Hvad elsker i/hader ved jer selv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Ciss

Debatpige skriver:

Mange kvinder er kritiske, og i dag fortalte min veninde at hun var intet værd, så kom jeg til at tænke på, er det ikke alle kvinder der har det sådan nogle gange? Men der må man jo bare fokusere på alle de gode ting ved en selv! 

Så hvad elsker og hader du ved dig selv? både personlighedsmæssigt og udseendesmæssigt, og beggrund gerne dit svar  og hvad ville du lave om ved dig selv hvis du kunne?

Super god weekend til alle jer derude 

Jeg hader, når jeg har kort lunte - men ellers elsker jeg, at jeg kan reagere hurtigt i en situation.

Jeg hader min egen stemme - men jeg elsker at synge alligevel.

Jeg hader mave og lår og fødder og overarme - men jeg elsker nogen af mine ansigtstræk og min hårfarve.

Jeg hader, at jeg er en person med meget hårvækst - men jeg elsker, at jeg ikke har rynker.

Jeg hader, at jeg roder alle vegne - men jeg elsker, at jeg ikke ryger.

Jeg hader, at jeg er doven - men jeg elsker, at jeg har evnen til at se det positive i ting og nyde livet.

Jeg hader, at jeg ikke er så feminin - men jeg elsker, at jeg har stor grad af viljestyrke.

Jeg hader, at jeg på mange måder er gammeldags - men jeg elsker, at jeg tør at gå mine egne veje.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Kloster

Ciss skriver:

Jeg hader, når jeg har kort lunte - men ellers elsker jeg, at jeg kan reagere hurtigt i en situation.

Jeg hader min egen stemme - men jeg elsker at synge alligevel.

Jeg hader mave og lår og fødder og overarme - men jeg elsker nogen af mine ansigtstræk og min hårfarve.

Jeg hader, at jeg er en person med meget hårvækst - men jeg elsker, at jeg ikke har rynker.

Jeg hader, at jeg roder alle vegne - men jeg elsker, at jeg ikke ryger.

Jeg hader, at jeg er doven - men jeg elsker, at jeg har evnen til at se det positive i ting og nyde livet.

Jeg hader, at jeg ikke er så feminin - men jeg elsker, at jeg har stor grad af viljestyrke.

Jeg hader, at jeg på mange måder er gammeldags - men jeg elsker, at jeg tør at gå mine egne veje.

Virkelig godt skrevet. Lyder fantastisk, når du stiller det op mod hinanden. Super flot

Anmeld

13. januar 2012

Ciss

Kloster skriver:

Virkelig godt skrevet. Lyder fantastisk, når du stiller det op mod hinanden. Super flot

Tak. Til at begynde med kunne jeg kun komme tanke om negative ting, så jeg fandt ud af, at jeg bare var nødt til at balancere listen med de positive ting.

Blev faktisk i godt humør af at gøre det.

Anmeld

13. januar 2012

Nalle

Jeg elsket mit ansigt, og enligt også mig selv som helhed, det hele passer nu meget godt sammen

Anmeld

13. januar 2012

MortilCilas

Jeg hader alle mine strækmærker, men når jeg ved de kommer grundet graviditeten er det ok.

Men jeg elsker mine øjne og har jeg altid gjort, ellers er jeg ret utilfreds med min krop, men samtidig er jeg begyndt at synes om den, da den ser ret okay ud, efter en graviditet med +30kg.

Personlighedsmæssigt ville jeg ønske at jeg var meget stærkere, kunne stå imod med hvad folk tænker og synes og være bedre til at  sige nej og være ligeglad med om folk bliver sure.

Anmeld

13. januar 2012

Jonatansmor

Debatpige skriver:

Mange kvinder er kritiske, og i dag fortalte min veninde at hun var intet værd, så kom jeg til at tænke på, er det ikke alle kvinder der har det sådan nogle gange? Men der må man jo bare fokusere på alle de gode ting ved en selv! 

Så hvad elsker og hader du ved dig selv? både personlighedsmæssigt og udseendesmæssigt, og beggrund gerne dit svar  og hvad ville du lave om ved dig selv hvis du kunne?

Super god weekend til alle jer derude 

Jeg er ved at være rimeligt træt af ikke at kan tage på. Ikke en gang +25 kg, 1 baby og diverse guf hjælper på problemet. Jeg kommer til at dø som en knoglet tændstikkvinde uden nogen nævneværdige fysiske fortrin.

Jeg ville ønske jeg var en af de der varme, altomfavnende kvinder der kan rumme alt. Istedet er jeg blevet en kølig sjæl, hende der har overblikket og viljen til at tage magten. 

Men jeg takker min mors side af familien for et hovede der er ganske godt skruet på og en bidende sarkastisk humor

Anmeld

13. januar 2012

Fru.Mäes <3

- Jeg ELSKER mig selv meget højt!!

Men skulle jeg gøre noget ved mig selv, og det bliver gjort!!!

Min næse - den har været brækket et par gange, er vind og skæv, og har besvær med at trække vejret igen en venstre næsebor..

Jeg er blevet bevilliget en næseoperation, og skulle have haft den i marts 2010, MEN så kom der lige en lille guldklump i maven i vejen 

Så når jeg er færdig med at have småbørn i hjemmet, skal jeg under kniven med næsen!!!

Krams Rikke

Anmeld

13. januar 2012

lio

Nogle dage elsker jeg alt ved min krop, fordi jeg lige får fokuseret på noget godt, andre dage tuder jeg over hvor grim jeg synes jeg er, så det afhænger af humøret... Som nok bunder i lavvande i mit selvvær, så det må være det mit selvvær jeg er utrilfreds med.

Ville nok også ønske lidt mere selvtillid, det mangler jeg tit.

Anmeld

13. januar 2012

Kris89

hader ved mig selv at jeg ikke kan leve i nuet... hader at jeg altid går og tænker på alt det jeg gerne vil have, i stedet for at fokusere på det jeg har...

jeg tænker så tit på det og hver gang kan jeg være positiv i tjae, 5 min...

elsker: ja det er måske så meget sagt, men er godt tilfreds med mit udseende... jeg er som jeg er, det er nok mere min personlighed jeg er træt af...

Anmeld

13. januar 2012

Nitz - <3 David

Det "eneste" jeg hader ved mig selv er at jeg er rigtig dårlig til at holde det jeg "planlægger"..
Min kærste og jeg er begyndt at være rigtig dårlige til at rydde op efter os selv.. opvasken kan vente.. og når man står op om morgenen står der glas, snasks, og andre ting på stuebordet..
Jeg fatter ik hvorfor jeg ik bare rydder op inden jeg går i seng.. Selvom jeg siger det til mig selv ofte..

Under min indlæggelse med David (2mdr) snakkede jeg med en psykolog.. han sagde at jeg ikke måtte være så bekymrende.. Jeg bekymre mig altid om hvad der KAN ske hvis jeg tager en beslutning.. Og det kan jeg os godt se
Hvorfor kan man ik bare ta sig sammen? Når man er bevidst om det..

Der ud over vil jeg gerne tabe mig.. har taget 14 kg på som ik er forsvundet efter fødslen.. Men ja.. det kan jeg heller ikke tage mig sammen til.. slik og søde sager er ALT for fristende.. Det er ik så meget fordi jeg ik er tilfreds med min krop.. mere fordi jeg har SÅ meget tøj jeg ik kan passe mere.. jeg kan stort set kun passe mit graviditets tøj Og det vil jo blive ret dyrt hvis hele garderoben skal skiftes ud..

Hov.. Blev lige lidt langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.