Detaljerede detaljer om folks sexliv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad mener i om detaljer om folks sexliv på en baby-site?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.779 visninger
34 svar
0 synes godt om
10. marts 2009

Anonym trådstarter

hvad synes du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

Honningblomst

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad andre skriver...mit eget sexliv og med hvem jeg gør det,hvornår og hvordan det holder jeg mellem mig og dem...-griner-

Anmeld

10. marts 2009

eliasogmor

er fuldstændig ligeglad....

Anmeld

10. marts 2009

Mathilde

Jeg har slet ikke noget problem med det... Sex har aldrig været tabu i min familie og er derfor en naturlig ting for mig.

Anmeld

10. marts 2009

Lusi

Hvis folk har et problem med det, kan de jo bare lade være med at læse det.
Jeg selv er ik sart og læser det da nogle gange, hvis det er om noget der interessere mig.

Anmeld

10. marts 2009

DK

Det har jeg ingen problemer med.

Jeg troede ikke kun det her "kun" var et baby site. Så "må" jeg i alt fald ikke være herinde. Er det ikke meningen at man kan lufte frustrationer/ få hjælp og ideer fra andre bruger, i ALLE aspekter i ens liv, ikke kun om babyerne?

Hvis man så ikke ønsker at læse om sex, kan man jo holde sig ude af sex forumet.

Anmeld

10. marts 2009

malou

Anonym skriver:

hvad synes du?

Jeg føler mig en smule, for ikke at sige meget ramt da jeg lige har haft oprettet et emne der hed "sprøjteorgasme". Hvor går grænsen ved en baby site spørger du? Hm... jeg synes da ikke der bør være nogen grænse... nu er der jo mange forskellige debat grupper på baby.dk, bla. "sex & samliv" og også "parforhold". Hvad skal der ellers skrives om i den gruppe?? missionær stillinge om onsdagen 1 gang om md??

Hvis man ikke kan holde ud at der bliver skrevet om andet end børn, babymos og børnetøj ,så skulle man måske finde en anden side eller lade være med at klikke sig ind på de emner der støder ens holdninger!!
Men jeg spørger så: Er det så for meget at hører om folks hæmorider?? Eller om hvordan folk herinde er flækket forneden, om folk tager stoffer?? om folk har husdyr?? Tatoverinder har da heller ikke noget med babyer at gøre!!!!! Du finder jo MASSER af emner herinde der ikke drejer sig om børn!! Men du glemte at give din egen mening til kende.... hvem du så end er!!!

Mvh Malou som synes det er dejligt at kunne skrive om hvad det passer mig

Anmeld

10. marts 2009

malou

Ja undskyld men jeg synes sgu det er grimt der er nogen der kan være SÅ sarte!!! haha men også morsomt!!!

og så tilmed være det anonymt og ikke stå ved at man synes det ikke hører til en baby site... så kan jeg ikke tage kritikken seriøst!!!

Anmeld

10. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ALTSÅ!!!!

Jeg vil ikke syntes at jeg ELSKER det, men det er det jeg blev nødt til at svare, da det var det, der var tættest på det jeg mente.

MEN - jeg syntes at sex er en del af livet som forældre og det derfor også er vigtigt at dele problematiker om det, hvis/når de opstår.

Jeg syntes ikke vi skal have en kategori der hedder 'erotiske noveller' eller den slags, det hører ikke til her, men hvis det har noget med forældreskab, sex og samliv, som kategorien hedder, hører det til, hvis man spørger mig.

Og nej, tabuer har jeg ikke.

Anmeld

10. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Og ja. jeg bryder mig ikke om at trådstarter er ano

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.