De bortførte børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

tinasmor

FruStolpe skriver:

Tja. Jeg synes faktisk at hun er et selvcentreret egoistiks eksemplar af mit køn!

At man kan tænke så lidt på sin datter og så meget på sig selv, så burde det sgu være muligt at få frataget sig sin titel som mor!

Hun må jo v være syg, på så mange punkter...

At vi så dertil bor i sådan et luset land, øv for den da jeg bliver sgu da flov

ja, jeg fik faktisk også den tanke at det mere virker som om det er HENDE der er psykisk ustabil og ikke datteren.

Og hvor forusigeligt at hun selvfølgelig prøver at smide " han er en dårlig far" kort. Selv om alt tyder på, at han er en af de bedste fædre et barn kan få. Men hun prøver vel at overbevise sig selv om, at hun ikke har gjort noget forkert. Hvor er det dog synd at hun ikke tænker på sit eget barn først og fremmest.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Phoenix

Synes generelt denne 'doku-serie' viser hvor egoistiske nogen forældre kan være. Og uden tanke på børnenes ve og vel. Børnene bliver frarøvet en forældre og skal leve med sorgen og længslen, på bekostning af en forældres egoistiske valg. 

Det er virkelig sørgeligt. Og tror flere af disse børn vil vende sig mod den  forældre der har bortført dem - med tiden.

Anmeld

16. januar 2012

Alexander&Lærke

Stakkels lille far, hvor der synd for ham. Han virker bare som en rigtig god far, øv at det skal være sådan...

Anmeld

16. januar 2012

Ansemusen

Loa skriver:

Syntes det er SÅ pinligt at det danske system intet kan gøre for at hjælpe faren, når moren har begået en decideret kriminel handling....

Det virkelig jo som om det i virkeligheden er hende der er psykisk syg, men bruger datterens sygdom som undskyldning hele tiden. 

Vi er så pisse kæphøje herhjemme når det er et dansk barn kidnappet til et andet land, men når det er omvendt, så kan vi pludselig ikke gøre en skid ved det..... 

Tjaeh... Det er nu heller ikke fordi de gør så forfærdeligt meget ved bortførte danske børn

Anmeld

16. januar 2012

Mussen2

tinasmor skriver:

Men sådan som hun snakkede til Janus, så er jeg ret sikker på at hun vil prøve at bilde datteren ind af det er faren der har svigtet hende og ikke har ville se hende osv.

Hun er en af de mest egoistiske personer. Ligesom alle dem der kidnapper sine børn er. Tænk hvordan hun selv ville have det, hvis det var den anden vej. Det kan jo være, at hun en dag får rettens ord for at hun skal udlevere og så kan hun se hvordan hun selv ville have det med at skulle undvære. Men med den person hun virker som, så ville hun garanteret bare kidnappe hende ud af landet inden det overhoved kom til højeste ret. Hun tænker kun på sig selv og bruger sin datter.

Det jeg ikke fatter er, at den tidligere veninde i NZ fik det til at lyde som om hun ville hjem til venner og familie. Men dem har hun åbenbart også halvt om halvt isoleret sig fra. Så hvilken liv er det dog så?

Ja du har ret, tror også hun må være ret manipulerende, men mon ikke datteren får sandheden at vide andetsted og også at se i form at udsendelsen samt den efterfølgende debat. 

Føj hvor skulle hun skamme sig: jeg ofrer lige min datters far, for at jeg kan opfylde mit eget behov og komme hjem til Danmark

Anmeld

16. januar 2012

Pige2009

twinboys skriver:

Stakkels far...

Ja, lige nu er jeg flov over det danske system!

Anmeld

16. januar 2012

Pige2009

Loa skriver:

Syntes det er SÅ pinligt at det danske system intet kan gøre for at hjælpe faren, når moren har begået en decideret kriminel handling....

Det virkelig jo som om det i virkeligheden er hende der er psykisk syg, men bruger datterens sygdom som undskyldning hele tiden. 

Vi er så pisse kæphøje herhjemme når det er et dansk barn kidnappet til et andet land, men når det er omvendt, så kan vi pludselig ikke gøre en skid ved det..... 

Lige mine ord!  Det er pinligt, at vi ikke lever op til de gældende aftaler omkring kidnappede børn - hvad sker der lige for det danske system?!

Anmeld

16. januar 2012

tinasmor

Mussen2 skriver:

Ja du har ret, tror også hun må være ret manipulerende, men mon ikke datteren får sandheden at vide andetsted og også at se i form at udsendelsen samt den efterfølgende debat. 

Føj hvor skulle hun skamme sig: jeg ofrer lige min datters far, for at jeg kan opfylde mit eget behov og komme hjem til Danmark

ja, jeg giver dit helt ret.

Jeg tænker også på alle de ufrivillige enlige mødre som sikkert ville give deres højre hånd for at deres barn kunne få sådan en kærlig, sød far som kæmper sådan for deres barn, i stedet for de mange fædre som næsten ikke gider dukke op til en aftale hver anden weekende. Men hende Vicki, næ nej, jeg bortføre da bare mit barn uden at tænke på den omkostning det er for pigen. Hun kan jo også risikerer at pigen som voksen vil tage helt afstand fra sin mor når hun finder ud af hvad hun har gjort overfor faren

Anmeld

16. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg troede ikke det ku finde sted i danmark, ikke efter de har den regel at alle børn har ret til at kende deres fædre, og mødre derfor ikke kan have ukendt fædre til deres børn.
Jeg synes det er så egoistisk at man kan finde på at bortføre børn .. Til hva fordel, det er jo barnet det går udover..
Stakkel faderen, og omvendt med de kvinder der er udsat for det..

Jeg vil aldrig selv ku forbyde det!

Anmeld

16. januar 2012

FamilenStorm

Måtte fælde en tåre.. Hvor var det bare synd for ham faderen.. Og ikke mindst den lille Emma.. Puha jeg fik en klump i halsen, da hun sagde at hun savnede ham, og bare holdt godt fast rundt om ham..

Uden at kende til noget, så synes jeg det virkede mere som om det var moderen der var ustabil, og "påførte" sin datter nogle lidelser hun slet ikke har...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.