Den næste der skriver en SMS slår jeg ihjel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg tror selv jeg ville finde det utroligt belastende, for det hjælper jo bare ikke på ens tålmodighed at alle andre er mere utålmodige end en selv..

Har en veninde, der fik en søn sidste år, og blev da næsten irriteret på hendes vegne over, at folk skulle skrive 10 gange dagligt "om hun ikke snart skulle klemme det barn ud".. Forespørgslerne begyndte ca. 38+0 og hun fødte først 41+4, så det varede næsten en måned! 

Det er præcis det har slet ikke været utålmodig selv og er det ikke endnu men frygter at blive det pga presset fra folk.. Men rart for din veninde hun havde en som forstod hende her startede det for små 3 uger sidden lige juleaftensdag og har bare fortsat lindt sidden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Ja sorry skal lige ud med noget gylde ... Men jeg er nu 40+2 og jeg er nærmest den ENESTE der er tålmodig omkring min graviditet... Herinde er jeg også en af de få der i debatter ikke har spor travlt med at skulle føde og i det virkelige liv er det lige så... Men jeg modtager daglige sms'er og facebook beskeder om " ej iiiih har du virkelig ikke født endnu" eller " skal du ikke snart bare tag og føde" osv osv osv og man bliver bare SÅ skide træt af det!! Hvis jeg havde født havde jeg jo nok givet besked og når nu folk ved man er totaltTålmodig omkring det hvorfor skal de så trampe rundt i det og prøve at sætte gang i en utålmodighed hos en?? ej so sorry piger men hvordan fik I folk til at stoppe med at spørge?:/ ved godt folk spørg tildels for at være søde men for filan 10 gange om ugen fra samme personer er bare ikke spor sødt.. De fleste af dem er endda selv mødre og alligevel spørg de non-stop :/

Tror jeg ville skrive noget i stil med - tak for din SMS - joe keg sidder her med mit dejlige barn som blev født for 10 dage siden - keg har bare ikke lige kunne finde uf af i hvilken af de 500 beskeder jeg har fået, jeg skulle skrive det i.

Anmeld

13. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Det er præcis det har slet ikke været utålmodig selv og er det ikke endnu men frygter at blive det pga presset fra folk.. Men rart for din veninde hun havde en som forstod hende her startede det for små 3 uger sidden lige juleaftensdag og har bare fortsat lindt sidden...

Ej, men så stop dog! Synes faktisk næsten de værste er dem, der selv er mødre (undskyld, hvis nogen føler sig ramt).. De burde da kunne sætte sig ind i det!!

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Tror jeg ville skrive noget i stil med - tak for din SMS - joe keg sidder her med mit dejlige barn som blev født for 10 dage siden - keg har bare ikke lige kunne finde uf af i hvilken af de 500 beskeder jeg har fået, jeg skulle skrive det i.

Hehehe ja det kunne også være en mulighed jo

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

Ej, men så stop dog! Synes faktisk næsten de værste er dem, der selv er mødre (undskyld, hvis nogen føler sig ramt).. De burde da kunne sætte sig ind i det!!

De er værst frygter selv hvordan jeg bliver så har en liste over hvordan jeg IKKE vil være hahah

Anmeld

13. januar 2012

M (:

Pylle3 skriver:

Haha, kontant afregning! 

Anmeld

13. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

De er værst frygter selv hvordan jeg bliver så har en liste over hvordan jeg IKKE vil være hahah

Hm, mon ikke du ved bedre, når du nu selv er SÅ træt af det at du er ved at kaste op?

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

Hm, mon ikke du ved bedre, når du nu selv er SÅ træt af det at du er ved at kaste op?

Det håber jeg da absolut jeg er prøver ihvertfald at undgå de ting jeg selv bliver øv over

Anmeld

13. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Det håber jeg da absolut jeg er prøver ihvertfald at undgå de ting jeg selv bliver øv over

Jeg lod i hvert fald være, fordi jeg ikke selv ville orke det.. Har du besluttet, hvad du gør? Om du lader stå til, eller smider en besked på FB?

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg lod i hvert fald være, fordi jeg ikke selv ville orke det.. Har du besluttet, hvad du gør? Om du lader stå til, eller smider en besked på FB?

Jeg tror jeg lukker min facebook ned til jeg harFødt og sms'er vil jeg nok finde et standard svar og skrive ud når folk skriver om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.