Hvad elsker i/hader ved jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Muffin_girl

Debatpige skriver:

Mange kvinder er kritiske, og i dag fortalte min veninde at hun var intet værd, så kom jeg til at tænke på, er det ikke alle kvinder der har det sådan nogle gange? Men der må man jo bare fokusere på alle de gode ting ved en selv! 

Så hvad elsker og hader du ved dig selv? både personlighedsmæssigt og udseendesmæssigt, og beggrund gerne dit svar  og hvad ville du lave om ved dig selv hvis du kunne?

Super god weekend til alle jer derude 

Elsker:

Mine store bryster som ikke hænger

Mine lange øjenvipper, der altid sidder pænt (med mascara altså)

At jeg altid er positiv

Er god til at se nye ideer iforhold til skole og arbejde 

Hader:

Mine skæve tænder

Bildækket på maven + strækmærkerne derpå 

At jeg er skide utålmodig

At jeg kan være virkelig pessimistisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

elsker: omsrogsfuld, givende og tilgivende

hader: bliver hurtig stresset, min krop som den ser ud idag, mit alt alt for tykke og besværlige hår.

Anmeld

14. januar 2012

SussieThyssen

Debatpige skriver:

Mange kvinder er kritiske, og i dag fortalte min veninde at hun var intet værd, så kom jeg til at tænke på, er det ikke alle kvinder der har det sådan nogle gange? Men der må man jo bare fokusere på alle de gode ting ved en selv! 

Så hvad elsker og hader du ved dig selv? både personlighedsmæssigt og udseendesmæssigt, og beggrund gerne dit svar  og hvad ville du lave om ved dig selv hvis du kunne?

Super god weekend til alle jer derude 

Nu er jeg jo efterhånden en halvgammel tøs, men jeg må indrømme at jeg aldrig har hadet noget ved mig selv, jeg har altid været generelt tilfreds med at være den jeg er.

Vel har jeg da fejl, masser endda, men jeg er som jeg er, take it or leave it.
Jeg har altid været glad for mit hår og jeg ved, at jeg er en god ven, og ekstremt loyal.

Skulle der laves en ting om, så ville jeg ønske jeg stadig havde min sangstemme, som jeg desvære mistede i 97 efter PKS..det er nok min største sorg, men sådan er livet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror jeg er en af dem som endelig ka li det meste ved mig selv! Ka se det positive i næsten alt og alle. Ved jeg er den bedste mor i hele verden, er ok klog, er rigtig god til de ting jeg bestemmer mig for at være god til! Lader aldrig bekymringer blive for store og tager i det hele taget livet som det kommer. Jeg rejser mig altid stærker i modgang!! 

Det eneste jeg rigtig gerne ville blive bedre til var at blive mere organiseret her hjemme, for sjovt nok er jeg total ordens freak på mit arbejde og total rodehovde her hjemme. 

Har altid vidst at jeg var helt rigtig, som jeg var og det håber jeg at gi vidre til mine børn! vh Stine

Anmeld

14. januar 2012

mulle7430

jeg kan godt lde mine øjne men hader min krop  jeg er god til og lyttet og hjælpe andre men er ikke så god til og passe på mig selv

Anmeld

18. januar 2012

Sørens

rikkeregnbue skriver:

For at være HELT ærlig... Så synes jeg der er absolut INTET ved mig selv der er kønt. Så tja, men jeg vil nu heller ikke sige at jeg ligefrem hader det hele. Jeg bryder mig bare ikke om mit udseende.

Personlighedsmæssigt... Hm. Jeg elsker ved mig selv, at jeg har forandret mig til det bedre. Men jeg hader, at jeg til tider tager andres problemer mere hårdt end hvad de selv gør (:

Hæ spøjst! Det første jeg tænker når jeg ser dit profilbillede er : Nuttet! og det mener jeg faktisk!

Anmeld

18. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sørens skriver:

Hæ spøjst! Det første jeg tænker når jeg ser dit profilbillede er : Nuttet! og det mener jeg faktisk!

Tak

Anmeld

18. januar 2012

Sørens

rikkeregnbue skriver:

Tak

Det var da så lidt! Håber ikke det var upassende sagt?

Anmeld

18. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sørens skriver:

Det var da så lidt! Håber ikke det var upassende sagt?

Nej, slet ikke

Anmeld

22. januar 2012

Lykkegror

Uh det kunne godt gå hen og blive omfattende 

Det er vildt, men denne tråd fik mig til at tænke efter hvad jeg egentlig ville ændre hvis jeg kunne og selvom det nok er lidt usmageligt så elsker jeg egentlig bare min krop. Mine lår kan godt blive en anelse for brede om vinteren, men det er dét. Jeg er glad for mine runde bryster, mine slanke arme, mine flade, kvindelige mave, min ryg og min numse. Jeg ville gerne have brugt str. 37 i sko i stedet for 39 - men hva' faen  Jeg er meget glad for min vægt - og har egentlig aldrig måtte kæmpe for at holde den nede. Jeg er glad for min hud og mine øjne. Mine øjenbryn er jeg egentlig også vildt glad for 

Jeg hader at jeg er jaloux, men jeg elsker at jeg har været storryger og nu er lykkelig ikke-ryger (er MEGET stolt af at have stoppet så tidligt i mit liv) 

Jeg hader at jeg kan blive grøn af misundelse på mine elskede en sjælden gang imellem. Det er et grimt karaktertræk - til gengæld elsker jeg at jeg er en god veninde, og kan trøste og støtte når jeg skal.

Jeg elsker at jeg er intelligent, kreativ og medfølende men hader at jeg er forvirret, distræt og pollen-allergisk.

Jeg elsker at jeg er ærlig, impulsiv og modig men hader at jeg altid er i tvivl om jeg KUNNE have truffet et bedre valg, når ét er truffet. - Det er jeg faktisk altid 

Jeps... Det var faktisk det 

Hav en dejlig dejlig weekend, de damer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.