Wow hvor kom den mave fra!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

mullesmave

Flot graviditetsmave, annana89 :-) Jeg har det på samme måde som dig...er 14+4 henne nu og jeg ser også meget stor ud allerede :-) Dejligt. Kan du mærke liv???

Hilsen mullesmave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2012

jennie

Frk P. skriver:

Jeg har taget 300 gram på - og folk måber når de hører jeg er i 15. uge Jeg er liiiiille stadig

Ok, men maven har i hvert fald fået en flot babyfacon :-)

Anmeld

23. januar 2012

jennie

sarahjylland skriver:

Jeg har taget 5 kg på fra jeg startede med at være gravid. Jeg håber og tror på der ikke sker så meget der.

ok, men det ligner da en gravidbule :-)

Anmeld

23. januar 2012

sarahjylland

det er det også? !

Anmeld

23. januar 2012

Annana89

mullesmave skriver:

Flot graviditetsmave, annana89 :-) Jeg har det på samme måde som dig...er 14+4 henne nu og jeg ser også meget stor ud allerede :-) Dejligt. Kan du mærke liv???

Hilsen mullesmave

Ja og nu er jeg 16+1 og maven er vidst blevet en del større allerede!! Skal l lige ha taget et billed igen!

Jeg er faktisk i tvivl om jeg mærkede nogle små spark her for nogle dage siden! Er ikke sikker for har intet mærket siden! Men min moderkage ligger os forrest så kan være jeg først mærker det sent

Men maven er der i hvert fald! Ingen tvivl om det

Anmeld

23. januar 2012

Annana89

jennie skriver:

Hold op hvilke store flotte maver I har allerede!!! Jeg er andengangsgravid men går stadig med mit almindelige tøj og har taget på 1 kg så man kan ikke se jeg er gravid, men måske ser jeg en lille smule mere buttet ud uden tøj. Men jag kan tydelig mærke det sker en masse der inde, livmodern føles tung og trykker enormt på min blære for tiden. Ser frem til at få rigtig mave, men det har selvfølgelig også nogle ulemper og gør livet lidt tungere at leve

er er åbenart virkelig STOR forskel på hvornår og hvormeget gravid man ser ud!!

Men bare vent pludselig er der en stor flot babybule, min kom faktisk nærmest over en nat Lyder overdrævet, men det sårn føltes det!

Ja jeg kan også virkelig mærke der er kommet godt med fyld i livmoderen det presser os rigtig nedaf og idag har den bare føltes mega spændt! Ved ikke om lillemanden har taget et ordentlig vokseryk eller hvad det er!

Anmeld

26. januar 2012

Nattøs

jubiiii jeg er ikke den eneste som pludselig har fået mave 

Jeg går også stadigvæk i almindelig tøj, da jeg jo var stor i forevejen, dog havde jeg lige fået en flot tynd mave i uge 9 men nu i uge 15 i dag, ja der har maven formet sig og iretere mig når jeg laver mad Jeg går kun i afslappet tøj, så er nød til at købe vente her den første, for skal altså have nogle flere afslappet bukser og varme bukser, koldt i sommerbukser

Anmeld

27. januar 2012

Annana89

Så får i lige et billed mere fra idag! Man kan vidst godt se en god forskel allerede!

Er os blevet spurgt om der var to Men det er der altså ikke!

Anmeld

27. januar 2012

Annana89

Nattøs skriver:

jubiiii jeg er ikke den eneste som pludselig har fået mave 

Jeg går også stadigvæk i almindelig tøj, da jeg jo var stor i forevejen, dog havde jeg lige fået en flot tynd mave i uge 9 men nu i uge 15 i dag, ja der har maven formet sig og iretere mig når jeg laver mad Jeg går kun i afslappet tøj, så er nød til at købe vente her den første, for skal altså have nogle flere afslappet bukser og varme bukser, koldt i sommerbukser

Jeg skal vidst os lige en tur forbi H og M og har købt nogle flere graviditetsbukser! det begynder at knibe med pladsen når lillemanden bygger sårn til i den hast!

Anmeld

29. januar 2012

Nattøs

ja hvad bilder de sig enlig ind at bygge så hurtigt en redde. spændt på hvad jordmoderen siger i morgen ttil maven?

jeg smutter i bilka eller h og m.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.