BabyWish2012 <3 skriver:
Tusind tak for de søde ord 

Vi har prøvet at holde modet oppe lige siden, vi har selvfølgelig grædt og haft dårlige dage. Men det er naturens gang og vi skal nok få en sund og rask baby en dag. Det er vi helt sikre på 
Vi håber det vil gå lige så hurtigt som sidste gang, at blive gravid, men nu skal jeg prøve at smide nogle af de kg jeg tog på under graviditeten!
Ja, det er utroligt hvilket instinkt vi kvinder har! Hvornår er du så sat til? Det er da lidt spændende at følge dig 
Man skal også igennem de dårlige dage for at kunne se fremad igen - kan slet ikke forstille mig hvor ondt det må gøre at miste sit barn!!

Selvfølglig får i en sund og rask baby, det er der ingen tvivl om - og hvis du kender dine ÆL dage præcis, så går det stærkt!!

Øv at du nåede at tage på, skynd dig at få det smidt igen

Hihi..
Her skete det i første forsøg, som ikke var et rigtigt forsøg - vi skulle have startet måneden efter, men skulle blot øve

Hehe..
Jeg er sat til den 2 Juli, så der er lidt tid endnu, men det skal nok gå hurtigt - starter uddannelse på mandag, vi skal finde en anden bolig - er faktisk ret optaget

Hehe..
Anmeld