Annana89 skriver:
Ja jeg har os til den gode sid. Og ligger i overvægtig kategorien! Men weee jeg havde slet ikke taget på! Tvært i mod harKjer nu i hele graviditeten tabt mig 4 kg! Så JDM var godt tilfreds!
Hehe er os blevet spurgt om der var to i min mave, men nej det et kun en;0)
Ah hvor træls med sårn en dårlig oplevelse. Jeg har is fået ny idag og hun virket mere streng og med faste principper! Men tilgengæld fik jeg meget mere relevant Info ud af hende her!
tillykke med din vægttab
jeg har inden uge 9 tabt mig 8 kg og blev lige i dag vejet og har kun taget 100 gram på
jeg ligger også i overvægtklassen, så blev faktisk lidt paf over at jeg kun har taget 100 gram på
Jeg fik også bekræftet at jeg allerede mærker liv
bobler og følelsen af at blive slået på overarmen bare i maven. så vi hørte også hjertelyd hehe jordmoderen troede nærmest ikke på at jeg kun var så langt henne altså 15 # 4 altså 16 på torsdag hehe for hun var helt chokeret over at jeg allerede mærker liv og at hjertelyden var så tydelig. var ellers blivet advaret om at det ikke ville kunne høres.
Både kæresten og mig elsker vores jordmoderen, vi var i super godt humør, vi snakkede med hende i 1½ time, hende næste patient var åbentbart ikke dukket op, så vi fik lige lidt længere tid
jeg smutter lige om lidt, så svare nok først i aften.
Anmeld