Hvad elsker i/hader ved jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.477 visninger
30 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Vores kærlighedsbarn

Mange kvinder er kritiske, og i dag fortalte min veninde at hun var intet værd, så kom jeg til at tænke på, er det ikke alle kvinder der har det sådan nogle gange? Men der må man jo bare fokusere på alle de gode ting ved en selv! 

Så hvad elsker og hader du ved dig selv? både personlighedsmæssigt og udseendesmæssigt, og beggrund gerne dit svar  og hvad ville du lave om ved dig selv hvis du kunne?

Super god weekend til alle jer derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Den lykkelige

Hvad snes du selv??
Ej hvor trist hun tænker sådan..
Hmm synes selv jeg har flotte øjne og kønt ansigt, HVIS jeg tabte 30-40 kg
Så ja det dårlige er de 30-40 kg der er for meget..
Mine bryster måtte gerne laves.. Også er jeg ikke god til at stå tidlig op..
Jeg har svært ved at holde på et job fordi jeg hele tiden vil have der skal ske noget nyt og spændende.. måske bare de forkerte intet sigende jobs jeg har haft
Men ellers synes jeg af gode ting at jeg da er betænksom og hjælpsom, synes jeg er en god mor for min datter og gøre alt for også at være en god kæreste..

Anmeld

13. januar 2012

Carl-Emil's mor

Debatpige skriver:

Mange kvinder er kritiske, og i dag fortalte min veninde at hun var intet værd, så kom jeg til at tænke på, er det ikke alle kvinder der har det sådan nogle gange? Men der må man jo bare fokusere på alle de gode ting ved en selv! 

Så hvad elsker og hader du ved dig selv? både personlighedsmæssigt og udseendesmæssigt, og beggrund gerne dit svar  og hvad ville du lave om ved dig selv hvis du kunne?

Jeg hader min kæmpe kærlighed til Louis Vuitton tasker meget meget dyr hobby men jeg elsker mig fordi jeg er mig både som gravid flodhest og som ikke gravid

Anmeld

13. januar 2012

Kloster

Jeg elsker mig selv. Hvordan kan man da ellers elske andre??

Men det fysiske, så kan jeg klart bedst lide mine øjne/vipper. Har nogle store øjne med lange vipper. Det jeg hader mest ved mig selv fysisk er mine håndtag. Men det er der jo råd for  Og jeg er godt på vej... På trods af ar, strækmærker, lille højde, små-skæve tænder, lidt udstående øerer, ja så er mine skinker faktisk det jeg hader allermest. Tankevækkende, ikk??

Det jeg bedst kan lide ved min selv psykisk er nok evnen til at kan vende og dreje ting og se det hele fra forskellige vinkler. Jeg elsker at jeg har lyst til at udvikle mig, jeg elsker at jeg er et positivt menneske... Mange mange ting.........

Det jeg ikke så godt kan lide psykisk ved mig selv er, at jeg nogle gange kommer til at lukke lidt for meget op for mine tanker og ideer til folk, det ikke lige kommer ved  Og det kan jeg jo så gå og ærge mig over i dagevis.... Skod-ting at bruge energi på........

Anmeld

13. januar 2012

jydeinden

Debatpige skriver:

hmm hvad jeg hader ved mig selv? min lænd og mine lår.. lænden fordi jeg næsten kronisk har ondt, og lårene fordi de er for store.. men det er der jo råd for :-)

elsker min personlighed for det meste, og mit hår når det er samarbejdsvilligt. 

Anmeld

13. januar 2012

lycly

Jeg elsker min højde, 179 cm. Det har taget mange år, at acceptere at jeg er høj, men nu elsker jeg det. Har lange ben, og kan bære stort set alt tøj  

Der er flere ting jeg er utilfreds med, såsom lidt for blævrende lår, men det er jo noget der kan gøres noget ved. Noget jeg er utilfreds med, og som der IKKE kan gøres så meget ved, er mine skinneben/lægge. Jeg har meget tynde underben, så jeg kan bare aldrig passe støvler ordentligt i skaftet, de er altid for vidde. Det er noget der virkelig irriterer mig! 

Ved min personlighed kan jeg godt lide, at jeg ser ret positivt på alting. Desuden er jeg overhoved ikke konkurrencemenneske og er en utrolig god taber Derudover er jeg også god til at erkende fejl og sige undskyld.

Hvad jeg ikke så godt kan lide ved mig selv er, at jeg rent arbejdsmæssigt har lidt svært ved at arbejde sammen med andre. Jeg vil gerne helst gøre tingene på MIN måde, for så ved jeg de bliver gjort ordentligt. Og jeg hader at blive belært

Men er generelt ret tilfreds med mig selv, det kræver alt for meget dårlig energi, hvis jeg går og er utilfreds

Anmeld

13. januar 2012

B&J

Jeg elsker ved mig:

mit smil

at jeg er en super glad person og der skal ikke meget til jeg griner..

jeg syntes selv jeg er en god mor og kæreste

jeg elsker jeg har taget den beslutning om at tabe mig og er godt igang

Hader:

ja mit hud hænger og jeg stadig har fedt på kroppen men det gør vi noget ved

hader jeg er angst for at møde nye mennesker

hader jeg kan tude til hver en film selv disney

Anmeld

13. januar 2012

Loa

Jeg hader:

Mine overflødige kilo 

Min negative indstilling til alt

Jeg kan godt lide:

Mine hænder (det var hvad jeg kunne finde)

Min humor

Anmeld

13. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

For at være HELT ærlig... Så synes jeg der er absolut INTET ved mig selv der er kønt. Så tja, men jeg vil nu heller ikke sige at jeg ligefrem hader det hele. Jeg bryder mig bare ikke om mit udseende.

Personlighedsmæssigt... Hm. Jeg elsker ved mig selv, at jeg har forandret mig til det bedre. Men jeg hader, at jeg til tider tager andres problemer mere hårdt end hvad de selv gør (:

Anmeld

13. januar 2012

Darling<3

Jeg hader mine dumme brede hofter og min ikke helt heldige instilling til mange ting

Elsker tilgængæld mine store blå øjne, mine runde æblekinder, min mave, mit sunde hår og mine babser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.