Uh det kunne godt gå hen og blive omfattende 
Det er vildt, men denne tråd fik mig til at tænke efter hvad jeg egentlig ville ændre hvis jeg kunne og selvom det nok er lidt usmageligt så elsker jeg egentlig bare min krop. Mine lår kan godt blive en anelse for brede om vinteren, men det er dét. Jeg er glad for mine runde bryster, mine slanke arme, mine flade, kvindelige mave, min ryg og min numse. Jeg ville gerne have brugt str. 37 i sko i stedet for 39 - men hva' faen
Jeg er meget glad for min vægt - og har egentlig aldrig måtte kæmpe for at holde den nede. Jeg er glad for min hud og mine øjne. Mine øjenbryn er jeg egentlig også vildt glad for 
Jeg hader at jeg er jaloux, men jeg elsker at jeg har været storryger og nu er lykkelig ikke-ryger (er MEGET stolt af at have stoppet så tidligt i mit liv) 
Jeg hader at jeg kan blive grøn af misundelse på mine elskede en sjælden gang imellem. Det er et grimt karaktertræk - til gengæld elsker jeg at jeg er en god veninde, og kan trøste og støtte når jeg skal.
Jeg elsker at jeg er intelligent, kreativ og medfølende men hader at jeg er forvirret, distræt og pollen-allergisk.
Jeg elsker at jeg er ærlig, impulsiv og modig men hader at jeg altid er i tvivl om jeg KUNNE have truffet et bedre valg, når ét er truffet. - Det er jeg faktisk altid 
Jeps... Det var faktisk det 
Hav en dejlig dejlig weekend, de damer 
Anmeld