Så kan skatten tjekkes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2009

Stumpen

Mebach skriver:

Hahahahha, tark...

Arhmen, hør nu:
Er SU'en ikke på hvad... 5000?
Jan, feb, marts, april, maj, juni = 30.000
Det kommer jeg da til at overstige by far, ved at få job?

Jeg vil jo mene at du kommer ud af det system.. Så der burde jo ikke være noget der hedder at komme til at tjene for meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

Rasmine

Stumpen skriver:

Jeg vil jo mene at du kommer ud af det system.. Så der burde jo ikke være noget der hedder at komme til at tjene for meget..

Fedt

Anmeld

10. marts 2009

linemus

Mebach skriver:

Fedt

Nemlig. Har lige tjekket det på su.dk: www.su.dk/SU/betingelser/maadutjene/fribeloeb/periodisering/Sider/default.aspx

Anmeld

10. marts 2009

DK

Stumpen skriver:

Du er sku da en af de skrappe knive i skuffen

Mht. dit spørgsmål om din fremtidige løn, så tror jeg ikke det har noget på sig.. Jeg kender flere der i skoleforløb har fravalgt su i sommerferien, for at kunne tjene mange penge hen over sommeren... Og så snart du er færdig har du 5 mdr. uden su, så jeg vil tro du bare kan arbejde igennem...

Det er altså ikke så meget mere man må tjene per måned man melder su´en fra. Jeg mener det er 9000 kr ekstra per måned man melder det fra. TIlgengæld får man så jo ikke su og sulån, hvilket i mit tilfælde er i alt 8000 kr. så for mig ville det ikke have gjort nogen forskel.

Anmeld

10. marts 2009

Stumpen

DK skriver:

Det er altså ikke så meget mere man må tjene per måned man melder su´en fra. Jeg mener det er 9000 kr ekstra per måned man melder det fra. TIlgengæld får man så jo ikke su og sulån, hvilket i mit tilfælde er i alt 8000 kr. så for mig ville det ikke have gjort nogen forskel.

Det er jo så fordi du har lån -hvilket jeg også havde.. Men for dem der kun får su er 9000 ekstra pr md at tjene jo pludselig mange penge..

Anmeld

11. marts 2009

Becks

Wee Skal have 7537,- tilbage...
Fandeme lækkert, når jeg er lige er flyttet og mangler nye møbler

Anmeld

11. marts 2009

tumle81

Jubii jeg skal have penge tilbage, små 7000!!

Jeg troede at jeg skulle betale men næ nej...
Det er bare for fedt...

Knus Kathrina

Anmeld

11. marts 2009

Lullaby

Vi får 9000 tilbage men skylder så kommunen 5000 så der er 4000 tilbage til noget gæld.

Anmeld

12. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg fik ENDELIG taget mig sammen til at tjekke min... Først stod der så at jeg skulle betale næsten 3000 kr... Så stod der, at mit befordringsfradrag ikke var på, så jeg skrev min befordring på!!

Og WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

HUN SKAL FANMER HAVE NYT KOM-FUCKING-FUR!!!!!!!!!!!!!!!

8500 kr tilbage til MIG...!!!

Manden har dog ikke fået tjekket sin, fordi han har smidt sin tast-selv kode væk og sidst han bestilte digi-signatur, så fik han den ikke installeret, inden den løb ud!! ARGH...

Men - han har sat sin procent højt, så han burde også få penge tilbage heldigvis...

SÅ - jeg belønnede mig selv, med den festlige besked, over at jeg ikke skulle betale for første gang i 5 år, så jeg købte 2 singstar spil på vejen hjem hihi
(Party og Anthems - så der er lige en der skal synge lidt når Idun er puttet... )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.