Nu melder jeg mig ind her! Herbalife ANO26

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.619 visninger
28 svar
0 synes godt om
12. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg begynder på herbalife igen.

Og jeg glæder mig!

Skal tabe 20kg. og jeg ved den bedste måde er at spise sundt. Men det kan jeg ikke starte op med. Jeg er for doven og for madglad, og ved herbalife er den bedste kickstarter for mig.

Da jeg var 20 tabte jeg mig 3 bukse størrelse på 3 uger på herbalife og HOLDT vægten indtil 3 år senere da jeg løb ind i en rise i mit liv. Derfra har jeg bare taget på. 10 kg til at starte med og 10 mere efter graviditet.

Men nu skal det være.

Efter mit mål er nået skal jeg starte hos vægtkonsulenterne og lære at spise sundt så jeg ikke ryger tilbage i overvægt.

Har så meget motivation og glæder mig til at komme igang.

Der kommer før og efter billeder hvis i bliver nysgerrige

Og jeg vil ikke hører kritik for valg af vægttabsmetode eller om herbalife er fub, jeg ved det er det der virker for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Og jeg glæder mig!

Skal tabe 20kg. og jeg ved den bedste måde er at spise sundt. Men det kan jeg ikke starte op med. Jeg er for doven og for madglad, og ved herbalife er den bedste kickstarter for mig.

Da jeg var 20 tabte jeg mig 3 bukse størrelse på 3 uger på herbalife og HOLDT vægten indtil 3 år senere da jeg løb ind i en rise i mit liv. Derfra har jeg bare taget på. 10 kg til at starte med og 10 mere efter graviditet.

Men nu skal det være.

Efter mit mål er nået skal jeg starte hos vægtkonsulenterne og lære at spise sundt så jeg ikke ryger tilbage i overvægt.

Og jeg vil ikke hører kritik for valg af vægttabsmetode eller om herbalife er fub, jeg ved det er det der virker for mig

Go for it

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

Go for it

JAAAA

Anmeld

12. januar 2012

grinny

Hold da op hvor flot 

Hvad er det for noget og er det dyrt?

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Hold da op hvor flot 

Hvad er det for noget og er det dyrt?

Ja det er halvdyrt. skal give 1691 for en måned, men tilgengæld bruger man lidt mindre på mad. Men det virker!

Anmeld

12. januar 2012

Maise86

Anonym skriver:

Og jeg glæder mig!

Men nu skal det være.

Hvad gåR herbalife ud på? Ligesom Nupo?

Anmeld

12. januar 2012

grinny

Anonym skriver:

Ja det er halvdyrt. skal give 1691 for en måned, men tilgengæld bruger man lidt mindre på mad. Men det virker!

Hvad får du så for de penge? Og hvor meget spiser man ved siden af?

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Hvad gåR herbalife ud på? Ligesom Nupo?

Lidt som nupo. Bare at herbalife er lavet på urter og soyamælk og må blandes med mælk. og huden strammes op også så den kan følge med.

Nupo er kunstigt og skal blandes mad vand og smager badr. 

Anmeld

12. januar 2012

Maise86

Anonym skriver:

Lidt som nupo. Bare at herbalife er lavet på urter og soyamælk og må blandes med mælk. og huden strammes op også så den kan følge med.

Nupo er kunstigt og skal blandes mad vand og smager badr. 

Erstatter man måltider så?

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvad får du så for de penge? Og hvor meget spiser man ved siden af?

Jeg får to forskellige smagsvarianter af protein pulver som er beriget med vitaminer, en bøtte vitamin mineral complex (vitaminpiller) en bøtte fibercomplex og en thermothe med hindbærsmag som virker lidt energigivende, en pakke muslebar til når man er på farten uden sukker og med højt indhold af protein. Jo mere protein man indtager jo flere kalorier kan kroppen forbrænde. Et skema til at skrive mål så man kan se hvor mange cm der ryger hvilket er meget motiverende, shakedrikkedunk, vejledning og støtte over sms mail og telefon.

Jeg tager proteinshake ti morgen, frugt til formiddag, shake til frokost, grønt/frugt til eftermiddag og aftensmad som familen. the efter behov. og ekstra shakes hvis jeg bliver sulten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.