Hvor længe gør det så ondt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

twinny

Jeg blev også syet fra a til z... Der gik halvanden måned før det gik fremad.

Jeg skyllede hver gang efter jeg havde været på toilettet med kold vand. Det lindrede lidt smerterne...

Så kan du ligge en kold pose uden på dine trusser, når du ligger ned..

Og det bedste er, hvis du ligger ned så meget som muligt.. For når du sidder er der tryk på de nedre dele.

Jeg fik lokalbedøvende creme på hospitalet. Som hjalp.. skulle bruge det 10 min før (for det ikk skulle svie, når jeg tissede) også efter toiletbesøg..

Det hjalp rigtig meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Københavnermor

Christina Cecilie Rud Svenningsen skriver:

ejjj hvor fantastisk for dig at det er gået så hurtigt ! håber det bliver ligesådan for mig

Det er jeg sikker på! 

Anmeld

14. januar 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

GUSO skriver:

Hej.. Det lyder rigtig ubehageligt, jeg vil foreslå at du skyller dig med bruseren når du har været på wc istedet for at tørre med papir, jeg tog også nogle skumklude og fyldte godt op med vand og vred ud over når jeg havde tisset, sååå Dejlgt og svalende.. Og ellers lav nogle isbind det gør underværker.. Fyld et bind med vand, ind i fryseren med det , når det er frosset så i en lille pose og ind i en gammel strømpe og ned i bukserne med det, svaler rigtig dejligt, ìg få hævelsen til at falde lidt.. Husk at lave rigeligt!! Og så god bedring. Camilla

det er jeg også begyndt på - det med at bruse ..
har lige lavet 5 is bind allerede heheheh - nu må jeg bare vente på at de er klar!

Anmeld

14. januar 2012

Phoenix

Hej piger .. Jeg fødte her den 9 januar lille Mikkas .. Efter fødslen, var jeg så sprækket .. - rigtig meget .. Fik derefter sådan et stik i ryggen, så jeg var lam fra navlen og ned efter - for at de skulle sy ... det viste sig at jeg var sprækket ALLE veje .. Lå derefter i over 2 timer, for at blive syet sammen ...

Det er nu 5 dage siden, og jeg kan stadig ikke rigtig side op, kan slet ikke gå - og når jeg prøver, ligner jeg simpelthen en der har den største bæ i bukserne, for jeg kan slet ikke samle benene normalt når jeg skal gå .. kan heller ikke bukke mig ned .. det er ubehageligt at tørre mig når jeg har været på toilet pga hævelse og sting .. og bukke mig ned kan jeg heller ikke .. og kan slet ikke holde ud at have bind på, da det nager på de dumme sting - men bløder, så er nød til det .......

Hvor længe er det meningen at det skal være så slemt? er besværet af næsten ALT .. og i forvejen så bliver jeg nemt ked af det i de her dage, så jeg føler KUN at jeg er i vejen når jeg ikke kan andet end at ligge ned og sidde op er jeg nød til når jeg skal amme, men ellers ligger jeg kun ned ......

Har i prøvet det? og hvor længe stod det på? kunne i gøre noget, som gjorde at det ikke var så slemt???

hilsen Christina - undskyld det blev lidt langt ..

Jeg blev også syet. Havde så ondt og kunne hverken gå, stå, sidde eller ligge uden at det var smertefuldt. Dels skyldes det vel syningen men også bare den ømhed en fødsel kan føre med sig. Der gik små 3 uger før jeg var nogenlunde normal igen. 

God bedring 

Anmeld

14. januar 2012

Nu som Moar skriver:

Det er jeg sikker på! 

Tak

Anmeld

14. januar 2012

Phoenix skriver:

Jeg blev også syet. Havde så ondt og kunne hverken gå, stå, sidde eller ligge uden at det var smertefuldt. Dels skyldes det vel syningen men også bare den ømhed en fødsel kan føre med sig. Der gik små 3 uger før jeg var nogenlunde normal igen. 

God bedring 

åh .... det er bare sådan en træls følelse ikke at kunne noget selv !

tusind tak

Anmeld

14. januar 2012

twinny skriver:

Jeg blev også syet fra a til z... Der gik halvanden måned før det gik fremad.

Jeg skyllede hver gang efter jeg havde været på toilettet med kold vand. Det lindrede lidt smerterne...

Så kan du ligge en kold pose uden på dine trusser, når du ligger ned..

Og det bedste er, hvis du ligger ned så meget som muligt.. For når du sidder er der tryk på de nedre dele.

Jeg fik lokalbedøvende creme på hospitalet. Som hjalp.. skulle bruge det 10 min før (for det ikk skulle svie, når jeg tissede) også efter toiletbesøg..

Det hjalp rigtig meget...

må prøve at spørge til det creme på sygehuset .... er ved at lave is bind, så krydser fingre på at det virker - bare lidt !

Anmeld

14. januar 2012

twinny

må prøve at spørge til det creme på sygehuset .... er ved at lave is bind, så krydser fingre på at det virker - bare lidt !

Jaah eller hos din læge... Det var virkelig dejligt...

Held og lykke med det..

Anmeld

14. januar 2012

Dorte...

Så håber jeg bare at det snart bliver bedre!

Jeg føler mig bare i vejen fordi jeg har brug for hjælp ..

Glemte lige at skrive at jeg fik smertestillende som jeg tog de første 3 uger, det tog så lige toppen af smerterne. Får du ikke noget mod smerterne?

Anmeld

14. januar 2012

Ems30

Hej piger .. Jeg fødte her den 9 januar lille Mikkas .. Efter fødslen, var jeg så sprækket .. - rigtig meget .. Fik derefter sådan et stik i ryggen, så jeg var lam fra navlen og ned efter - for at de skulle sy ... det viste sig at jeg var sprækket ALLE veje .. Lå derefter i over 2 timer, for at blive syet sammen ...

Det er nu 5 dage siden, og jeg kan stadig ikke rigtig side op, kan slet ikke gå - og når jeg prøver, ligner jeg simpelthen en der har den største bæ i bukserne, for jeg kan slet ikke samle benene normalt når jeg skal gå .. kan heller ikke bukke mig ned .. det er ubehageligt at tørre mig når jeg har været på toilet pga hævelse og sting .. og bukke mig ned kan jeg heller ikke .. og kan slet ikke holde ud at have bind på, da det nager på de dumme sting - men bløder, så er nød til det .......

Hvor længe er det meningen at det skal være så slemt? er besværet af næsten ALT .. og i forvejen så bliver jeg nemt ked af det i de her dage, så jeg føler KUN at jeg er i vejen når jeg ikke kan andet end at ligge ned og sidde op er jeg nød til når jeg skal amme, men ellers ligger jeg kun ned ......

Har i prøvet det? og hvor længe stod det på? kunne i gøre noget, som gjorde at det ikke var så slemt???

hilsen Christina - undskyld det blev lidt langt ..

Af ren nysgerrighed, hvordan kan det være du sprak så meget? Var han bare usædvanlig stor af sin størrelse, eller er der andre ting der spiller ind? Er selv 35+1 i dag, så det er jo snart min tur til fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.