Min lille baby:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

M&N

Darling<3 skriver:

Tusinde tak

Har lige været forbi din tråd, det gør mig virkelig ondt at høre at i har mistet jeres pige!!

Tusind tak  det varmer om hjertet.

Al held og lykke, håber du får en helt fantastisk graviditet og du kan nyde din pige inde i maven!

Det faktisk sjovt, jeg gik med et instink med det var en pige, dog en sjælden gang "drømme om en dreng", og jordmoderen troede det også var en pige.. DET VAR DET OGSÅ 

Men tusind tak! Er så glad for der er så mange søde tøser herinde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Darling<3

M (: skriver:

Okay, det er en deal Vi får jo alligevel en dreng, så det burde ikke blive et problem..

Så bliver du ved, til det bliver en pige!!

Ellers kan du nøjes med at døbe jeres dreng, Karl Børge - så er jeg også tilfreds Hehe...

Anmeld

12. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Darling<3 skriver:

Håber snart at du er klar igen, så i også kan få en lille lækker baby

Amen, her har vi gået i så lang tid og været sikre på en dreng, men det var det så ikke

Drillede manden inden jeg blev gravid, om at jeg er stærkere end ham, så derfor blev det en pige, nu er det bevidst - Mor er bare stærkest

Der er rigtig mange navne, men ikke mange flotte, synes jeg

Ellers må hun tage til takke med Åse, det er sku også så smart Hehe...

Ja, vi er et skridt videre, virkelig skønt!! "kun" 5 måneder tilbage, hehehe...

Indenfor et år skulle vi meget gerne have en blob i maven.

hæhæ, ja mor er stærkest. Her er jeg overbevist om vi får en dreng/drenge (ikke tvillinger, men antal børn = alle drenge. ). hehe.

Ej er det rigtig.. Jeg har det omvendt, der er rigtig mange flotte pigenavne, men ikke særlig mange drengenavne..

Nej, der er ikke længe til. Det skal nok gå stærkt.

Anmeld

12. januar 2012

Darling<3

BabyWish2012 <3 skriver:

Tusind tak  det varmer om hjertet.

Al held og lykke, håber du får en helt fantastisk graviditet og du kan nyde din pige inde i maven!

Det faktisk sjovt, jeg gik med et instink med det var en pige, dog en sjælden gang "drømme om en dreng", og jordmoderen troede det også var en pige.. DET VAR DET OGSÅ 

Men tusind tak! Er så glad for der er så mange søde tøser herinde 

Selvom der ikke er meget jeg kan gøre for dig, skal du endelig bare sige til hvis du falder over noget...

Tusinde tak - synes det er fantastisk at du har dette overskud som du har!

Hihi, det er underligt sådan som vi går og tænker og tror på kønnet - igår tænkte jeg for første gang - Ej, det skulle ikke undre mig om det er en lille pige - og det var det fandeme Hehe...

Håber virkelig du klare dig igennem dette og i snart kan kalde jer for kommende forældre igen!!

Anmeld

12. januar 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Så bliver du ved, til det bliver en pige!!

Ellers kan du nøjes med at døbe jeres dreng, Karl Børge - så er jeg også tilfreds Hehe...

Haha, så er det nok smartere den anden vej rundt.. A vil jo have en dreng - så det er bedre at få en dreng som nummer fire

Desuden er Karl Børge da virkelig ikke ret pænt (undskyld, hvis jeg støder nogen!) så 100 gange da hellere Sabrina! 

Anmeld

12. januar 2012

M&N

Darling<3 skriver:

Selvom der ikke er meget jeg kan gøre for dig, skal du endelig bare sige til hvis du falder over noget...

Tusinde tak - synes det er fantastisk at du har dette overskud som du har!

Hihi, det er underligt sådan som vi går og tænker og tror på kønnet - igår tænkte jeg for første gang - Ej, det skulle ikke undre mig om det er en lille pige - og det var det fandeme Hehe...

