Wow hvor kom den mave fra!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.194 visninger
25 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Annana89

sys bare lige pludselig jeg har fået en ordentlig babyvom!! Kan bestemt ikke skjule det mere og folk spørg med det samme om jeg ikke er gravid!

Her er den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

projekt-ønskebarn

Fin mave 

Anmeld

17. januar 2012

projekt-ønskebarn

projekt-ønskebarn skriver:

Fin mave 

Og jeg gætter på en pige 

Anmeld

17. januar 2012

sarahjylland

Det er bare vildt. Min kom også ret pludseligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2012

Annana89

Hold da op ja! Du er os godt med på mavefronten;0)

Lille bebse var en dreng;0)

Anmeld

17. januar 2012

projekt-ønskebarn

Jeg er meget dårlig til at gætte ud fra mavens facon har jeg erfaret 

Anmeld

17. januar 2012

projekt-ønskebarn

Tillykke med det  

Anmeld

23. januar 2012

jennie

Hold op hvilke store flotte maver I har allerede!!! Jeg er andengangsgravid men går stadig med mit almindelige tøj og har taget på 1 kg så man kan ikke se jeg er gravid, men måske ser jeg en lille smule mere buttet ud uden tøj. Men jag kan tydelig mærke det sker en masse der inde, livmodern føles tung og trykker enormt på min blære for tiden. Ser frem til at få rigtig mave, men det har selvfølgelig også nogle ulemper og gør livet lidt tungere at leve

Anmeld

23. januar 2012

Blirnokaldrigfru

jennie skriver:

Hold op hvilke store flotte maver I har allerede!!! Jeg er andengangsgravid men går stadig med mit almindelige tøj og har taget på 1 kg så man kan ikke se jeg er gravid, men måske ser jeg en lille smule mere buttet ud uden tøj. Men jag kan tydelig mærke det sker en masse der inde, livmodern føles tung og trykker enormt på min blære for tiden. Ser frem til at få rigtig mave, men det har selvfølgelig også nogle ulemper og gør livet lidt tungere at leve

Jeg har taget 300 gram på - og folk måber når de hører jeg er i 15. uge Jeg er liiiiille stadig

Anmeld

23. januar 2012

sarahjylland

Jeg har taget 5 kg på fra jeg startede med at være gravid. Jeg håber og tror på der ikke sker så meget der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.