Graviditet og Hårfarve..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2009

Diana...

Balderson skriver:

Jeg farvede mit hår imens jeg ventede den første og jeg har også bestemt mig at gør det denne her gang... Ens hår kan bare se noget så kedeligt ud og træls hvis man har tydelig grå hår ;0)

Det er jo en skyllefarve du bruge og det er jo ikke noget du gør hele tiden...

Fik at vide af min læge, at det skulle man ikke være så hys med.. Skal bare tænke sig om og bruge sin sunde fornuft...

Kender mange der var total forarvet over at jeg gjorde det, men de synes det var helt ok at man rendte rundt hver dag og havde en krigsmaling i hovedet og stank af parfume..

Det var lige så usundt som farvning fik jeg af vide af jordmoderen...

Ja det forstår jeg heller ikke det der med man må ikke farve men går alligevel med parfyme og make up... det er det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

SaNiNa

har ikke farvet hår siden vi gik igang med projekt baby...
Bruge heller ikke make up, parfume osv... brugte jeg dog ind til jeg blive gravid

For syntes ikke jeg vil tage chancen men har jo så osse oplevet at midste et par gangen enden det lykkes nu er jeg i uge 27...

men kan jo ikke sige du ikke må det er jo et valg du selv skal traffe og vi er jo så forskellige som mennesker og har meget forskellig holdninger...

Anmeld

10. marts 2009

Diana...

Hvordan er det nu når man ammer der må man heller ikke vel?

Anmeld

10. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Nop det mener jeg heller ikke man må

Anmeld

10. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Nop det mener jeg heller ikke man må

Hmm øv øv ville gerne ha farvet det inden barnedåben men det må så bare vente så det godt min hår farve er fin som den er griner

Anmeld

10. marts 2009

LotteN

min kærestes faster er frisør og hun sagde til mig, dengang jeg var gravid, at jeg gerne måtte få lavet striber, da det ikke kommer helt ned i hovedbunden. men man må ikke farve hele håret!

Anmeld

10. marts 2009

LotteN

Diana/Claus skriver:

der mener jeg så min kærestes faster sagde man gerne måtte, selvom man ammede!

Anmeld

10. marts 2009

Miamaja

Diana/Claus skriver:

Jeg farvet ikke mit hår under graviditeten Men farver det ikke så tit i forvejen men hvis jeg gjorde ville jeg stadig ikke farve det. synes ikke der er nogen grund til at gøre noget som måske kan skade den lille spir. men igen der er os mange der ryger under graviditeten uden der sker noget.

Jeg ville bare ikke gøre det.

jep jep

Anmeld

10. marts 2009

Balderson

Diana/Claus skriver:

Det kommer vidst meget anpå hvem du spørger...

Min læge siger det ikke gør noget selvom man ammer... Man skal bare bruge sin sunde fornuft.. Og ikke vælge en helfarve hos frisøren, men at der ikke sker noget ved skyllefarve...

Anmeld

11. marts 2009

Mathilde

LotteN skriver:

min kærestes faster er frisør og hun sagde til mig, dengang jeg var gravid, at jeg gerne måtte få lavet striber, da det ikke kommer helt ned i hovedbunden. men man må ikke farve hele håret!

Det sagde min frisør også og jeg fik lavet striber i mit hår helt i starten af graviditeten og regner med at gøre det igen til april

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.