De bortførte børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Pige2009

Lilje82 skriver:

Det er virkelig synd for ham - Men dejligt han nu endelig får lov at se hende

Ja, men det er jo blot en stakket frist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

twinboys

Stakkels far...

Anmeld

16. januar 2012

Loa

Syntes det er SÅ pinligt at det danske system intet kan gøre for at hjælpe faren, når moren har begået en decideret kriminel handling....

Det virkelig jo som om det i virkeligheden er hende der er psykisk syg, men bruger datterens sygdom som undskyldning hele tiden. 

Vi er så pisse kæphøje herhjemme når det er et dansk barn kidnappet til et andet land, men når det er omvendt, så kan vi pludselig ikke gøre en skid ved det..... 

Anmeld

16. januar 2012

FruStolpe

Tja. Jeg synes faktisk at hun er et selvcentreret egoistiks eksemplar af mit køn!

At man kan tænke så lidt på sin datter og så meget på sig selv, så burde det sgu være muligt at få frataget sig sin titel som mor!

Hun må jo v være syg, på så mange punkter...

At vi så dertil bor i sådan et luset land, øv for den da jeg bliver sgu da flov

Anmeld

16. januar 2012

Kvist

Jeg sad også og var dybt forarget over at den danske stat ikke lever op til de aftaler den har underskrevet.. Og at moderen bare kan få lov og lade tiden gå, så det i sidste ende taler til hendes fordel..

Det er en ommer Danmark..!!

Anmeld

16. januar 2012

TbCp

Aj hvad endte det med???

Skulle lige snakke med Liva på computeren, så fik ikke det sidste med.

Anmeld

16. januar 2012

Mussen2

Sidder og tuder snot over hvor onde mennesker kan være. Hun fratager jo sin datter noget af det mest vidunderlige i verden en far. Pyha det kan mine graviditets hormoner ikke klare

Hun skulle skamme sig og tænk hvor hendes datter kommer til at foragte hende for sin beslutning engang....

Anmeld

16. januar 2012

tinasmor

Aj hvad endte det med???

Skulle lige snakke med Liva på computeren, så fik ikke det sidste med.

Faren havde klaget til Psykolognævnet over den udtalelse der i første omgang var med til at han tabte sagen. Psykolog nævnet gav medhold i at den rapport ikke var lavet godt nok. Han har derfor søgt om igen at kunne få sagen taget op. Men indtil nu lever Emma stadigvæk med moren.

Janus ringede til moren og her gav hun en søforklaring om at hun følte, at det var faren der havde vendt dem ryggen. Og Janus var sådan lidt: OK; men du tog jo din datter og du kunne jo sagtens bo hvis du ville  i Newzeland. Ej, men det synes hun så ikke lige hun gad og at  hun ikke havde Citat: Overskud og energi" til at tage sig af sådan noget....!!! ????

Anmeld

16. januar 2012

TbCp

tinasmor skriver:

Faren havde klaget til Psykolognævnet over den udtalelse der i første omgang var med til at han tabte sagen. Psykolog nævnet gav medhold i at den rapport ikke var lavet godt nok. Han har derfor søgt om igen at kunne få sagen taget op. Men indtil nu lever Emma stadigvæk med moren.

Janus ringede til morgen og her gav hun en søforklaring om at hun følte, at det var faren der havde vendt dem ryggen. Og Janus var sådan lidt: OK; men du tog jo din datter og du kunne jo sagtens bo hvis du ville  i Newzeland. Ej, men det synes hun så ikke lige hun gad og at  hun ikke havde Citat: Overskud og energi" til at tage sig af sådan noget....!!! ????

Nejjj nej nej

Anmeld

16. januar 2012

tinasmor

Mussen2 skriver:

Sidder og tuder snot over hvor onde mennesker kan være. Hun fratager jo sin datter noget af det mest vidunderlige i verden en far. Pyha det kan mine graviditets hormoner ikke klare

Hun skulle skamme sig og tænk hvor hendes datter kommer til at foragte hende for sin beslutning engang....

Men sådan som hun snakkede til Janus, så er jeg ret sikker på at hun vil prøve at bilde datteren ind af det er faren der har svigtet hende og ikke har ville se hende osv.

Hun er en af de mest egoistiske personer. Ligesom alle dem der kidnapper sine børn er. Tænk hvordan hun selv ville have det, hvis det var den anden vej. Det kan jo være, at hun en dag får rettens ord for at hun skal udlevere og så kan hun se hvordan hun selv ville have det med at skulle undvære. Men med den person hun virker som, så ville hun garanteret bare kidnappe hende ud af landet inden det overhoved kom til højeste ret. Hun tænker kun på sig selv og bruger sin datter.

Det jeg ikke fatter er, at den tidligere veninde i NZ fik det til at lyde som om hun ville hjem til venner og familie. Men dem har hun åbenbart også halvt om halvt isoleret sig fra. Så hvilken liv er det dog så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.