Mussen2 skriver:
Sidder og tuder snot over hvor onde mennesker kan være. Hun fratager jo sin datter noget af det mest vidunderlige i verden en far. Pyha det kan mine graviditets hormoner ikke klare

Hun skulle skamme sig og tænk hvor hendes datter kommer til at foragte hende for sin beslutning engang....
Men sådan som hun snakkede til Janus, så er jeg ret sikker på at hun vil prøve at bilde datteren ind af det er faren der har svigtet hende og ikke har ville se hende osv.
Hun er en af de mest egoistiske personer. Ligesom alle dem der kidnapper sine børn er. Tænk hvordan hun selv ville have det, hvis det var den anden vej. Det kan jo være, at hun en dag får rettens ord for at hun skal udlevere og så kan hun se hvordan hun selv ville have det med at skulle undvære. Men med den person hun virker som, så ville hun garanteret bare kidnappe hende ud af landet inden det overhoved kom til højeste ret. Hun tænker kun på sig selv og bruger sin datter.
Det jeg ikke fatter er, at den tidligere veninde i NZ fik det til at lyde som om hun ville hjem til venner og familie. Men dem har hun åbenbart også halvt om halvt isoleret sig fra. Så hvilken liv er det dog så?
Anmeld