Detaljerede detaljer om folks sexliv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2009

Heidi.

Syntes det erunderligt at man skal være ano når man opretter sådanne et indlæg..

Men det rager mig.. Folk kan skriv hvad de vil.. Jeg underlader bare og læse det som ikke interessere mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

Miamaja

det go'e ved baby.dk er at alt ikke SKAL handle om babyer, synes jeg. det er dejligt og interessant at vaere her fordi der ingen regler er for hvad man kan sporge og skrive om saa jeg har stemt hvad andre skriver maa de om, men jeg vil ikke selv skrive om mit sexliv. hvad andre gor maa de jo selv om

Anmeld

10. marts 2009

Kvindemin

Hyggeligt at snage, så jeg er ligeglad

Anmeld

10. marts 2009

Miamaja

Chritinap skriver:

Hyggeligt at snage, så jeg er ligeglad

haha

Anmeld

10. marts 2009

Becks

Jeg er fuldkommen ligeglad hvad folk skriver om, hvis jeg det ikke interessere mig, så læser jeg det ikke...

Er da kun rart, at man kan dele erfaringer, problemer og glæder med hinanden ang sex... At det så er et ømt emne for nogen, jamen så kan de lade være med at læse tråden!

Børn kommer som regel til ved sex, så JA, jeg synes det er helt fint at der bliver snakket sex i debatterne...

Knus

Anmeld

10. marts 2009

Mutti2

Jeg hopper med på vognen

Ligesom alle andre, synes jeg det er helt iorden at folk fortæller eller skriver detaljeret om deres sexliv. Det betyder intet for mig. Hvad folk har lyst til at fortælle er helt op til dem. Desuden er der en grund til at der er et velfungerende forum der hedder sex og samliv!!

Vi er her for at dele, hvad vi har lyst til, og for at lære hinanden at kende/støtte hinanden/ dele ud af vores erfaringer så hvorfor skulle man ikke skrive om ens sexliv??

Knus Pernille

Anmeld

10. marts 2009

NoName

charlottekri skriver:

en babyside er for de voksne med babyer / planer om babyer... og til de voksne hører også sexliv!! helt fint for mig!!

Helt enig...

Anmeld

10. marts 2009

Balderson

Hvad folk gør, siger eller skrive om herinde er jeg ligeglad med, hvis det ikke interessere mig, så læser jeg det ikke...

Så tøser snak i bare løs om sex osv...

Anmeld

10. marts 2009

MorCamilla

Det genere ikke mig, så længe de mennesker der sidder bag ved skærmene husker at alle kan læse med på hvad der bliver skrevet her inde.. Det er jeg slem til at glemme ind i mellem...

Men ellers tja så genere det ikke mig, er enig i at det ville blive lidt kedeligt hvis vi kun skulle snakke om babymor, børnetøj, dagpleje, mødregrupper osv osv osv... Men bare min mening...

Anmeld

10. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har heller ikke noget problem med det, overhovedet.
Synes tværtimod at det er meget spændende og underholdende at læse
om
Og som mange af jer andre også siger, så kan man jo altid bare lade være med at gå ind og læse et indlæg der handler om sex, hvis man er lidt sart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.