Dilemma .. navne:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

Koen.

Ja jeg stemmer jo unden tvivl på Liam da det er det lillebror her skal hedde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

mn

Ma-lu skriver:

Hej  

Herhjemme er vi SÅ uenige om det drengenavn:/ 

Kan i hjælpe hvad lyder bedst.. Min kæreste er til Janus, jeg kan lide det, men bange for han vil blive drillet ( anus Janus

Jeg mest til Liam....

Håber i lige sætter en stemme gerne begrundelse

Jeg tænker at ordet "anus" er ikke noget at det første man lærer så det har jeg lidt svært ved at se hvorfor han skal blive drillet hvis de ikke kender ordet. Derimod tænker jeg at liam hurtigt vil være lim og det ved alle små børn hvis hvad er. Bare lidt tanker her fra :b

Anmeld

15. januar 2012

Maja_4000

Liam

Vil dog sige , at jeg gik i folkeskole med en Janus , og han blev altså aldrig drillet med det (:

Anmeld

15. januar 2012

Lunae

Ma-lu skriver:

Hej  

Kan i hjælpe hvad lyder bedst.. Min kæreste er til Janus, jeg kan lide det, men bange for han vil blive drillet ( anus Janus

Jeg mest til Liam....

Jeg har stemt Liam. Det er skønt

Anmeld

15. januar 2012

QueDee

Karl.

Det er et flot og godt, stærkt navn. Og det passer klart bedst sammen med de meget danske efternavne.

mvh Heidi

Anmeld

15. januar 2012

Møn-Mor

Hvis kæresten er helt forhippet på Janus måske han så kunne overtales til Magnus i stedet? Det er da lidt derhen ad, med mindre ingen af jer bryder jer om Magnus selvfølgelig .

Jeg er ikke så vild med de andre navne, ikke at jeg synes de er grimme, det er bare ikke min stil/smag .

/Winnie

Anmeld

15. januar 2012

lio

Frk-Lotusblomst skriver:

JJeJo Liam står bare ens med Karl.

Nå men jeg har helt klart et farvorit fornavn, så derfor tog jeg alle 4 navne en efter en med efternavnene for at hører hvad der passede bedst sammen..Men min klare farvorit blev Noam Langeland Søvang (også Noam jeg bedst kan lide af navnene)
Liam Langeland Søvang - jeg synes man falder over L'erne.. Liam Langeland...
Janus kan jeg også godt lide, men forstår godt din bekymring emd anus janus, det har jeg nemlig selv tænkt over..
Og navnet Karl bryder ejg mig bare ikke om.

Jeg har forresten stemt blankt.

Jeg synes heller ikke om to navne med L lige efter hinanden. Liam Langeland..  stemte Noam, synes der svinger godt. 

Anmeld

15. januar 2012

MissBee

Ma-lu skriver:

Hej  

Jeg mest til Liam....

Stemmer på Liam det er sødt men har ikke sat en stemme da jeg ikke bryder mig om karl...

Anmeld

15. januar 2012

Ma-lu

Møn-Mor skriver:

Hvis kæresten er helt forhippet på Janus måske han så kunne overtales til Magnus i stedet? Det er da lidt derhen ad, med mindre ingen af jer bryder jer om Magnus selvfølgelig .

Jeg er ikke så vild med de andre navne, ikke at jeg synes de er grimme, det er bare ikke min stil/smag .

/Winnie

Tak for svar  

Elsker navnet Magnus, men det hedder min lillebror

Anmeld

15. januar 2012

Ma-lu

MissBee skriver:

Stemmer på Liam det er sødt men har ikke sat en stemme da jeg ikke bryder mig om karl...

Karl var egentlig min moster og kusiner som er vilde med det.. Og jeg ku ik bestemme om jeg ku lidelser eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.