Hej piger .. Jeg fødte her den 9 januar lille Mikkas .. Efter fødslen, var jeg så sprækket .. - rigtig meget .. Fik derefter sådan et stik i ryggen, så jeg var lam fra navlen og ned efter - for at de skulle sy ... det viste sig at jeg var sprækket ALLE veje .. Lå derefter i over 2 timer, for at blive syet sammen ...
Det er nu 5 dage siden, og jeg kan stadig ikke rigtig side op, kan slet ikke gå - og når jeg prøver, ligner jeg simpelthen en der har den største bæ i bukserne, for jeg kan slet ikke samle benene normalt når jeg skal gå .. kan heller ikke bukke mig ned .. det er ubehageligt at tørre mig når jeg har været på toilet pga hævelse og sting .. og bukke mig ned kan jeg heller ikke .. og kan slet ikke holde ud at have bind på, da det nager på de dumme sting - men bløder, så er nød til det .......
Hvor længe er det meningen at det skal være så slemt? er besværet af næsten ALT .. og i forvejen så bliver jeg nemt ked af det i de her dage, så jeg føler KUN at jeg er i vejen når jeg ikke kan andet end at ligge ned og sidde op er jeg nød til når jeg skal amme, men ellers ligger jeg kun ned ......
Har i prøvet det? og hvor længe stod det på? kunne i gøre noget, som gjorde at det ikke var så slemt???
hilsen Christina - undskyld det blev lidt langt ..
Anmeld