Wow hvor kom den mave fra!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

Annana89

Nattøs skriver:

ja hvad bilder de sig enlig ind at bygge så hurtigt en redde. spændt på hvad jordmoderen siger i morgen ttil maven?

jeg smutter i bilka eller h og m.

jeg skal os til Jordmoder i morgen! Er os spændt, mest på vægten for vores egen vægt er gået i stykker! så puha har forberedt mig på et mindre chok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Nattøs

Annana89 skriver:

jeg skal os til Jordmoder i morgen! Er os spændt, mest på vægten for vores egen vægt er gået i stykker! så puha har forberedt mig på et mindre chok

hehe jeg tror heldigvis ikke det er slemt med vægten  Jeg havde kun taget 500 gram på i uge 13. men tabte mig så lige 8 kg til at starte med. men kan da godt være man lige skulle veje mig i morgen til jordmoderen.. hvordan kan det være du skal til jordmoder i morgen? jeg skal kun fordi at jeg har skiftet afdelling.

Anmeld

29. januar 2012

Annana89

Nattøs skriver:

hehe jeg tror heldigvis ikke det er slemt med vægten  Jeg havde kun taget 500 gram på i uge 13. men tabte mig så lige 8 kg til at starte med. men kan da godt være man lige skulle veje mig i morgen til jordmoderen.. hvordan kan det være du skal til jordmoder i morgen? jeg skal kun fordi at jeg har skiftet afdelling.

Ahr ja Okay! Jeg tabte mig kun 3 kg i starten! Meen har kraftigt på forbemmelsen at de har sat sig igen!

Janen det er bare det helt alm. 2. Jordmoderbesøg i det offentlige tilbud!

Så det bliver bare noget med vejning, hjertelyd,føle på maven og så samtale om hvordan det går regner jeg med;0)

Anmeld

29. januar 2012

Nattøs

Annana89 skriver:

Ahr ja Okay! Jeg tabte mig kun 3 kg i starten! Meen har kraftigt på forbemmelsen at de har sat sig igen!

Janen det er bare det helt alm. 2. Jordmoderbesøg i det offentlige tilbud!

Så det bliver bare noget med vejning, hjertelyd,føle på maven og så samtale om hvordan det går regner jeg med;0)

ja det går jo også an på hvad man vejer, når man bliver gravid jeg havde lidt på side linjen. okay en del... så det var meget rart at tabe dem.. men ja nu skulle man ikke tro det, for maven har godt nok vokset hehe.. har fået afvide af en der err 2 uger længere henne end mig, at jeg er større end hende og hun er 3 gangs mor hehe... 

Jeg tror bare mit møde i morgen bliver en god lang snak, hun skal nok lige lære mig at kende... hadet den sidste og det gjorede min kæreste også, for hun troede ikke en hulende fis på hvad jeg sagde.. jeg har borderline i mild form, så det var som om at hun mente at jeg altså skulle være dårlig og driprimeret og det er jeg bare ikke

Anmeld

30. januar 2012

Annana89

Nattøs skriver:

ja det går jo også an på hvad man vejer, når man bliver gravid jeg havde lidt på side linjen. okay en del... så det var meget rart at tabe dem.. men ja nu skulle man ikke tro det, for maven har godt nok vokset hehe.. har fået afvide af en der err 2 uger længere henne end mig, at jeg er større end hende og hun er 3 gangs mor hehe... 

Jeg tror bare mit møde i morgen bliver en god lang snak, hun skal nok lige lære mig at kende... hadet den sidste og det gjorede min kæreste også, for hun troede ikke en hulende fis på hvad jeg sagde.. jeg har borderline i mild form, så det var som om at hun mente at jeg altså skulle være dårlig og driprimeret og det er jeg bare ikke

Ja jeg har os til den gode sid. Og ligger i overvægtig kategorien! Men weee jeg havde slet ikke taget på! Tvært i mod harKjer nu i hele graviditeten tabt mig 4 kg! Så JDM var godt tilfreds!

Hehe er os blevet spurgt om der var to i min mave, men nej det et kun en;0)

Ah hvor træls med sårn en dårlig oplevelse. Jeg har is fået ny idag og hun virket mere streng og med faste principper! Men tilgengæld fik jeg meget mere relevant Info ud af hende her!

Anmeld

30. januar 2012

Nattøs

Annana89 skriver:

Ja jeg har os til den gode sid. Og ligger i overvægtig kategorien! Men weee jeg havde slet ikke taget på! Tvært i mod harKjer nu i hele graviditeten tabt mig 4 kg! Så JDM var godt tilfreds!

Hehe er os blevet spurgt om der var to i min mave, men nej det et kun en;0)

Ah hvor træls med sårn en dårlig oplevelse. Jeg har is fået ny idag og hun virket mere streng og med faste principper! Men tilgengæld fik jeg meget mere relevant Info ud af hende her!

tillykke med din vægttab  jeg har inden uge 9 tabt mig 8 kg og blev lige i dag vejet og har kun taget 100 gram på jeg ligger også i overvægtklassen, så blev faktisk lidt paf over at jeg kun har taget 100 gram på

Jeg fik også bekræftet at jeg allerede mærker liv bobler og følelsen af at blive slået på overarmen bare i maven. så vi hørte også hjertelyd hehe jordmoderen troede nærmest ikke på at jeg kun var så langt henne altså 15 # 4 altså 16 på torsdag hehe for hun var helt chokeret over at jeg allerede mærker liv og at hjertelyden var så tydelig. var ellers blivet advaret om at det ikke ville kunne høres. 

Både kæresten og mig elsker vores jordmoderen, vi var i super godt humør, vi snakkede med hende i 1½ time, hende næste patient var åbentbart ikke dukket op, så vi fik lige lidt længere tid jeg smutter lige om lidt, så svare nok først i aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.