Fastelavnskostumer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.407 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

MaleneJensen

Hejsa...

Jeg har en Pige på 10½ måned og jeg kan ikke helt bestemme mig for om jeg skal købe et fastelavnskostume eller ikke? Hun får den jo kun brugt denne ene gang og jeg kan jo ikke garentere for mit barn også bliver en pige som er i samme størrelse til den tid? Hmm....

Hva ville i gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Janni.

Vi køber ikke noget, i den dp hvor Silas går, holder de ikke fastelavn fordi de små bliver bange for hinanden og de voksne.  Så det må vi hellere lade være med. 

Men ellers havde vi da købt, det er jo kun fastelavn 1 gang om året 

Anmeld

16. januar 2012

MaleneJensen

Janni. skriver:

Vi køber ikke noget, i den dp hvor Silas går, holder de ikke fastelavn fordi de små bliver bange for hinanden og de voksne.  Så det må vi hellere lade være med. 

Men ellers havde vi da købt, det er jo kun fastelavn 1 gang om året 

Nårh oki ja det kan jeg godt se det synd for børnene..

Men der hvor min datter går der holder de godt nok fastelavn, Men syntes det svært om man skal eller ikke.. Men ja det jo også det der det den ene gang om året og når det nu også er vores første barn osv hehe

Anmeld

16. januar 2012

morethanperfect

MaleneJensen skriver:

Hejsa...

Jeg har en Pige på 10½ måned og jeg kan ikke helt bestemme mig for om jeg skal købe et fastelavnskostume eller ikke? Hun får den jo kun brugt denne ene gang og jeg kan jo ikke garentere for mit barn også bliver en pige som er i samme størrelse til den tid? Hmm....

Hva ville i gøre ?

Oscar er godt nok 14 mdr. og vi køber et

Han skal da være med til den første fastalavn i Dagplejen .. Syns jeg

Anmeld

16. januar 2012

JulieE

Da mine to var små fandt jeg på kostumer som var nemme og behagelig at have på. Min søn var cowboy de to første år = Cowboybukser, termet skjorte små seler og en bandana savlesmæk.

Min datter blev ofte kaldt troldeungen (hun var mørkhåret og havde rigtig meget hår), så hun var trold i et par sort leggings, et sort langærmet bluse og en lille brun nederdel med lapper på og så uglede vi lige håret lidt. intet af det har kostet noget særligt og har været rart for børnene at have på. De var hhv 11 mdr og 15 mdr til deres første fastelavn 

Anmeld

16. januar 2012

Ciss

MaleneJensen skriver:

Hejsa...

Hva ville i gøre ?

Til mine de små har jeg bare brugt noget, de havde i forvejen, og så riet f eks en hale på og sat et par ører på en hårbøjle.

Jeg ser ikke helt pointet med at købe noget i dyre domme, når de alligevel ikke helt selv forstår det endnu.

Den ældste var bi første gang. (gul kjole, som jeg riede et par sorte bånd-striber på, og med et par vinger klippet i pladevat riet på ryggen. Fungerede helt fint.

Den næste er tiger i år, fordi han har en tigerstribet heldragt-pyjamas. Så rier jeg lige en hale på og regner med at tegne snude og knurhår i ansigtet.

Anmeld

16. januar 2012

Lullaby

MaleneJensen skriver:

Hejsa...

Hva ville i gøre ?

Hvad med bare at købe et strutskørt og kalde hende for prinsesse?

Anmeld

17. januar 2012

MaleneJensen

morethanperfect skriver:

Oscar er godt nok 14 mdr. og vi køber et

Han skal da være med til den første fastalavn i Dagplejen .. Syns jeg

Det nemlig også det når det hendes Første fastelavn

Anmeld

17. januar 2012

MaleneJensen

JulieE skriver:

Da mine to var små fandt jeg på kostumer som var nemme og behagelig at have på. Min søn var cowboy de to første år = Cowboybukser, termet skjorte små seler og en bandana savlesmæk.

Min datter blev ofte kaldt troldeungen (hun var mørkhåret og havde rigtig meget hår), så hun var trold i et par sort leggings, et sort langærmet bluse og en lille brun nederdel med lapper på og så uglede vi lige håret lidt. intet af det har kostet noget særligt og har været rart for børnene at have på. De var hhv 11 mdr og 15 mdr til deres første fastelavn 

Uhh ja det kunne man godt Tak for ideen

Anmeld

17. januar 2012

MaleneJensen

Lullaby skriver:

Hvad med bare at købe et strutskørt og kalde hende for prinsesse?

Åhh God ide Takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.