Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
louiseandersen85 skriver: Du er da bare SÅ fin
Du er da bare SÅ fin
Mange tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Virkelig smuk mave
mille25 skriver: sikke en pæn mave du har...der har de det da godt....smil
sikke en pæn mave du har...der har de det da godt....smil
ja det håber jeg da og tak!
Nessie skriver: Det er da også flot Jeg havde en kæmpe mave (og der var altså kun 1 ), og fik strækmærker, men har valgt at se dem som et dejligt tegn på, at jeg har båret et liv under mit hjerte. De kloge siger jo også, at enten er man disponeret for strækmærker, eller også er man ikke
Det er da også flot
Jeg havde en kæmpe mave (og der var altså kun 1 ), og fik strækmærker, men har valgt at se dem som et dejligt tegn på, at jeg har båret et liv under mit hjerte.
De kloge siger jo også, at enten er man disponeret for strækmærker, eller også er man ikke
hihi jeg ved de men jeg vælger at bruge creme og håbe lidt ekstra alligevel
Sofia skriver: Virkelig smuk mave
IIhh tak
MissBee skriver: hihi jeg ved de men jeg vælger at bruge creme og håbe lidt ekstra alligevel
He he, det gjorde jeg også Hvem ved, måske var det blevet værre, hvis jeg ikke havde smurt maven
Jeg brugte mandelolie fra Weleda
Waaauuu
Sikke en flot mave
Det er virkelig utroligt at se hvordan den forandre sig fra 4 uge og så til nu
De har de godt de to små "Bobler"
Tillykke med dem
Nessie skriver: He he, det gjorde jeg også Hvem ved, måske var det blevet værre, hvis jeg ikke havde smurt maven Jeg brugte mandelolie fra Weleda
brugte også først mandelolie men det virker ikke mere.. min hud er SÅ tør... så nu har jeg på andre anbefaling købt mavecreme til mor og barn fra matas og det virker fed og god men har kun brugt den en uge
MissBee skriver: brugte også først mandelolie men det virker ikke mere.. min hud er SÅ tør... så nu har jeg på andre anbefaling købt mavecreme til mor og barn fra matas og det virker fed og god men har kun brugt den en uge
Kan kun sige det samme, jeg var også super glad for at bruge den mor & barn mavecreme fra matas
Ja, man må jo prøve sig frem
Ind i mellem kunne jeg heller ikke holde lugten af mandelolien ud, men så brugte jeg noget andet i en periode
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128