Nu melder jeg mig ind her! Herbalife ANO26

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Erstatter man måltider så?

Jep Læs mit svar til grinny.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

grinny

Anonym skriver:

Jeg får to forskellige smagsvarianter af protein pulver som er beriget med vitaminer, en bøtte vitamin mineral complex (vitaminpiller) en bøtte fibercomplex og en thermothe med hindbærsmag som virker lidt energigivende, en pakke muslebar til når man er på farten uden sukker og med højt indhold af protein. Jo mere protein man indtager jo flere kalorier kan kroppen forbrænde. Et skema til at skrive mål så man kan se hvor mange cm der ryger hvilket er meget motiverende, shakedrikkedunk, vejledning og støtte over sms mail og telefon.

Jeg tager proteinshake ti morgen, frugt til formiddag, shake til frokost, grønt/frugt til eftermiddag og aftensmad som familen. the efter behov. og ekstra shakes hvis jeg bliver sulten.

Det lyder meget spændende, men det er mange penge hvis nu det ikke virker for mig 

Trænede du så ved siden af?

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

Det lyder meget spændende, men det er mange penge hvis nu det ikke virker for mig 

Trænede du så ved siden af?

Hvis du følger de vejledninger du får så virker det helt sikkert! Jeg vil gerne sende dig tlf nr. til min vejleder hvis du er interesseret, hun er rigtig dygtig.

Jeg har knæskade så kan ikke træne, men går en tur med barnevogn hver dag. Selvfølgelig ville det kun være et plus hvis du kunne træne lidt ved siden af.

Men man kan jo ikke andet end tabe sig når man pludselig for præcis de vitaminer og protein man skal have, samt meget få kalorier.

Anmeld

12. januar 2012

grinny

Anonym skriver:

Hvis du følger de vejledninger du får så virker det helt sikkert! Jeg vil gerne sende dig tlf nr. til min vejleder hvis du er interesseret, hun er rigtig dygtig.

Jeg har knæskade så kan ikke træne, men går en tur med barnevogn hver dag. Selvfølgelig ville det kun være et plus hvis du kunne træne lidt ved siden af.

Det må du meget gerne

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Det må du meget gerne

Men så må du love at holde tæt med hvem jeg er herinde, vil gerne være annonym.

Sender en pb

Anmeld

12. januar 2012

grinny

Anonym skriver:

Men så må du love at holde tæt med hvem jeg er herinde, vil gerne være annonym.

Sender en pb

Selvfølgelig, og tak

Anmeld

12. januar 2012

Anonym trådstarter

grinny skriver:

Selvfølgelig, og tak

Så lidt, har skrevet til hende at du måske ringer en af dagene 

Anmeld

12. januar 2012

grinny

Anonym skriver:

Så lidt, har skrevet til hende at du måske ringer en af dagene 

Det lyder godt

Anmeld

13. januar 2012

Maise86

Anonym skriver:

Jep Læs mit svar til grinny.

Det lyder rIgtug spændende!Hvad tabte du dig fra og til sidst?

Anmeld

13. januar 2012

B&J

Jamen du har fundet ud af hvad der skal til jamen så er det bare komme igang jeg hepper på dig og glæder mig til at se før og efter billeder af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.