Uge 32+4 Tværleje - erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.455 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

malenemusen

min kære lille baby har fundet sin favorit position - tværleje.

Jeg har idag været ved lægen, og hun er den første der har nævnt at det godt kunne gå hen og blive et problem, da hun kunne se i min journal, at ved alle mine vækst kontrol scanninger (går hver fjerde uge) at den lille har ligget i tværleje.

Hun talte både om vendingsforsøg og evt KS...... shit det var da ikke lige det jeg havde regnet med.

Har i nogle opmuntrende ord?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

4kløver

malenemusen skriver:

min kære lille baby har fundet sin favorit position - tværleje.

Jeg har idag været ved lægen, og hun er den første der har nævnt at det godt kunne gå hen og blive et problem, da hun kunne se i min journal, at ved alle mine vækst kontrol scanninger (går hver fjerde uge) at den lille har ligget i tværleje.

Hun talte både om vendingsforsøg og evt KS...... shit det var da ikke lige det jeg havde regnet med.

Har i nogle opmuntrende ord?????

Ikke vis du spøger mig.. fik selv ks fordi han lå godt med røven nede.. Men mon det ikke kan lykkes og vende den. Den kan stadig nå at gøre det selv..

Anmeld

17. januar 2012

malenemusen

4kløver skriver:

Ikke vis du spøger mig.. fik selv ks fordi han lå godt med røven nede.. Men mon det ikke kan lykkes og vende den. Den kan stadig nå at gøre det selv..

Jeg håber da at min når at vende sig, den skal jo også heldigvis kun en halv omgang nu hvor den kun ligger på tværs....

JEG HÅBER HÅBER HÅBER alt hvad jeg kan

Anmeld

17. januar 2012

LR85

Hos mig ville de først tage stilling til det i uge 36-37, da baby sagtens kan nå a vende sig.

Så der er tid endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.