Nu melder jeg mig ind her! Herbalife ANO26

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Det lyder rIgtug spændende!Hvad tabte du dig fra og til sidst?

Jeg har ingen personvægt. jeg synes ikke det er vigtig hvad man vejer, men hvordan man ser ud og føler sig. Men brugte 32 i jeans og kom ned i en 29  og det var vel at mærke på en måneds tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2012

Maise86

Anonym skriver:

Jeg har ingen personvægt. jeg synes ikke det er vigtig hvad man vejer, men hvordan man ser ud og føler sig. Men brugte 32 i jeans og kom ned i en 29  og det var vel at mærke på en måneds tid.

Vildt flot. Og uden at træne?

Anmeld

13. januar 2012

bobbles

Anonym skriver:

Jeg begynder på herbalife igen.

Og jeg glæder mig!

Skal tabe 20kg. og jeg ved den bedste måde er at spise sundt. Men det kan jeg ikke starte op med. Jeg er for doven og for madglad, og ved herbalife er den bedste kickstarter for mig.

Da jeg var 20 tabte jeg mig 3 bukse størrelse på 3 uger på herbalife og HOLDT vægten indtil 3 år senere da jeg løb ind i en rise i mit liv. Derfra har jeg bare taget på. 10 kg til at starte med og 10 mere efter graviditet.

Men nu skal det være.

Efter mit mål er nået skal jeg starte hos vægtkonsulenterne og lære at spise sundt så jeg ikke ryger tilbage i overvægt.

Har så meget motivation og glæder mig til at komme igang.

Der kommer før og efter billeder hvis i bliver nysgerrige

Og jeg vil ikke hører kritik for valg af vægttabsmetode eller om herbalife er fub, jeg ved det er det der virker for mig

HEP HEP  

vi vælger jo alle den metode der virker for os. Var engang ved at starte på herbalife men da forhandleren der viste mig produkterne ville have en check på 1000 kr før jeg kunne købe nogen produkter da meldte jeg altså fra!!

Jeg er skide glad for nupo kuren har jo indtil videre tabt over 17 kg så det virker for mig, men håber du får det vægt tab som du ønsker

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

Frøken Christiansen skriver:

HEP HEP  

vi vælger jo alle den metode der virker for os. Var engang ved at starte på herbalife men da forhandleren der viste mig produkterne ville have en check på 1000 kr før jeg kunne købe nogen produkter da meldte jeg altså fra!!

Jeg er skide glad for nupo kuren har jo indtil videre tabt over 17 kg så det virker for mig, men håber du får det vægt tab som du ønsker

Hvor er DU GOD!!  Hvor lang tid har du været igang?

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Vildt flot. Og uden at træne?

Ja har knæskade så kan ikke træne, men går tur hver dag.

Anmeld

13. januar 2012

bobbles

Anonym skriver:

Hvor er DU GOD!!  Hvor lang tid har du været igang?

jeg har været igang siden 1 december men det skal så lige siges at jeg havde tabt mig lidt inden jeg begyndte på nupo kuren så fra 1 december og til nu har jeg tabt 10,9 kg udelukkende pga nupo, også før jeg begyndte på nupo kuren spiste jeg bare sundt efter jeg fødte min datter for 4 måneder siden, men ja på 4 måneder er det sammenlagt blevet til at jeg har smidt 17,2 kg og er rigtig glad, har aldrig nogensinde tabt så mange kg før

Anmeld

13. januar 2012

Anonym trådstarter

jeg har været igang siden 1 december men det skal så lige siges at jeg havde tabt mig lidt inden jeg begyndte på nupo kuren så fra 1 december og til nu har jeg tabt 10,9 kg udelukkende pga nupo, også før jeg begyndte på nupo kuren spiste jeg bare sundt efter jeg fødte min datter for 4 måneder siden, men ja på 4 måneder er det sammenlagt blevet til at jeg har smidt 17,2 kg og er rigtig glad, har aldrig nogensinde tabt så mange kg før

Det er da også fantastisk. Tillykke med det

Anmeld

13. januar 2012

Maise86

SpiSer du så udelukkende Nupo?

Anmeld

13. januar 2012

bobbles

Maise86 skriver:

SpiSer du så udelukkende Nupo?

ja det gør jeg  2 gange om ugen spiser jeg sund aftensmad, er jeg begyndt fra idag for at vænne min krop til mad igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.