Hvad har i af underlige symptomer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.025 visninger
25 svar
0 synes godt om
13. januar 2012

baby84

Ja jeg synes jeg får de underligste symptomer. Kender i til disse?

- Sorte hår omkring navlen og ned. Har rigtig fået vejviser

- Tendens til flere prutter med lyd. Kan simplethen ikke styre det længere ;D

- Følelsesløshed omkring skambenet, som om det sover dernede.

Ud over det har jeg fået uren hud og er nu begyndt at døje med sureopstød og lidt kvalme igen.

Kender i disse el har i andre evt. også ucharmerende symptomer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

JH12

baby84 skriver:

Ja jeg synes jeg får de underligste symptomer. Kender i til disse?

- Sorte hår omkring navlen og ned. Har rigtig fået vejviser

- Tendens til flere prutter med lyd. Kan simplethen ikke styre det længere ;D

- Følelsesløshed omkring skambenet, som om det sover dernede.

Ud over det har jeg fået uren hud og er nu begyndt at døje med sureopstød og lidt kvalme igen.

Kender i disse el har i andre evt. også ucharmerende symptomer?

Her har jeg fået mere hår på maven.. heldigvis lyse.. Men måtte erkende i morges, der også er kommet nogle mørke omkring navlen..

Også prutter jeg lidt mere, og lige som dig også med lyd

Også er jeg konstant sulten, og kan spise hele tiden..

Har også lidt mere uren hud end ellers...

Anmeld

13. januar 2012

NNL

Sulten, sulten og atter sulten Og humørsvingninger i stor stil. Begyndte at græde den anden aften fordi der faldt en kartoffel på gulvet  Ellers har jeg ondt i ryggen, lidt uren hud, øget tissetrang og TO sorte hår mellem navlen og skambenet  Men generelt har jeg det godt, og ELSKER at være gravid

Anmeld

13. januar 2012

JH12

NNL skriver:

Sulten, sulten og atter sulten Og humørsvingninger i stor stil. Begyndte at græde den anden aften fordi der faldt en kartoffel på gulvet  Ellers har jeg ondt i ryggen, lidt uren hud, øget tissetrang og TO sorte hår mellem navlen og skambenet  Men generelt har jeg det godt, og ELSKER at være gravid

Stakkels kartoffel, kan næsten ikke stoppe med grine

Men de humørsvinger er sku farlige, særligt for vores nærmeste..

Anmeld

13. januar 2012

NNL

Joyce skriver:

Stakkels kartoffel, kan næsten ikke stoppe med grine

Men de humørsvinger er sku farlige, særligt for vores nærmeste..

Haha, ja jeg har i hvert fald bevist at rösti-kartofler kan flyve tværs gennem et køkken

Faktisk er det ikke gået ud over Jesper endnu, mere at jeg bare står og skælder ud på ting, og når han spørger hvad der er galt, begynder jeg at hyle Pinligt...

Anmeld

13. januar 2012

JH12

NNL skriver:

Haha, ja jeg har i hvert fald bevist at rösti-kartofler kan flyve tværs gennem et køkken

Faktisk er det ikke gået ud over Jesper endnu, mere at jeg bare står og skælder ud på ting, og når han spørger hvad der er galt, begynder jeg at hyle Pinligt...

Man må sige det er heldigt det ikke er gået udover Jesper.. lad os håbe det bliver ved tingene, de skal nok klare at blive kastet lidt med

Her går det jo desværre lidt udover Kæresten, men han er sød til bare at lade mig komme ud med det, også være ligeglad .. Meeen nogle gange følses det som om der også er en masse homoner i ham, ellers er jeg bare blevet mere nærtagende under graviditeten

Anmeld

13. januar 2012

NNL

Joyce skriver:

Man må sige det er heldigt det ikke er gået udover Jesper.. lad os håbe det bliver ved tingene, de skal nok klare at blive kastet lidt med

Her går det jo desværre lidt udover Kæresten, men han er sød til bare at lade mig komme ud med det, også være ligeglad .. Meeen nogle gange følses det som om der også er en masse homoner i ham, ellers er jeg bare blevet mere nærtagende under graviditeten

Hehe, hvor sjovt. Vi har også snakket om at Jesper nogle gange får en del af hormonerne herhjemme Tror måske det er fordi de også går med mange tanker og følelser om det hele, som de ikke får sat ord på... Så bliver de også lidt humørsyge og nærtagende

Anmeld

13. januar 2012

JH12

NNL skriver:

Hehe, hvor sjovt. Vi har også snakket om at Jesper nogle gange får en del af hormonerne herhjemme Tror måske det er fordi de også går med mange tanker og følelser om det hele, som de ikke får sat ord på... Så bliver de også lidt humørsyge og nærtagende

Jaa, man skal jo huske på, at selvom de ikk bære på baby, så er deres liv jo lige så meget ved at ændre sig, som vores er..
Og de går sikkert og har en masse tanker, de ikke lige kommer ud med..

Anmeld

13. januar 2012

NNL

Joyce skriver:

Jaa, man skal jo huske på, at selvom de ikk bære på baby, så er deres liv jo lige så meget ved at ændre sig, som vores er..
Og de går sikkert og har en masse tanker, de ikke lige kommer ud med..

Jeps, det tror jeg også

Anmeld

14. januar 2012

Koen.

Hår på maven - tjek
Ligner en teenager igen - tjek
Prutter højlydt - tjek
Bøvser værre end nogensinde - tjek
Tuder over jeg ikke kunne finde to ens sokker i skuffen - tjek

ELSKER AT VÆRE GRAVID

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.