikke læst tråden igennem, men fandt denne støtteside til de interesserede 

Anmeld

17. januar 2012

Lilje82

Baagøe skriver:

Ja, men det er jo blot en stakket frist

Ja, desværre. Hun er da på ingen måder samarbejdsvillig, men hvordan mon man selv ville reagere, hvis man ellers skulle sende sit barn på den anden side af jorden??

Jeg synes det er synd for faren og tudede over det afsnit, men kom bagefter til at tænke om ikke jeg ville gøre alt for at være sammen med mit barn.

Anmeld

18. januar 2012

Pige2009

Lilje82 skriver:

Ja, desværre. Hun er da på ingen måder samarbejdsvillig, men hvordan mon man selv ville reagere, hvis man ellers skulle sende sit barn på den anden side af jorden??

Jeg synes det er synd for faren og tudede over det afsnit, men kom bagefter til at tænke om ikke jeg ville gøre alt for at være sammen med mit barn.

Men hun valgte jo selv i første omgang at blive på New Zealand og det der undrer mig er, at hun intet havde sagt til sin mand Mage til egoisme skal man virkelig lede længe efter...

Anmeld

18. januar 2012

Lilje82

Baagøe skriver:

Men hun valgte jo selv i første omgang at blive på New Zealand og det der undrer mig er, at hun intet havde sagt til sin mand Mage til egoisme skal man virkelig lede længe efter...

Ja, det er også det der undrede mig meget at hun bare forsvinder på den måde og derefter siger, det er ham der har valgt dem fra... Øh nej lille dame, det er dig der har valgt familien fra.

Anmeld

19. januar 2012

Pige2009

Lilje82 skriver:

Ja, det er også det der undrede mig meget at hun bare forsvinder på den måde og derefter siger, det er ham der har valgt dem fra... Øh nej lille dame, det er dig der har valgt familien fra.

Nemlig - det forekommer mig temmelig besynderligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.