Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så kan jeg godt se, at det navn ikke duer - øv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Qoco skriver: Jeg synes heller ikke om to navne med L lige efter hinanden. Liam Langeland.. stemte Noam, synes der svinger godt.
Jeg synes heller ikke om to navne med L lige efter hinanden. Liam Langeland.. stemte Noam, synes der svinger godt.
Der har jeg tænkt.. Overvejede og bytte om så liam søvang Langeland.. Men Rasmus bruger ik Langeland som efternavn men mellemnavn.. Og mit søvang er efternavn
Chrizta skriver: 1. Noam - flot navn, lyder godt sammen med Langeland Søvang.2. Liam - igen flot navn, er lidt i tvivl om Liam Langeland bliver lidt besværligt at sige, skal begge efternavne bruges dagligt?3. Karl - Pænt lidt gammeldags og hårdt, ville nok stave det med C, for at bløde det lidt op.4 - Janus - Bumbum... Bryder mig ikke om det. Forbinder det med nogle mindre heldige typer. Undskyld hvis det støder nogen.
1. Noam - flot navn, lyder godt sammen med Langeland Søvang.2. Liam - igen flot navn, er lidt i tvivl om Liam Langeland bliver lidt besværligt at sige, skal begge efternavne bruges dagligt?3. Karl - Pænt lidt gammeldags og hårdt, ville nok stave det med C, for at bløde det lidt op.4 - Janus - Bumbum... Bryder mig ikke om det. Forbinder det med nogle mindre heldige typer. Undskyld hvis det støder nogen.
Møn-Mor skriver: Ja så kan jeg godt se, at det navn ikke duer - øv.
Frk-Lotusblomst skriver: Jo Liam står bare ens med Karl. Nå men jeg har helt klart et farvorit fornavn, så derfor tog jeg alle 4 navne en efter en med efternavnene for at hører hvad der passede bedst sammen..Men min klare farvorit blev Noam Langeland Søvang (også Noam jeg bedst kan lide af navnene)Liam Langeland Søvang - jeg synes man falder over L'erne.. Liam Langeland...Janus kan jeg også godt lide, men forstår godt din bekymring emd anus janus, det har jeg nemlig selv tænkt over..Og navnet Karl bryder ejg mig bare ikke om. Jeg har forresten stemt blankt.
Jo Liam står bare ens med Karl. Nå men jeg har helt klart et farvorit fornavn, så derfor tog jeg alle 4 navne en efter en med efternavnene for at hører hvad der passede bedst sammen..Men min klare farvorit blev Noam Langeland Søvang (også Noam jeg bedst kan lide af navnene)Liam Langeland Søvang - jeg synes man falder over L'erne.. Liam Langeland...Janus kan jeg også godt lide, men forstår godt din bekymring emd anus janus, det har jeg nemlig selv tænkt over..Og navnet Karl bryder ejg mig bare ikke om. Jeg har forresten stemt blankt.
Tak
Kan sagtens se hvad du mener.. Havdeovervejer at bytte efternavnene om
tanja. skriver: Ja jeg stemmer jo unden tvivl på Liam da det er det lillebror her skal hedde
Ja jeg stemmer jo unden tvivl på Liam da det er det lillebror her skal hedde
metteswn skriver: Jeg tænker at ordet "anus" er ikke noget at det første man lærer så det har jeg lidt svært ved at se hvorfor han skal blive drillet hvis de ikke kender ordet. Derimod tænker jeg at liam hurtigt vil være lim og det ved alle små børn hvis hvad er. Bare lidt tanker her fra :b
Jeg tænker at ordet "anus" er ikke noget at det første man lærer så det har jeg lidt svært ved at se hvorfor han skal blive drillet hvis de ikke kender ordet. Derimod tænker jeg at liam hurtigt vil være lim og det ved alle små børn hvis hvad er. Bare lidt tanker her fra :b
Helt klart, men de kan jo når de blir lidt større :/ meen Rasmus siger også, han blir ik drillet
Höör skriver: Noam hvis jeg skulle vælge Liam er der kun en af i min verden og Karl er megetHårdt når står alene synes jeg min søn hedder selv Carl-x men det bliver blødt op på en anden måde en Karl alene men det jo bare min holdning
Noam hvis jeg skulle vælge Liam er der kun en af i min verden og Karl er megetHårdt når står alene synes jeg min søn hedder selv Carl-x men det bliver blødt op på en anden måde en Karl alene men det jo bare min holdning
Præcis, vi havde sagt Karl Emil fx, men min anden lillebror hedder Emil, så måske Karl johan, men vi tvivler.. Min Svigerfar hedder faktisk Karl, men bruger det aaaaldrig
MomseJulia skriver: Jeg ville vælge Noam eller Janus. ¨ Noam er rigtigt sødt, og Janus syntes jeg er skide sejt! Man kan blive mobbet med ALT! Karl er fedt, men kan bedst lide Karl sammen med et ekstra navn, og af en eller anden mærkelig grund bryder jeg mig slet ikke om Liam. Stemmer for Janus!
Jeg ville vælge Noam eller Janus. ¨
Noam er rigtigt sødt, og Janus syntes jeg er skide sejt! Man kan blive mobbet med ALT! Karl er fedt, men kan bedst lide Karl sammen med et ekstra navn, og af en eller anden mærkelig grund bryder jeg mig slet ikke om Liam.
Stemmer for Janus!
Ma-lu skriver: Hej Herhjemme er vi SÅ uenige om det drengenavn:/ Kan i hjælpe hvad lyder bedst.. Min kæreste er til Janus, jeg kan lide det, men bange for han vil blive drillet ( anus Janus ) Jeg mest til Liam.... Håber i lige sætter en stemme gerne begrundelse
Hej
Herhjemme er vi SÅ uenige om det drengenavn:/
Kan i hjælpe hvad lyder bedst.. Min kæreste er til Janus, jeg kan lide det, men bange for han vil blive drillet ( anus Janus )
Jeg mest til Liam....
Håber i lige sætter en stemme gerne begrundelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128