Fastelavnskostumer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
17. januar 2012

JulieE

MaleneJensen skriver:

Uhh ja det kunne man godt Tak for ideen

Altid velkommen  Håber du finder på noget fint 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

M (:

MaleneJensen skriver:

Hejsa...

Jeg har en Pige på 10½ måned og jeg kan ikke helt bestemme mig for om jeg skal købe et fastelavnskostume eller ikke? Hun får den jo kun brugt denne ene gang og jeg kan jo ikke garentere for mit barn også bliver en pige som er i samme størrelse til den tid? Hmm....

Hva ville i gøre ?

Min mor syede et år en gul Kyllingedragt (Bamse og Kylling) hvortil der var røde strømpebukser til min lillebror.. Han blev malet gul i hovedet, og fik en lille rød næse som næb.. Han var ca. 8 måneder, og ih, hvor var han sød, og det var altså ikke tøset.. En sådan dragt kan evt. genbruges? 

Øv øv, at jeg ikke lige har et billede og vise frem..

Anmeld

17. januar 2012

MaleneJensen

M (: skriver:

Min mor syede et år en gul Kyllingedragt (Bamse og Kylling) hvortil der var røde strømpebukser til min lillebror.. Han blev malet gul i hovedet, og fik en lille rød næse som næb.. Han var ca. 8 måneder, og ih, hvor var han sød, og det var altså ikke tøset.. En sådan dragt kan evt. genbruges? 

Øv øv, at jeg ikke lige har et billede og vise frem..

Det kunne man også, men jeg er desværre utrolig dårlig til af sy :/ Men det lyder som en rigtig sød dragt Ærgeligt du ingen billede har for den lyder rigttig sød

Anmeld

17. januar 2012

M (:

MaleneJensen skriver:

Det kunne man også, men jeg er desværre utrolig dårlig til af sy :/ Men det lyder som en rigtig sød dragt Ærgeligt du ingen billede har for den lyder rigttig sød

Det var også virkelig sødt, og tror egentlig ikke den var specielt svær at sy, det var lidt ligesom en tunika med elastikker i ærmerne og om numse/ben.. Der var lidt ekstra stof på numsen, så der var en fin kyllingenumse (trekantet med vat inden i).. Forstår du?

Anmeld

18. januar 2012

MaleneJensen

M (: skriver:

Det var også virkelig sødt, og tror egentlig ikke den var specielt svær at sy, det var lidt ligesom en tunika med elastikker i ærmerne og om numse/ben.. Der var lidt ekstra stof på numsen, så der var en fin kyllingenumse (trekantet med vat inden i).. Forstår du?

Jah tror jeg er med hehe hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.