14+6 med tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

MissBee

ulleby skriver:

Så fin en mave

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

MissBee

Mor til Tilde <3 skriver:

Ja det kan jeg godt forstå

Det er også en ting jeg vil gøre når vi engang skal ha nummer 2, fik ikke gjort det med Tilde desværre...

Godt at i skal have en nr 2 så  så har du muligheden

Anmeld

17. januar 2012

IngenKoPåIsen

Wow! Du er flot fin tvillingehule..

Anmeld

17. januar 2012

Karina

hold da op en fin stor mave. Den er godt nok noget større end da jeg ventede pigerne, men jeg tog så revance i den sidste del af graviditeten

Anmeld

17. januar 2012

MissBee

Malunsesmutti skriver:

Wow! Du er flot fin tvillingehule..

Ihhh tak

Anmeld

17. januar 2012

MissBee

Karina skriver:

hold da op en fin stor mave. Den er godt nok noget større end da jeg ventede pigerne, men jeg tog så revance i den sidste del af graviditeten

Ja jeg håber så at jeg netop ikke bliver så stor da de allerede har SÅ  meget plads

Anmeld

29. februar 2012

Chdyb

Hvor er du bare flot! Er selv i samme, 14+6 i dag med tvillinger, men jeg ligner bare at jeg har spist en for stor frokost.

Glæder mig til at min mave kommer til at se sådan ud.

/Chdyb

Anmeld

29. februar 2012

MissBee

Chdyb skriver:

Hvor er du bare flot! Er selv i samme, 14+6 i dag med tvillinger, men jeg ligner bare at jeg har spist en for stor frokost.

Glæder mig til at min mave kommer til at se sådan ud.

/Chdyb

Mange tak og stort tillykke med tvillingerne! 

Din mave skal nok blive rund og fin tihi de fleste tvillinger kræver deres plads før ellersiden! 

Anmeld

29. februar 2012

Chdyb

MissBee skriver:

Mange tak og stort tillykke med tvillingerne! 

Din mave skal nok blive rund og fin tihi de fleste tvillinger kræver deres plads før ellersiden! 

Sjovt sådan en forskel der kan være, for vi ser ud til at være samme størrelse. Øvøv... Min mave skal også ses

Anmeld

29. februar 2012

MissBee

Chdyb skriver:

Sjovt sådan en forskel der kan være, for vi ser ud til at være samme størrelse. Øvøv... Min mave skal også ses

min bekendte er 21+1 og også med tvillinger, hun er lidt tyndere knoglemæssigt bygget og hendes mave er kun en sød lille bule  lidt endnu heheh

Det gik meget hurtigt med min mave som du også kan se i mine mavebilleder...

Jeg tror du er ligesom min veninde som stille og roligt får mave på og vær lykkelig for det, den er pænt tung

Venter du tve el enæggede?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.