Min lille baby:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Darling<3

M (: skriver:

Haha, det er så i orden.. Tror nu næppe jeg kan overbevise A om Karl Børge eller Sabrina.. Hmm.. What to do then?

Eeeeej, han er bare såååå kedelig søde Hehe....

Jamen så har vi ikke en deal, det er jo bare ærgeligt for dig Hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

lukasmor

STORT tillykke med at i skal have en lille pige og at hun trives og har det fantastisk i mors mave!

Nu har i info nok til at tænke på navne - spændende hvad i bliver enige om

Anmeld

13. januar 2012

lucas<3

Darling<3 skriver:

Godaften Pigerne

Så har jeg været til kønsskanning, hvilket var virkelig stort!! På den gode måde

Damen som skannede mig, blev ved med at fnise fordi baby spjætter rundt som en tosset, den vil ikke optages på dvd, stiller ikke op til billeder - vil kun "lege" og vinke

Meeen, efter lidt tid spørger hun hvad vi tror det bliver, vi svare begge - En dreng.
Hvad skal han så hedde, spørger hun?

Han skal hedde Oliver, og med den fart han har på skal han nok spille fodbold

Hun kigger på os begge og siger - Måske skal hun istedet hedde Olivia og spille håndbold

Olivia???

VI SKAL HAVE EN PIGE

Glæder mig til at se vores lille datter igen om 3 uger til MD, hun skal nok blive en lille primadonna, ligesom hendes moar

Laaaang tråd, i know - men er sku lidt stolt over at skal have en pige

Kram Sabrina, kommende mor til en lille prinsesse

IH tillykke

Anmeld

13. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Darling<3 skriver:

Ja gerne et år søde, ellers bliver du en gammel dame Bare gas Hehe...

Mor er stærkest, så selvfølgelig får hun også blå øjne - har lavet et væddemål med manden

Ej, ikke kun drenge, der skal være lidt spil i flokken Hehe...

Jeg kan bare slet ikke komme på pigenavne - måske Nicoline, det ville ihvertfald glæde Oldemor Hehe...

Ja det skal ikke vlre meget senere ihvertfald. Nu begynder vi igen til maj/juni og så må det egentlig gerne gå stærkt. hahah.. Men det kan man jo desværre ikke bestemme selv.. Eller egentlig så må det tage så lang tid det vil, bare jeg næste gang får en lille blob ud af det. <3.

Orh, blå øjne. Det ville være underligt hvis der ikke kommer blå øjne her i familien med K' meget lyseblå skinnende øje, og mine grøn-blå. - Men det sker jo der går kuk i systemet, og brune jne ille nu heller ikke gøre noget.. hehe.

hehe, jeg håber da der kommer spil, tror det desværre ikke - det er svigermorsværk, hun har overbevist mig om vi kun får drenge fordi svigerforældrene ikke kunne lave andet.. Meeen mine forældre kunne jo så kun lave piger..

Jeg ELSKER Nicoline. Synes det er sååååå flot.

Anmeld

13. januar 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Eeeeej, han er bare såååå kedelig søde Hehe....

Jamen så har vi ikke en deal, det er jo bare ærgeligt for dig Hehe...

Haha, jamen så vil jeg fra nu af omtale jeres datter Maiken

Anmeld

13. januar 2012

Darling<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det skal ikke vlre meget senere ihvertfald. Nu begynder vi igen til maj/juni og så må det egentlig gerne gå stærkt. hahah.. Men det kan man jo desværre ikke bestemme selv.. Eller egentlig så må det tage så lang tid det vil, bare jeg næste gang får en lille blob ud af det. <3.

Orh, blå øjne. Det ville være underligt hvis der ikke kommer blå øjne her i familien med K' meget lyseblå skinnende øje, og mine grøn-blå. - Men det sker jo der går kuk i systemet, og brune jne ille nu heller ikke gøre noget.. hehe.

hehe, jeg håber da der kommer spil, tror det desværre ikke - det er svigermorsværk, hun har overbevist mig om vi kun får drenge fordi svigerforældrene ikke kunne lave andet.. Meeen mine forældre kunne jo så kun lave piger..

Jeg ELSKER Nicoline. Synes det er sååååå flot.

Det skal nok komme til at gå stærkt søde, det er jeg skker på ...

Jeg troede også at der kun ville komme drenge her, i manden's familie er der også kun drenge, men sådan gik det ikke Hihi...

Der kan nemt gå "kuk" i systemet, men øjnfarven er nu lidt lige meget her, hun må bare helst ikke have røde øjne, hehe

Ja Nicoline er vildt flot og sødt, men igen, der er nogle måneder til endnu -så vi skal ikke skynde os sååå meget med at vælge

Anmeld

13. januar 2012

Darling<3

M (: skriver:

Haha, jamen så vil jeg fra nu af omtale jeres datter Maiken

Hahaha, din frækkert

Anmeld

13. januar 2012

Darling<3

Lukasmor skriver:

STORT tillykke med at i skal have en lille pige og at hun trives og har det fantastisk i mors mave!

Nu har i info nok til at tænke på navne - spændende hvad i bliver enige om

Tusinde tak søde!

Ja, vi skal nok finde et navn, men mon ikke bare det bliver det først valgte

Anmeld

13. januar 2012

Mira0911

Darling<3 skriver:

Godaften Pigerne

Så har jeg været til kønsskanning, hvilket var virkelig stort!! På den gode måde

Damen som skannede mig, blev ved med at fnise fordi baby spjætter rundt som en tosset, den vil ikke optages på dvd, stiller ikke op til billeder - vil kun "lege" og vinke

Meeen, efter lidt tid spørger hun hvad vi tror det bliver, vi svare begge - En dreng.
Hvad skal han så hedde, spørger hun?

Han skal hedde Oliver, og med den fart han har på skal han nok spille fodbold

Hun kigger på os begge og siger - Måske skal hun istedet hedde Olivia og spille håndbold

Olivia???

VI SKAL HAVE EN PIGE

Glæder mig til at se vores lille datter igen om 3 uger til MD, hun skal nok blive en lille primadonna, ligesom hendes moar

Laaaang tråd, i know - men er sku lidt stolt over at skal have en pige

Kram Sabrina, kommende mor til en lille prinsesse

Kæmpe stort tillykke med I skal have en pige... 

Anmeld

13. januar 2012

Darling<3

lucas<3 skriver:

IH tillykke

Takker !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.