Dilemma .. navne:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

Ma-lu

Tauf skriver:

Jeg har stemt Janus, det snakker vi også rigtig meget om her hjemmeMen vi har det på samme måde med at han får hurtigt øgenavnet anus. Som en anden skrev så ved børn ikke hvad anus er, og nej det gør de ikke men de rimer også til ord de ikke kender. Men syntes stadig han skal hedde Janus:-) Det er et rigtig flot navn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Rosa

Karl! 

Anmeld

15. januar 2012

JH12

Jeg har stemt på Noam, men stemmer lige så meget på Liam..

Begge navne er rigtig flotte.. Havde vi selv skulle have en lille dreng, var han kommet til at hedde Liam..

Janus er et navn, som man nemt kan blive mobbet med, og det synes jeg bestemt man skal prøve at undgå

Anmeld

15. januar 2012

Pigent

Ma-lu skriver:

Hej  

Herhjemme er vi SÅ uenige om det drengenavn:/ 

Kan i hjælpe hvad lyder bedst.. Min kæreste er til Janus, jeg kan lide det, men bange for han vil blive drillet ( anus Janus

Jeg mest til Liam....

Håber i lige sætter en stemme gerne begrundelse

Kan ikke lide Noam,Liam eller Janus Så jeg siger Karl. 

Anmeld

15. januar 2012

Sofia

Jeg kan bedst lide Karl

Anmeld

15. januar 2012

viben

Har stemt Noam Det er absolut i min top 3 over drengenavne, og passer det rigtig godt til jeres efternavne

Anmeld

15. januar 2012

lio

Ma-lu skriver:

Der har jeg tænkt.. Overvejede og bytte om så liam søvang Langeland.. Men Rasmus bruger ik Langeland som efternavn men mellemnavn.. Og mit søvang er efternavn

ja ok.

Anmeld

15. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Ma-lu skriver:

Tak  

Kan sagtens se hvad du mener.. Havdeovervejer at bytte efternavnene om

Det ville være megegt bedre iforhold til Liam ihvertfald. Liam Søvang Langeland, det lyder godt. Men det gør Noam Søvang Langeland også.. hehe..
Men hvis det bliver Liam vil jeg helt klart bytte efternavne om.

Anmeld

16. januar 2012

mn

Ma-lu skriver:

Helt klart, men de kan jo når de blir lidt større :/ meen Rasmus siger også, han blir ik drillet

Jeg tror bestemt heller ikke Janus for det kan da godt være de lære ordet men tror først de kender betydningen mange år senere.

Anmeld

16. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har stemt Karl! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.