Så kan skatten tjekkes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2009

A.

lonemus skriver:

Hmm...hvordan pokker kan du tjekke nu, på min står der den først er tilgængelig den 12. marts.....!?!....selvom jeg nu ikke kan se noget inde på den, da både min mand og jeg er selvstændige, så vi får først resultatet til juni-juli....og alt hvad der skal betales eller fås tilbage går ind i firmaet, så vi mærker ikke noget til det.
Men pyt med det

Uventet penge er da altid velkomne, ik?

du skal går under BEREGN SKAT så står det der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2009

Plysbjørnen

lonemus skriver:

Hmm...hvordan pokker kan du tjekke nu, på min står der den først er tilgængelig den 12. marts.....!?!....selvom jeg nu ikke kan se noget inde på den, da både min mand og jeg er selvstændige, så vi får først resultatet til juni-juli....og alt hvad der skal betales eller fås tilbage går ind i firmaet, så vi mærker ikke noget til det.
Men pyt med det

Uventet penge er da altid velkomne, ik?

Det står der også øverst oppe (også i min), hvis du går ned i kolonen neden under og trykker på årsopgørelse kan du se den

Anmeld

9. marts 2009

Hertzum77

Jeg skal have 14080 kr tilbage skal bare lige se om manden skal betale eller have pengene tilbage

Anmeld

9. marts 2009

LotteN

ihh, jeg kan ikke komme ind på skats hjemmeside... øvøv

Anmeld

9. marts 2009

eliasogmor

agnieszka skriver:

du skal går under BEREGN SKAT så står det der

aner stadig ikke hvordan man gør...

Anmeld

9. marts 2009

Smølf

Æv.... Vi skal betale.... 13.500kr ialt...

Øv herfra

Anmeld

9. marts 2009

A.

eliasogmor skriver:

aner stadig ikke hvordan man gør...

du klikker på BEREGN SKAT og bagefter skal du klikke fortsæt så til sidst står der overskydene skat eller rest skat

Anmeld

9. marts 2009

lonemus

Trold skriver:

Det står der også øverst oppe (også i min), hvis du går ned i kolonen neden under og trykker på årsopgørelse kan du se den

Okay, det må jeg lige prøve da - tak

Anmeld

9. marts 2009

Pia

I kan også bare tjekke der hvor der står årsopgørelse, så kan i også se hvad i skal have tilbage eller af med.
Her hjemme skal jeg have 18000 kr igen og manden af med 3000.. Men det er jo så stadig et plus på 15000 kr..
Dejligt kært kommen, da vi lige har købt ny bil i dag

Kh Pia.

Anmeld

9. marts 2009

LotteN

jubii . så kom jeg ind og fik mig en dejlig overraskelse. jeg skal have 12670 kr tilbage og kæresten skal lige have ændret lidt, men indtil videre skal han have 5000 tilbage, så de falder bare på et tørt sted.. skøønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.