Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Balderson skriver:Jeg farvede mit hår imens jeg ventede den første og jeg har også bestemt mig at gør det denne her gang... Ens hår kan bare se noget så kedeligt ud og træls hvis man har tydelig grå hår ;0)Det er jo en skyllefarve du bruge og det er jo ikke noget du gør hele tiden...Fik at vide af min læge, at det skulle man ikke være så hys med.. Skal bare tænke sig om og bruge sin sunde fornuft...Kender mange der var total forarvet over at jeg gjorde det, men de synes det var helt ok at man rendte rundt hver dag og havde en krigsmaling i hovedet og stank af parfume.. Det var lige så usundt som farvning fik jeg af vide af jordmoderen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana/Claus skriver:Hvordan er det nu når man ammer der må man heller ikke vel?
3 gangs mor skriver:Nop det mener jeg heller ikke man må
Diana/Claus skriver:Jeg farvet ikke mit hår under graviditeten Men farver det ikke så tit i forvejen men hvis jeg gjorde ville jeg stadig ikke farve det. synes ikke der er nogen grund til at gøre noget som måske kan skade den lille spir. men igen der er os mange der ryger under graviditeten uden der sker noget.Jeg ville bare ikke gøre det.
LotteN skriver:min kærestes faster er frisør og hun sagde til mig, dengang jeg var gravid, at jeg gerne måtte få lavet striber, da det ikke kommer helt ned i hovedbunden. men man må ikke farve hele håret!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128