Jeg elsker min højde, 179 cm. Det har taget mange år, at acceptere at jeg er høj, men nu elsker jeg det. Har lange ben, og kan bære stort set alt tøj
Der er flere ting jeg er utilfreds med, såsom lidt for blævrende lår, men det er jo noget der kan gøres noget ved. Noget jeg er utilfreds med, og som der IKKE kan gøres så meget ved, er mine skinneben/lægge. Jeg har meget tynde underben, så jeg kan bare aldrig passe støvler ordentligt i skaftet, de er altid for vidde. Det er noget der virkelig irriterer mig!
Ved min personlighed kan jeg godt lide, at jeg ser ret positivt på alting. Desuden er jeg overhoved ikke konkurrencemenneske og er en utrolig god taber
Derudover er jeg også god til at erkende fejl og sige undskyld.
Hvad jeg ikke så godt kan lide ved mig selv er, at jeg rent arbejdsmæssigt har lidt svært ved at arbejde sammen med andre. Jeg vil gerne helst gøre tingene på MIN måde, for så ved jeg de bliver gjort ordentligt. Og jeg hader at blive belært 
Men er generelt ret tilfreds med mig selv, det kræver alt for meget dårlig energi, hvis jeg går og er utilfreds 
Anmeld