Min lille baby:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Darling<3

Mira0911 skriver:

Kæmpe stort tillykke med I skal have en pige... 

Mange tak søde ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Darling<3 skriver:

Det skal nok komme til at gå stærkt søde, det er jeg skker på ...

Jeg troede også at der kun ville komme drenge her, i manden's familie er der også kun drenge, men sådan gik det ikke Hihi...

Der kan nemt gå "kuk" i systemet, men øjnfarven er nu lidt lige meget her, hun må bare helst ikke have røde øjne, hehe

Ja Nicoline er vildt flot og sødt, men igen, der er nogle måneder til endnu -så vi skal ikke skynde os sååå meget med at vælge

I wish.

hehe, så kan den teori godt nedbrydes.. hihi..

Samme her, alle øjnfarver er velkommen.

Ja der er laaang tid.. Man kan altid komme med en masse forslag, men det er lang tid til i behøver at sætte jer på et bestemt navn.

Anmeld

13. januar 2012

JH12

Darling<3 skriver:

Godaften Pigerne

Så har jeg været til kønsskanning, hvilket var virkelig stort!! På den gode måde

Damen som skannede mig, blev ved med at fnise fordi baby spjætter rundt som en tosset, den vil ikke optages på dvd, stiller ikke op til billeder - vil kun "lege" og vinke

Meeen, efter lidt tid spørger hun hvad vi tror det bliver, vi svare begge - En dreng.
Hvad skal han så hedde, spørger hun?

Han skal hedde Oliver, og med den fart han har på skal han nok spille fodbold

Hun kigger på os begge og siger - Måske skal hun istedet hedde Olivia og spille håndbold

Olivia???

VI SKAL HAVE EN PIGE

Glæder mig til at se vores lille datter igen om 3 uger til MD, hun skal nok blive en lille primadonna, ligesom hendes moar

Laaaang tråd, i know - men er sku lidt stolt over at skal have en pige

Kram Sabrina, kommende mor til en lille prinsesse

Stort tillykke med jeres lille Prinsesse  Dejligt med en scanning der gik godt

Her troede vi også vi ventede også en dreng, men jordmoren sagde hurtigt vi skulle begynde at overveje nogle pigenavne i stedet for

Anmeld

13. januar 2012

Darling<3

Joyce skriver:

Stort tillykke med jeres lille Prinsesse  Dejligt med en scanning der gik godt

Her troede vi også vi ventede også en dreng, men jordmoren sagde hurtigt vi skulle begynde at overveje nogle pigenavne i stedet for

Tusinde tak Og tillykke med jeres også

Det er underligt sådan som vi forstiller os hvad der venter os, men vi kan jo ikke lade være..

Skulle dog lige fange den da hun sagde Olivia Hehe...

Anmeld

13. januar 2012

JH12

Darling<3 skriver:

Tusinde tak Og tillykke med jeres også

Det er underligt sådan som vi forstiller os hvad der venter os, men vi kan jo ikke lade være..

Skulle dog lige fange den da hun sagde Olivia Hehe...

Det er også svært at lade vær med at forestille sig, hvad der gemmer sig inde i maven  Alle omkring os, sagde også vi ventede en dreng, så vi blev MEGET overrasket over, hun sagde der gemte sig en lille pige..

Men jaa, ligefrem at få afvide i skulle kalde hende Olivia istedet er nok lidt sværer at opfange, når det ikke bliver sagt direkte at det er en lille pige..  

Har i så overvejet nogle pige navne?

Anmeld

13. januar 2012

Darling<3

Joyce skriver:

Det er også svært at lade vær med at forestille sig, hvad der gemmer sig inde i maven  Alle omkring os, sagde også vi ventede en dreng, så vi blev MEGET overrasket over, hun sagde der gemte sig en lille pige..

Men jaa, ligefrem at få afvide i skulle kalde hende Olivia istedet er nok lidt sværer at opfange, når det ikke bliver sagt direkte at det er en lille pige..  

Har i så overvejet nogle pige navne?

Alle omkring mig gættede på at det blev en pige, hvilket det så åbenbart også gør, hehe...

Min veninde hvinede ind i røret da hun fik det af vide, blev sku helt bange

Da hun sagde det, tænkte jeg først - Ej, det var dog et grimt navn ( undskyld hvis jeg støder nogle!! ) og derefter kom det mere til - det bliver han sku ked af at hedde ... Var helt blank derinde, og meget stille i bilen Hehe..

Farmand har snakket om både Josephine og Nicoline - meget søde navne begge 2, så det bliver nok et af dem

Hvad med jer, ved i hvad jeres prinsesse skal hedde??

Anmeld

13. januar 2012

JH12

Darling<3 skriver:

Alle omkring mig gættede på at det blev en pige, hvilket det så åbenbart også gør, hehe...

Min veninde hvinede ind i røret da hun fik det af vide, blev sku helt bange

Da hun sagde det, tænkte jeg først - Ej, det var dog et grimt navn ( undskyld hvis jeg støder nogle!! ) og derefter kom det mere til - det bliver han sku ked af at hedde ... Var helt blank derinde, og meget stille i bilen Hehe..

Farmand har snakket om både Josephine og Nicoline - meget søde navne begge 2, så det bliver nok et af dem

Hvad med jer, ved i hvad jeres prinsesse skal hedde??

hehe, hvor sjovt .. jordmoren kunne da også have været mere direkte

Josephine og Nicoline er også nogle rigtig søde og flotte navne

Vores lille pige skal hedde Alma Elisa

Anmeld

13. januar 2012

Darling<3

Joyce skriver:

hehe, hvor sjovt .. jordmoren kunne da også have været mere direkte

Josephine og Nicoline er også nogle rigtig søde og flotte navne

Vores lille pige skal hedde Alma Elisa

Hun var vel klar på lidt gætteleg Hehehe...
Ja det er nogle søde navne, men om ikke andet kan vi nok nå at finde andre navne frem, der er jo noget tid endnu til hun kommer ud

Årh hvor sødt, Alma Elisa

Anmeld

13. januar 2012

JH12

Darling<3 skriver:

Hun var vel klar på lidt gætteleg Hehehe...
Ja det er nogle søde navne, men om ikke andet kan vi nok nå at finde andre navne frem, der er jo noget tid endnu til hun kommer ud

Årh hvor sødt, Alma Elisa

Hvornår har du termin?

og tak

Anmeld

13. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dejligt! Stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.