Den næste der skriver en SMS slår jeg ihjel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Darling<3

Måske skulle du starte dagen med at logge på FB og skrive - Nej jeg har ikke født i nat - og inden du går i seng skriver du - Nej, jeg har ikke født i løbet af dagen

Ellers så meld klart ud at det faktisk er virkelig irriterende for dig at modtage 3-5 beskeder dagligt, du skal nok give besked når det er overstået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Jeg tror jeg lukker min facebook ned til jeg harFødt og sms'er vil jeg nok finde et standard svar og skrive ud når folk skriver om det

Ærgeligt at du er nødt til det.. Men held og lykke med det, og håber ikke du skal høre på det alt for længe endnu.. 

Anmeld

13. januar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Ja sorry skal lige ud med noget gylde ... Men jeg er nu 40+2 og jeg er nærmest den ENESTE der er tålmodig omkring min graviditet... Herinde er jeg også en af de få der i debatter ikke har spor travlt med at skulle føde og i det virkelige liv er det lige så... Men jeg modtager daglige sms'er og facebook beskeder om " ej iiiih har du virkelig ikke født endnu" eller " skal du ikke snart bare tag og føde" osv osv osv og man bliver bare SÅ skide træt af det!! Hvis jeg havde født havde jeg jo nok givet besked og når nu folk ved man er totaltTålmodig omkring det hvorfor skal de så trampe rundt i det og prøve at sætte gang i en utålmodighed hos en?? ej so sorry piger men hvordan fik I folk til at stoppe med at spørge?:/ ved godt folk spørg tildels for at være søde men for filan 10 gange om ugen fra samme personer er bare ikke spor sødt.. De fleste af dem er endda selv mødre og alligevel spørg de non-stop :/

Øv hvor har jeg medlidenhed med dig!! Folk nåede ikke så langt hos mig, da jeg skulle sættes i gang 4 dage før termin, men til gengæld blev de sure over, ikke at få datoen - den holdte vi hemmelig herhjemme, netop for at undgå alt det ringeri og sms midt i fødslen 

Anmeld

13. januar 2012

lukasmor

Anonym skriver:

Ja sorry skal lige ud med noget gylde ... Men jeg er nu 40+2 og jeg er nærmest den ENESTE der er tålmodig omkring min graviditet... Herinde er jeg også en af de få der i debatter ikke har spor travlt med at skulle føde og i det virkelige liv er det lige så... Men jeg modtager daglige sms'er og facebook beskeder om " ej iiiih har du virkelig ikke født endnu" eller " skal du ikke snart bare tag og føde" osv osv osv og man bliver bare SÅ skide træt af det!! Hvis jeg havde født havde jeg jo nok givet besked og når nu folk ved man er totaltTålmodig omkring det hvorfor skal de så trampe rundt i det og prøve at sætte gang i en utålmodighed hos en?? ej so sorry piger men hvordan fik I folk til at stoppe med at spørge?:/ ved godt folk spørg tildels for at være søde men for filan 10 gange om ugen fra samme personer er bare ikke spor sødt.. De fleste af dem er endda selv mødre og alligevel spørg de non-stop :/

Folk var meget gode til at holde igen men man kunne alligevel høre på dem at de gerne ville spørge og familien sov på albuer den sidste tid. Jeg syntes det var hyggeligt at der var så mange der glædede sig

Jeg har læst at der faktisk er ret mange som fortæller venner og familie en forkert termin (ca. 14 dage senere end den rigtige termin) da folk så ikke når at "presse på" den sidste tid ;-) Det er nok lidt for sent med dig - mon ikke de ved hvornår det skal være

Anmeld

13. januar 2012

Mira0911

Anonym skriver:

Jeg var så fræk at jeg afviste opkald og sms'er !! Gud hvor blev folk tosset... Det var jeg godt nok ligeglad med... 

Anmeld

14. januar 2012

Muffinmus

det er vist ret normalt:-)Prøvede jeg også med nr 1:-)

Omvendt med nr 2, da jeg fødte 14 dage før tid troede folk nærmest ikke på mig da jeg skrev jeg havde født så de ringede næsten alle sammen op for at høre om det nu kunne passe:-)

Men nu her 3 gang siger jeg det samme til dem. JEG skal nok give besked når der sker noget, så slap bare af med sms:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.