Detaljerede detaljer om folks sexliv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2009

Stumpen

Folk må vitterlig selvom, hvad de skriver herinde, det er op til en selv, hvor meget de vil udlevere sig selv og sin partners sexliv.. Som Malou skriver er der en debatgruppe, der hedder sex og samliv og kan man ikke lide at læse om dette emne, jamen så kan man jo holde sig væk
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

Astrid P

malou skriver:

Ja undskyld men jeg synes sgu det er grimt der er nogen der kan være SÅ sarte!!! haha men også morsomt!!!

og så tilmed være det anonymt og ikke stå ved at man synes det ikke hører til en baby site... så kan jeg ikke tage kritikken seriøst!!!

Er du sikker på at trådstarteren er sart? Vedkommende skriver jo rent faktisk ikke noget om hvor vidt han/hun synes det er okay eller ej at der skrives om sex... Så vidt jeg kan se er det bare nysgerrig undren! At det så er gjort anonymt, det kan man jo mene om hvad man vil...

Det er desuden en diskussion som har været oppe at vende før, så jeg er ikke sikker på at den nødvendigvis er møntet direkte på dig og dit fornøjelige indlæg om sprøjteorgasmen .

Anmeld

10. marts 2009

malou

Astrid P skriver:

Er du sikker på at trådstarteren er sart? Vedkommende skriver jo rent faktisk ikke noget om hvor vidt han/hun synes det er okay eller ej at der skrives om sex... Så vidt jeg kan se er det bare nysgerrig undren! At det så er gjort anonymt, det kan man jo mene om hvad man vil...

Det er desuden en diskussion som har været oppe at vende før, så jeg er ikke sikker på at den nødvendigvis er møntet direkte på dig og dit fornøjelige indlæg om sprøjteorgasmen .

Tak for dit indlæg Du har ret... jeg tog for givet at når man opretter et enme som dette.. så er det fordi man ikke synes det hører til på en baby site. Hvorfor ellers oprette det hvis man er ligeglad??? Har jeg lidt ret??

knus malou

Anmeld

10. marts 2009

A.

malou skriver:

Jeg føler mig en smule, for ikke at sige meget ramt da jeg lige har haft oprettet et emne der hed "sprøjteorgasme". Hvor går grænsen ved en baby site spørger du? Hm... jeg synes da ikke der bør være nogen grænse... nu er der jo mange forskellige debat grupper på baby.dk, bla. "sex & samliv" og også "parforhold". Hvad skal der ellers skrives om i den gruppe?? missionær stillinge om onsdagen 1 gang om md??

Hvis man ikke kan holde ud at der bliver skrevet om andet end børn, babymos og børnetøj ,så skulle man måske finde en anden side eller lade være med at klikke sig ind på de emner der støder ens holdninger!!
Men jeg spørger så: Er det så for meget at hører om folks hæmorider?? Eller om hvordan folk herinde er flækket forneden, om folk tager stoffer?? om folk har husdyr?? Tatoverinder har da heller ikke noget med babyer at gøre!!!!! Du finder jo MASSER af emner herinde der ikke drejer sig om børn!! Men du glemte at give din egen mening til kende.... hvem du så end er!!!

Mvh Malou som synes det er dejligt at kunne skrive om hvad det passer mig

jeg er enig med dig--

Anmeld

10. marts 2009

Diana...

Først hvorfor være anonym (synes jeg er trist)

Sex er da noget af det mest naturlige. Jeg selv elsker sex os og snakke om det, synes det sjov og altid rart med nye ideer til ens eget sex liv.

hvorfor skulle det ikke høre til på en baby side det jo altså sådan vores børn er kommet til.......

det ville da være kedeligt hvis det hele skulle handle om bleer...

Knus Diana som elsker sex og sex snak os her inde på baby.dk

Anmeld

10. marts 2009

Diana...

malou skriver:

Tak for dit indlæg Du har ret... jeg tog for givet at når man opretter et enme som dette.. så er det fordi man ikke synes det hører til på en baby site. Hvorfor ellers oprette det hvis man er ligeglad??? Har jeg lidt ret??

knus malou

Lige præsis det vil jeg os sige.

Anmeld

10. marts 2009

charlottekri

en babyside er for de voksne med babyer / planer om babyer... og til de voksne hører også sexliv!! helt fint for mig!!

Anmeld

10. marts 2009

Diana...

charlottekri skriver:

en babyside er for de voksne med babyer / planer om babyer... og til de voksne hører også sexliv!! helt fint for mig!!

Nemlig.

Anmeld

10. marts 2009

Mca<3

Det er da helt fint , sjovt og hyggeligt at der er en debat der hedder sex og samliv .. Jeg kan sgu ikke rynke på snuden og hvis,, kan jeg jo bare gå uden om

Anmeld

10. marts 2009

JonTri

Ingen tabu her - tværtigmod. Læste Malous indlæg med stor fornøjelse og humor. Dejligt at vi lever i et frit land, med frisindethed.
At trådstarter er ano - tja skidt pyt.

Tja det er en babyside, men ingen sex - ingen baby - som regel. Og det er jo ikke sjældent set, at par får problemer i sengen efter familieforøgelse - så er det da dejligt, hvis man kan hente hjælp og støtte, f.eks herinde.

Knus Rikke - som eeeelsker alt med sex

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.