14+6 med tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

MissBee

pemiro skriver:

WoW! En flot mave

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

MissBee

Frk P. skriver:

Fiin mave, og fin størrelse glæder mig til man kan se på mig at jeg er gravid, synes bare jeg ligner en der har spist for meget lige nu

Ja i starten er det svært når man bare ser lidt tyk ud... men nu er det meget bedre  Din kommer nok snart!!

Anmeld

14. januar 2012

MissBee

Polarpigen skriver:

Wow - flot mave! 

Mange tak

Anmeld

15. januar 2012

Nessie

Flot flot mave, bliver spændende at se hvor stor den bliver

Anmeld

15. januar 2012

Kofoed.

Hold da op og de er de første? Måske husker jeg helt forkert (kan nemt ske), men synes da jeg var meget mindre der ... Nu jeg tænker mig om, så er det måske ikke så slemt, tror bare mange er jaloux over en så perfekt flot og rund graviditets mave og endda så tidligt

Anmeld

15. januar 2012

LR85

Du er da bare SÅ fin

Anmeld

16. januar 2012

MissBee

Nessie skriver:

Flot flot mave, bliver spændende at se hvor stor den bliver

Mange tak

Ja jeg håber jo ikke det bliver kæmpe stor af frygt for diverse stærkmærker og gener ved at ave en kæmpe mave..

Men jeg har dags dato kun taget 4 kg på så det er jeg super godt tilfreds med

Anmeld

16. januar 2012

mille25

sikke en pæn mave du har...der har de det da godt....smil

Anmeld

16. januar 2012

MissBee

Kofoed. skriver:

Hold da op og de er de første? Måske husker jeg helt forkert (kan nemt ske), men synes da jeg var meget mindre der ... Nu jeg tænker mig om, så er det måske ikke så slemt, tror bare mange er jaloux over en så perfekt flot og rund graviditets mave og endda så tidligt

Ja det er vildt ikke! Jeg ligner min veninde da hun var i uge 24  men et barn!

Men alle er jo åbenbart forskellige og så længe de er sunde må maven gerne ligne en gravid mave!

Anmeld

16. januar 2012

Nessie

MissBee skriver:

Mange tak

Ja jeg håber jo ikke det bliver kæmpe stor af frygt for diverse stærkmærker og gener ved at ave en kæmpe mave..

Men jeg har dags dato kun taget 4 kg på så det er jeg super godt tilfreds med

Det er da også flot

Jeg havde en kæmpe mave (og der var altså kun 1 ), og fik strækmærker, men har valgt at se dem som et dejligt tegn på, at jeg har båret et liv under mit hjerte.

De kloge siger jo også, at enten er man disponeret for strækmærker, eller også er man ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.