Hvordan ligger jeres baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

HoltSchmidt

malenemusen skriver:

se evt mit indlæg https://www.baby.dk/debat/155960pi1/graviditet/uge-324-tvaerleje--erfaring.aspx

Er lidt trist til mode og også nervøs... så kunne godt bare tænke mig at høre om jeg er den eneste hvor baby ikke ligger rigtigt endnu?

Jeg er 32+4 idag

Min baby ligger med hovedet ned og numsen op 

Sådan lå han ved 3D skanning d. 16/12, JM besøg d. 2/1 og i dag ved egen læge. 

for at din vender sig naturligt, så du kan få muligheden for at føle almindeligt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

malenemusen

lailamik skriver:

Puhaaa var lige ved at blive nervøs der 

-nervøs igen...Jamen jeg har ikke tænkt mig at føde ved kejsersnit, det skal være almindeligt! Så må baby bare lytte til sin mor 

Puhaaa ja det må vi heller. Håber for os begge to at baby'erne vender sig af sig selv

Jeg har netop været til scanning igen idag, og min lille basse har vendt sig, så nu vender hovedet nedaf og numsen op.

Overlægen jeg blev scannet af, sagde at den sagtens kunne nå at vende sig et par gange endnu, da hovedet ikke står fast - men han mente bestemt ikke at der var nogen grund til at gå og bekymre mig om det..... Jubii jeg er lettet

Håber du har fået lige så gode nyheder om hvordan dín baby vender

Anmeld

31. januar 2012

lailamik

malenemusen skriver:

Jeg har netop været til scanning igen idag, og min lille basse har vendt sig, så nu vender hovedet nedaf og numsen op.

Overlægen jeg blev scannet af, sagde at den sagtens kunne nå at vende sig et par gange endnu, da hovedet ikke står fast - men han mente bestemt ikke at der var nogen grund til at gå og bekymre mig om det..... Jubii jeg er lettet

Håber du har fået lige så gode nyheder om hvordan dín baby vender

Ej hvor underligt! tænkte nemlige at skrive til dig i dag  

Men det er rigtigt godt at høre Det skal nok gå det hele ikos?  var det 34 du er nu?

Jeg var til scanning i går og fik også beskeden på at den ligger nedad  -ligger heller ikke fast, men det er så et skridt påvej den rigtige vej  

Anmeld

1. februar 2012

malenemusen

lailamik skriver:

Ej hvor underligt! tænkte nemlige at skrive til dig i dag  

Men det er rigtigt godt at høre Det skal nok gå det hele ikos?  var det 34 du er nu?

Jeg var til scanning i går og fik også beskeden på at den ligger nedad  -ligger heller ikke fast, men det er så et skridt påvej den rigtige vej  

Jubii så har vi begge jo været nervøse og bekymret uden grund.... fantastisk

Det er simpelthen bare fantastisk at være gravid

Jeg er 34+5 idag, så tiden flyver bare afsted synes jeg. Hvor langt er du?

Anmeld

3. februar 2012

lailamik

malenemusen skriver:

Jubii så har vi begge jo været nervøse og bekymret uden grund.... fantastisk

Det er simpelthen bare fantastisk at være gravid

Jeg er 34+5 idag, så tiden flyver bare afsted synes jeg. Hvor langt er du?

Hehe ja, men er man jo ikke det næsten hele tiden? hehe

Troede aldrig jeg ville komme til at sige det, men ja det er! nyder bare den sidste tid 

Uhhh det er jo snart for dig, hvor spænnende  Jeg er 32+4, og er totalt enig. Synes bare at 3. trimester er gået såå hurtigt  1. og 2. trimester sneglede jo bare af sted, men måske fordi der sad jeg, og heppede på baby at den bare liiiige skulle klare den og den uge hehe

Anmeld

4. februar 2012

KakaoDrik

Jeg er 34+ og baby står fast

Anmeld

7. februar 2012

Øst

Jeg har lige været til jordemoder i dag hun siger at lillepigen har sat sig fast men er ikke faldet heeelt ned..

Er 35+4 i dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.