Håber virkelig du klare dig igennem dette og i snart kan kalde jer for kommende forældre igen!!

Tusind tak for de søde ord 

Vi har prøvet at holde modet oppe lige siden, vi har selvfølgelig grædt og haft dårlige dage. Men det er naturens gang og vi skal nok få en sund og rask baby en dag. Det er vi helt sikre på 

Vi håber det vil gå lige så hurtigt som sidste gang, at blive gravid, men nu skal jeg prøve at smide nogle af de kg jeg tog på under graviditeten! 

Ja, det er utroligt hvilket instinkt vi kvinder har! Hvornår er du så sat til? Det er da lidt spændende at følge dig 

Anmeld

12. januar 2012

Darling<3

Frk-Lotusblomst skriver:

Indenfor et år skulle vi meget gerne have en blob i maven.

hæhæ, ja mor er stærkest. Her er jeg overbevist om vi får en dreng/drenge (ikke tvillinger, men antal børn = alle drenge. ). hehe.

Ej er det rigtig.. Jeg har det omvendt, der er rigtig mange flotte pigenavne, men ikke særlig mange drengenavne..

Nej, der er ikke længe til. Det skal nok gå stærkt.

Ja gerne et år søde, ellers bliver du en gammel dame Bare gas Hehe...

Mor er stærkest, så selvfølgelig får hun også blå øjne - har lavet et væddemål med manden

Ej, ikke kun drenge, der skal være lidt spil i flokken Hehe...

Jeg kan bare slet ikke komme på pigenavne - måske Nicoline, det ville ihvertfald glæde Oldemor Hehe...

Anmeld

13. januar 2012

Darling<3

M (: skriver:

Haha, så er det nok smartere den anden vej rundt.. A vil jo have en dreng - så det er bedre at få en dreng som nummer fire

Desuden er Karl Børge da virkelig ikke ret pænt (undskyld, hvis jeg støder nogen!) så 100 gange da hellere Sabrina! 

Mente jo at hvis du kun skal have drenge, så kan du døbe ham, det jeg synes - hvilket seriøst ikke er sexet på nogle måder!! Haha...

Sabrina er et ok navn, men underligt, hehe..
Og pisse svært at stave til Haha...

Anmeld

13. januar 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Mente jo at hvis du kun skal have drenge, så kan du døbe ham, det jeg synes - hvilket seriøst ikke er sexet på nogle måder!! Haha...

Sabrina er et ok navn, men underligt, hehe..
Og pisse svært at stave til Haha...

Haha, det er så i orden.. Tror nu næppe jeg kan overbevise A om Karl Børge eller Sabrina.. Hmm.. What to do then?

Anmeld

13. januar 2012

Darling<3

BabyWish2012 <3 skriver:

Tusind tak for de søde ord 

Vi har prøvet at holde modet oppe lige siden, vi har selvfølgelig grædt og haft dårlige dage. Men det er naturens gang og vi skal nok få en sund og rask baby en dag. Det er vi helt sikre på 

Vi håber det vil gå lige så hurtigt som sidste gang, at blive gravid, men nu skal jeg prøve at smide nogle af de kg jeg tog på under graviditeten! 

Ja, det er utroligt hvilket instinkt vi kvinder har! Hvornår er du så sat til? Det er da lidt spændende at følge dig 

Man skal også igennem de dårlige dage for at kunne se fremad igen - kan slet ikke forstille mig hvor ondt det må gøre at miste sit barn!!

Selvfølglig får i en sund og rask baby, det er der ingen tvivl om - og hvis du kender dine ÆL dage præcis, så går det stærkt!! Øv at du nåede at tage på, skynd dig at få det smidt igen Hihi..

Her skete det i første forsøg, som ikke var et rigtigt forsøg - vi skulle have startet måneden efter, men skulle blot øve Hehe..

Jeg er sat til den 2 Juli, så der er lidt tid endnu, men det skal nok gå hurtigt - starter uddannelse på mandag, vi skal finde en anden bolig - er faktisk ret optaget Hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.