Jeg er kommet i trivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

Ma-lu

LINNEA.!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

SussieThyssen

Chiip91 skriver:

Jaa som overskriften siger, så er jeg kommet i trivl om hva lille pigen skal hede. Jeg har hele tiden sagt til mig selv at hun SKAL hede Linnea, men efter at min Kæreste sagde at han til den tid gerne vil have en datter der hedder Chelsea, Ja jeg bliv RIGTIG vild med det navn 

Så hvilket navn kan i bedst lig Linnea eller Chelsea? hun skal forresten hede Olsen til efternavn 

Efter min mening så lyder det lidt fjollet med et SÅ udenlandsk klingende fornavn, og så hedde Olsen til efternavn..så er det bedre med Linnea.

Anmeld

15. januar 2012

lukasmor

Uden tvivl Linnea!
Synes ikke det andet svinger godt til Olsen

Anmeld

15. januar 2012

Becks

Chiip91 skriver:

Jaa som overskriften siger, så er jeg kommet i trivl om hva lille pigen skal hede. Jeg har hele tiden sagt til mig selv at hun SKAL hede Linnea, men efter at min Kæreste sagde at han til den tid gerne vil have en datter der hedder Chelsea, Ja jeg bliv RIGTIG vild med det navn 

Så hvilket navn kan i bedst lig Linnea eller Chelsea? hun skal forresten hede Olsen til efternavn 

Umiddelbart vil jeg sige Linnea  Jeg kan faktisk godt lide Chelsea, men til Olsen? Så passer Linnea bedst

Men vendt nu og se, det kan være hun ikke ligner nogen af delene når hun kommer ud

Nu er jeg ikke gravid endnu, men jeg har altid sagt, at mine børn (Hvis jeg får en dreng og en pige) skal hedde Amy og William, men det er slet ikke sikkert, de ligner det når de kommer ud jo..

Følg dit hjerte, jeg er sikker på at det helt rigtige navn kommer til dig når hun kommer ud..

Anmeld

15. januar 2012

JH12

Linnea passer bedst sammen med Olsen  og er et flottere navn

Anmeld

15. januar 2012

Chiip91

Tak for jeres svar alle sammen

Anmeld

15. januar 2012

misslea

hejsa

Anmeld

15. januar 2012

misslea

Hejsa

Jeg vil give mange af de andre ret..... Chelsea passer ikke særlig godt med Olsen...!!

Så jeg ville gå efter Linnea

Min mor kæmpede faktisk for, at jeg skulle hedde Linnea dengang, men min far var ikke helt enig.... så det blev Lea istedet....!!! Men synes at Linnea er ret sødt, så det stemmer jeg for

Anmeld

16. januar 2012

Lunae

Chiip91 skriver:

Ingen af navnene er lige mig, men synes måske det lyder lidt mærkeligt at hedde Chealsey Olsen jeg ville gå med Linnea Olsen!

Anmeld

16. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg synes personligt Linnea.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.