Den næste der skriver en SMS slår jeg ihjel....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.987 visninger
25 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja sorry skal lige ud med noget gylde ... Men jeg er nu 40+2 og jeg er nærmest den ENESTE der er tålmodig omkring min graviditet... Herinde er jeg også en af de få der i debatter ikke har spor travlt med at skulle føde og i det virkelige liv er det lige så... Men jeg modtager daglige sms'er og facebook beskeder om " ej iiiih har du virkelig ikke født endnu" eller " skal du ikke snart bare tag og føde" osv osv osv og man bliver bare SÅ skide træt af det!! Hvis jeg havde født havde jeg jo nok givet besked og når nu folk ved man er totaltTålmodig omkring det hvorfor skal de så trampe rundt i det og prøve at sætte gang i en utålmodighed hos en?? ej so sorry piger men hvordan fik I folk til at stoppe med at spørge?:/ ved godt folk spørg tildels for at være søde men for filan 10 gange om ugen fra samme personer er bare ikke spor sødt.. De fleste af dem er endda selv mødre og alligevel spørg de non-stop :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

M (:

Ja sorry skal lige ud med noget gylde ... Men jeg er nu 40+2 og jeg er nærmest den ENESTE der er tålmodig omkring min graviditet... Herinde er jeg også en af de få der i debatter ikke har spor travlt med at skulle føde og i det virkelige liv er det lige så... Men jeg modtager daglige sms'er og facebook beskeder om " ej iiiih har du virkelig ikke født endnu" eller " skal du ikke snart bare tag og føde" osv osv osv og man bliver bare SÅ skide træt af det!! Hvis jeg havde født havde jeg jo nok givet besked og når nu folk ved man er totaltTålmodig omkring det hvorfor skal de så trampe rundt i det og prøve at sætte gang i en utålmodighed hos en?? ej so sorry piger men hvordan fik I folk til at stoppe med at spørge?:/ ved godt folk spørg tildels for at være søde men for filan 10 gange om ugen fra samme personer er bare ikke spor sødt.. De fleste af dem er endda selv mødre og alligevel spørg de non-stop :/

Jeg tror, jeg ville være så fræk at smide en besked på FB om, at du sætter pris på folks tanker, nygerrighed og bekymring, men at det ligger et pres på dig hele tiden at blive konfronteret med den forestående fødsel, og at du derfor frabeder dig flere "har du født?"-beskeder. Og så ville jeg aflsutte beskeden med at sige, at der nok skal komme en update når barnet har meldt sin ankomst (:

Anmeld

13. januar 2012

Filippa & Liva

uha, hvor kan jeg bare godt selv huske hvordan det var og jeg brød mig heller ikke om det ... der poppede konstant sms'er, opkald eller beskeder op på facebook om jeg ikke bare snart skulle tage og føde osv osv ... Jeg svarede ikke en eneste, jeg magtede det simpelthen ikke.

Anmeld

13. januar 2012

4kløver

Anonym skriver:

Hold da op hvem har tisset på din sukker mad.. vil du heller ha at alle var ligeglad med dig.. jeg fik pks og hold op det var sygt at alle viste hvornår lillebror kom.. nyd det der er folk der tænker på dig

Anmeld

13. januar 2012

th

tror jeg ville skrive på min facebook profil:

elsker at være gravid, håber jeg går 14 dage over.

Eller

Alle andre går 14 dage over tid, så det gør jeg nok også.

jeg brugte den sidste, men jeg fødte 3 dage før termin, men sagde det andet til alle folk, og så var der alet ikke nogen der spurgte ind.

ved ikke om det kan bruges...

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Hold da op hvem har tisset på din sukker mad.. vil du heller ha at alle var ligeglad med dig.. jeg fik pks og hold op det var sygt at alle viste hvornår lillebror kom.. nyd det der er folk der tænker på dig

Hvis du hver eneste morgen stod op til 3-5 sms'er / beskeder fra folk tror jeg ikke i ville nyde det til sidst... Den første uge var det ok nu er det snart slutningen af 3 uge det står på det er ikke sjovt...

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg tror, jeg ville være så fræk at smide en besked på FB om, at du sætter pris på folks tanker, nygerrighed og bekymring, men at det ligger et pres på dig hele tiden at blive konfronteret med den forestående fødsel, og at du derfor frabeder dig flere "har du født?"-beskeder. Og så ville jeg aflsutte beskeden med at sige, at der nok skal komme en update når barnet har meldt sin ankomst (:

Tak for dit svar jeg overvejer det virkelig også... Selv min Jordmoder er irriteret på mine vegne over den konstante spørgen for selvom det er sødt ment så er det bare ikke sødt i længden...

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

uha, hvor kan jeg bare godt selv huske hvordan det var og jeg brød mig heller ikke om det ... der poppede konstant sms'er, opkald eller beskeder op på facebook om jeg ikke bare snart skulle tage og føde osv osv ... Jeg svarede ikke en eneste, jeg magtede det simpelthen ikke.

Har også overvejet ikke at svare folk men synes også bare det måske er lidt uforskammet??:/ hvis nu folk bare sådan alment interesserede sig for en ville det være noget andet jo :/ men rart med en der forstår

Anmeld

13. januar 2012

M (:

Tak for dit svar jeg overvejer det virkelig også... Selv min Jordmoder er irriteret på mine vegne over den konstante spørgen for selvom det er sødt ment så er det bare ikke sødt i længden...

Jeg tror selv jeg ville finde det utroligt belastende, for det hjælper jo bare ikke på ens tålmodighed at alle andre er mere utålmodige end en selv..

Har en veninde, der fik en søn sidste år, og blev da næsten irriteret på hendes vegne over, at folk skulle skrive 10 gange dagligt "om hun ikke snart skulle klemme det barn ud", "Hvorfor bager du? Du burde føde" osv... Forespørgslerne begyndte ca. 38+0 og hun fødte først 41+4, så det varede næsten en måned! 

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

tror jeg ville skrive på min facebook profil:

elsker at være gravid, håber jeg går 14 dage over.

Eller

Alle andre går 14 dage over tid, så det gør jeg nok også.

jeg brugte den sidste, men jeg fødte 3 dage før termin, men sagde det andet til alle folk, og så var der alet ikke nogen der spurgte ind.

ved ikke om det kan bruges...

Jeg har nedtælling på min facebook til 14 dage over termin netop for at undgå al den der kom nu opmørksomhed og har virkelig svært ved at sige fra når folk skriver sådan ting konstant for vil ikke være uhøflig jo :/ men ja må jo nok bare tage den direkte kommunikation til dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.