Hvad har i af underlige symptomer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2012

grøn · ært

Haha, det er sjovt at læse om jeres symptomer.... Men ikke fordi jeg selv kan se mig fri for dem! 

- Pruttere også mere med lyd på - der er ligesom ikke rigtig kontrol over det dernede mere ;P
- Har fået rimelig mørke hår fra navlen og ned - og også lidt opad.
- Bøvser ret meget?!
- Og har bumser,bumser,bumser.. Men mest i de perioder, hvor jeg ville have haft min menstruation..
- Og så de evige humørture.. Jeg er egentlig mest irritabel og sur/har ingen tålmodighed - men forleden begyndte jeg at tude, fordi min kæreste havde smidt et rent håndklæde til vask 

.......og i dag er jeg ved at tude, fordi jeg ikke kan finde min oplader til mit kamera og jeg derfor ikke kan tage gode billeder af mavsen :-( piiiiiv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

sofiell89

Hold da op..
- Jeg kan nikke til den med sorte hår fra navlen og ned (har altid haft et par små stykker som følge af min PCO).
- Har utrolig meget halsbrand, opstød og døjer stadig med kvalmen næsten dagligt.
- Jeg sover utrolig dårligt om natten, er vågen hver 2. time (ikke for at tisse hver gang ), så føler ikke at jeg får sovet en dyt, fordi det ikke når en dyb søvn
- Humørsvingningerne var værst i starten, nu går jeg mere og griner af mig selv engang imellem når jeg tænker tilbage
- Nogle dage er jeg monster sulten, andre dage (som igår) spiste jeg McD kl 13, og var ikke sulten igen før kl 3 i nat Hvilket irriterer mig kraftigt, fordi jeg altid har været meget mad glad
- Nyder stadigvæk ikke smagen af slik, chokolade og sodavand - så undgår det helst. Dog har jeg en kærlighed til kanel, så der er blevet bagt en del med kanel den sidste uge

Anmeld

14. januar 2012

viben

Synes jeg er sluppet meget godt udenom indtil videre

Jeg er sulten, men har ikke specielle ting det skal være. Jeg har ikke haft halsbrand siden uge 20 og kvalme siden uge 12

Synes egentlig heller ikke jeg har lettere til tårer som sådan, i hvert fald ikke over ulogiske ting Det var være i starten da man var så usikker på alting.

Jeg prutter lidt mere og døjer lidt med ligamentsmerter og stik i underlivet pt. men mærker masser af liv og elsker at være gravid nu hvor trætheden og kvalmen er forsvundet

Anmeld

14. januar 2012

baby84

Joyce skriver:

Her har jeg fået mere hår på maven.. heldigvis lyse.. Men måtte erkende i morges, der også er kommet nogle mørke omkring navlen..

Også prutter jeg lidt mere, og lige som dig også med lyd

Også er jeg konstant sulten, og kan spise hele tiden..

Har også lidt mere uren hud end ellers...

Godt at høre at jeg ikke er alene...

Anmeld

14. januar 2012

baby84

NNL skriver:

Sulten, sulten og atter sulten Og humørsvingninger i stor stil. Begyndte at græde den anden aften fordi der faldt en kartoffel på gulvet  Ellers har jeg ondt i ryggen, lidt uren hud, øget tissetrang og TO sorte hår mellem navlen og skambenet  Men generelt har jeg det godt, og ELSKER at være gravid

hehe...den var sød.. Hvad sagde din mand? Er ikke kommet ind til humørsvingningerne endnu, på trods af at jeg ellers normalt kan tude til alt fra reklamer til det lille hus på prærien.

Underligt med de sorte hår. Skulle tror de skyldtes mandeligt kønshormon, men åenbart ikke

Anmeld

14. januar 2012

baby84

tanja. skriver:

Hår på maven - tjek
Ligner en teenager igen - tjek
Prutter højlydt - tjek
Bøvser værre end nogensinde - tjek
Tuder over jeg ikke kunne finde to ens sokker i skuffen - tjek

ELSKER AT VÆRE GRAVID

hehehe...kanon. Det er sgu skønt

Anmeld

14. januar 2012

baby84

grøn · ært skriver:

Haha, det er sjovt at læse om jeres symptomer.... Men ikke fordi jeg selv kan se mig fri for dem! 

- Pruttere også mere med lyd på - der er ligesom ikke rigtig kontrol over det dernede mere ;P
- Har fået rimelig mørke hår fra navlen og ned - og også lidt opad.
- Bøvser ret meget?!
- Og har bumser,bumser,bumser.. Men mest i de perioder, hvor jeg ville have haft min menstruation..
- Og så de evige humørture.. Jeg er egentlig mest irritabel og sur/har ingen tålmodighed - men forleden begyndte jeg at tude, fordi min kæreste havde smidt et rent håndklæde til vask 

.......og i dag er jeg ved at tude, fordi jeg ikke kan finde min oplader til mit kamera og jeg derfor ikke kan tage gode billeder af mavsen :-( piiiiiv!

Godt at høre at vi næsten alle er i samm båd. Havde glemt bøvserne, men der kan jeg også sætte et-- tjek!¨

Anmeld

14. januar 2012

baby84

sofiell89 skriver:

Hold da op..
- Jeg kan nikke til den med sorte hår fra navlen og ned (har altid haft et par små stykker som følge af min PCO).
- Har utrolig meget halsbrand, opstød og døjer stadig med kvalmen næsten dagligt.
- Jeg sover utrolig dårligt om natten, er vågen hver 2. time (ikke for at tisse hver gang ), så føler ikke at jeg får sovet en dyt, fordi det ikke når en dyb søvn
- Humørsvingningerne var værst i starten, nu går jeg mere og griner af mig selv engang imellem når jeg tænker tilbage
- Nogle dage er jeg monster sulten, andre dage (som igår) spiste jeg McD kl 13, og var ikke sulten igen før kl 3 i nat Hvilket irriterer mig kraftigt, fordi jeg altid har været meget mad glad
- Nyder stadigvæk ikke smagen af slik, chokolade og sodavand - så undgår det helst. Dog har jeg en kærlighed til kanel, så der er blevet bagt en del med kanel den sidste uge

det lyder da ikke godt med kvalmen..har den været der lige fra starten?

Anmeld

14. januar 2012

baby84

viben skriver:

Synes jeg er sluppet meget godt udenom indtil videre

Jeg er sulten, men har ikke specielle ting det skal være. Jeg har ikke haft halsbrand siden uge 20 og kvalme siden uge 12

Synes egentlig heller ikke jeg har lettere til tårer som sådan, i hvert fald ikke over ulogiske ting Det var være i starten da man var så usikker på alting.

Jeg prutter lidt mere og døjer lidt med ligamentsmerter og stik i underlivet pt. men mærker masser af liv og elsker at være gravid nu hvor trætheden og kvalmen er forsvundet

Det er utroligt at det betyder så lidt med symptomerne fordi det er så skønt at være gravid

Anmeld

14. januar 2012

viben

baby84 skriver:

Det er utroligt at det betyder så lidt med symptomerne fordi det er så skønt at være gravid

Ja det er egentlig helt utroligt Det må være noget naturen sørger for, for tænk på hvis man uden at være gravid fik kvalme, øget træthed, halsbrand, ondt i ryggen, ømme bryster, stik i underlivet osv. i løbet af kun 9 måneder... Man havde siddet hos lægen et utal af gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.