Hvad har i af underlige symptomer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

sofiell89

baby84 skriver:

det lyder da ikke godt med kvalmen..har den været der lige fra starten?

Nej den kom da jeg var 11+6 ca.. Havde kun kvalme 3-4 gange inden da.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

baby84

sofiell89 skriver:

Nej den kom da jeg var 11+6 ca.. Havde kun kvalme 3-4 gange inden da.

Det var da lige omvendt normalen..man kan heller ikke regne med noget.. føler med dig og håber du snart slipper af med den

Anmeld

15. januar 2012

baby84

viben skriver:

Ja det er egentlig helt utroligt Det må være noget naturen sørger for, for tænk på hvis man uden at være gravid fik kvalme, øget træthed, halsbrand, ondt i ryggen, ømme bryster, stik i underlivet osv. i løbet af kun 9 måneder... Man havde siddet hos lægen et utal af gange

ja nemlig.. man havde haft så ondt af sig selv. 

Anmeld

15. januar 2012

NNL

baby84 skriver:

hehe...den var sød.. Hvad sagde din mand? Er ikke kommet ind til humørsvingningerne endnu, på trods af at jeg ellers normalt kan tude til alt fra reklamer til det lille hus på prærien.

Underligt med de sorte hår. Skulle tror de skyldtes mandeligt kønshormon, men åenbart ikke

Hehe, han synes heldigvis bare jeg er sød når jeg ellers er så latterlig Han trøster mig og griner af mig bagefter

Anmeld

15. januar 2012

baby84

NNL skriver:

Hehe, han synes heldigvis bare jeg er sød når jeg ellers er så latterlig Han trøster mig og griner af mig bagefter

nåh det var godt. han er lyder skøn

Anmeld

16. januar 2012

NNL

baby84 skriver:

nåh det var godt. han er lyder skøn

Det er han virkelig også. Når jeg læser nogle af indlæggene under "parforhold" her på siden, tænker jeg tit på hvor uendeligt heldig jeg er at have fundet ham!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.